Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 1203 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81
Algemeen Vragen Topic 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Algemeen Vragen Topic
De bagagerie bij het Disneyland Park zit helemaal rechts naast guest relations (in de buurt van de ingang van het Disneyland Hotel). Bij de Studio's zit hij ook helemaal rechts langs de kassa's. Deze is vaak alleen in het weekend en in vakantieperiodes geopend. Als deze open is, is het wel het dichtste bij het station (aangezien je via Disney Village eruit moet), maar het hangt dus af van de dag. Prijzen variëren van €6 per kleine bagage tot €10 per grote bagage.

Di 07 Mei 2019, 17:49
Bericht 1201 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Dank voor de info!

Wo 08 Mei 2019, 11:49
Bericht 1202 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik ben net bij de huisarts geweest voor mijn dochter voor een verklaring voor mijn dochter die adhd heeft voor de priority card.
Nu zegt mijn huisarts en ze heeft mij ook een officieel schrijven meegegeven dat huisartsen en behandeld artsen geen verklaringen meer afgeven.
Alleen een stukje uit het medisch dossier kunnen zij meegeven waarin staat dat mijn dochter is gediagnostiseerd, hoe ga ik dit nu aanpakken, is dit voldoende?

Do 13 Jun 2019, 12:01
Bericht 1203 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 1203 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81