Leuke weetjes! / Wist je dat?

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Sparrow schreefCOLONOf is het dat ze met 2 vingers wijzen omdat walt ook deed? Ik kan niet voorstellen dat in bepaalde culturen als je het niet doet dat een beledeging is.
Toch zijn er diverse culturen, met name Oosterse culturen, waarbij het onbeleefd is om met één vinger te wijzen. Vaak wordt er met vlakke hand gewezen, in ieder geval niet met één vinger.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

In Walt Disney World is er ooit een pas geboren kind achtergelaten op de toiletten van Tomorrowland .
De moeder is pas een jaar erna gevonden in de Filipijnen . Het kind was ondertussen al omwille van haar Aziatische look Jasmine genoemd door de cast members van Disney World.
Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

Amai! Hoe kun je nu je eigen kind vergeten!?!!


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ze had haar kindje expres achtergelaten .
Gebruikers-avatar
Tesfaye
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2014, 13:30

Ik weet ook nog een paar leuke weetjes !:

*Er zijn 3 telefoon's in het park verstopt die je kunt opnemen eentje in de Town Square Photography, eentje in het restaurent Delicatessen en eentje in de Dapper's Dan haircuts. (Ik weet wel niet of deze het nog doen.)
*Naast de Marche hare Refresments staat een grote theepot als je eventjes wacht komt de muis uit Alice in wonderland er uit piepen.
*Aan de ingang van de Phantom Mansion staat ''non omnis moriar'' wat '' Ik zal nooit volledig sterven'' betekend.
*In de wachtrij van Blanche Neige et les Sept Nains staat een boek met het recept van de vergiftigde appel in, als je lang genoeg naar de appel kijkt veranderd deze in een doodshoofd.
*In de Mainstreet kan je de tandarts rechtover de City hall aan het werk horen.
*In het winkeltje Confiserie des Trois Fées kan je de 3 feeën aan het werk zien. Ook hangt daar een emmer vol met appels maar deze appels zijn toevallig roze en blauw :D
*Vlakbij Plaza Garden kan je boven in die huisjes iemand horen zingen, douchen en zijn tanden poetsen.Sommige mensen zeggen dat het Goofy is omdat zijn stem er heel erg op lijkt :)
*In Walt Disney studio's staat er een zwarte voertuig met de nummerplaat 512 WED 1901 wat dus staat voor Walter Elias Disney 5/12/1901 (Zijn geboortedag)
*De nummerplaat van de roze Cadillac die voor Annette's diner staat is 12 04 92, datum van de opening van het park.
*Het gebouw van Golf Disneyland heeft een wel heel opmerkelijke vorm ;) + Mickeyhoofd in het gras:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Leuk sommige dingen wist ik niet!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Dat maakt het juist disneyland leuker. De verborgen weetjes.
Afbeelding
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Die mickey zie ik wel maar de rest???
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Tesfaye
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2014, 13:30

paterdave2 schreefCOLONDie mickey zie ik wel maar de rest???
Het gebouw is in de vorm van een golfclub en een golfbal :D
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mooi , sommige dingen wist ik gewoon niet ,dank je
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Waar staan de gsm antennes in de buurt?

Afbeelding

http://www.lebonforfait.fr/antennes-mob ... 5-27840167
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Het gebouw waar captain EO speelde hete orgineel CineMagique !
Dit veranderde toen HISTA in het gebouw kwam.
Natuurlijk kent iedereen nu CineMagique uit de Walt Disney studio's .
Maar dat deze naam al eerder werd gebruikt wist ik toch niet.

Bron : Euro Disney Resort Paris Gids uitgegeven door de geïllustreerde pers BV
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

In de beginjaren kon je nog met een glijbaan naar beneden in het kasteel van de Hartenkoningin. Vanwege drukte en problemen met glijdende kinderen is besloten de glijbaan af te sluiten, maar hij is er nog steeds :)
Gebruikers-avatar
Rowi
Member
Member
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2014, 08:26

Grappige weetjes!!
Gebruikers-avatar
vercruz
Member
Member
BerichtenCOLON 341
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2014, 19:45

Tesfaye schreefCOLONIk weet ook nog een paar leuke weetjes !:

*Er zijn 3 telefoon's in het park verstopt die je kunt opnemen eentje in de Town Square Photography, eentje in het restaurent Delicatessen en eentje in de Dapper's Dan haircuts. (Ik weet wel niet of deze het nog doen.)
*Naast de Marche hare Refresments staat een grote theepot als je eventjes wacht komt de muis uit Alice in wonderland er uit piepen.
*Aan de ingang van de Phantom Mansion staat ''non omnis moriar'' wat '' Ik zal nooit volledig sterven'' betekend.
*In de wachtrij van Blanche Neige et les Sept Nains staat een boek met het recept van de vergiftigde appel in, als je lang genoeg naar de appel kijkt veranderd deze in een doodshoofd.
*In de Mainstreet kan je de tandarts rechtover de City hall aan het werk horen.
*In het winkeltje Confiserie des Trois Fées kan je de 3 feeën aan het werk zien. Ook hangt daar een emmer vol met appels maar deze appels zijn toevallig roze en blauw :D
*Vlakbij Plaza Garden kan je boven in die huisjes iemand horen zingen, douchen en zijn tanden poetsen.Sommige mensen zeggen dat het Goofy is omdat zijn stem er heel erg op lijkt :)
*In Walt Disney studio's staat er een zwarte voertuig met de nummerplaat 512 WED 1901 wat dus staat voor Walter Elias Disney 5/12/1901 (Zijn geboortedag)
*De nummerplaat van de roze Cadillac die voor Annette's diner staat is 12 04 92, datum van de opening van het park.
*Het gebouw van Golf Disneyland heeft een wel heel opmerkelijke vorm ;) + Mickeyhoofd in het gras:
Afbeelding
Tijdens de tour zei onze gids dat er in de delicatessen 2 telefoons waren, als ik het goed onthouden heb was dit een joods cafe? en die showden graag hun rijkdom. achter de toonbank zie je ook het oude schakelbord van vroeger.
De telefoons werken nog gewoon.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar