Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
tha_locogirl
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2010, 21:56

thnx voor de snelle reactie! :D Ik denk dat wij dan ook thuis laten bezorgen!

hoeland duurt het ongeveer voordat je je tickets thuis hebt?
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Ik denk een kleine week!
Gebruikers-avatar
tha_locogirl
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2010, 21:56

ok! thnx! :thumbs:
Gebruikers-avatar
princesstiana
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2010, 23:24

Hoi disneyfans ik heb eens een vraagje..
nu las ik voor het laatst dat je als jaarpashouder niet meer bij de hotels mag parkeren, maar wel bij de disney village parking voor 2 euro.
Ik heb hier zelf nog geen ervaring mee, maar nu vroeg ik me af.. als je 2 euro betaald bij het laten zien van je jaarpas.
Is dit voor de hele dag, dus dat je ondertussen ook nog eens weg kan en terug kan komen voor die dag of betaal je opnieuw als je dezelfde dag opnieuw binnen komt?
Gebruikers-avatar
princesstiana
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2010, 23:24

Wezz @ zo 03 apr, 2011 21:59 schreefCOLONTopic bij het Algemene vragen topic toegevoegd :)
Dank u ! :sorc:
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat als je tussendoor weggaat en weer terugkomt je weer 2 euro moet betalen. Maar waarom zou je weer weggaan tussendoor ?! Als je daar hebt geparkeerd heb je alles op loopafstand! Het is zelfs minder ver lopen als Hotel New York of de grote Disney Parking! Het goedkoop parkeren geld trouwens niet op zondag..
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
princesstiana
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2010, 23:24

Wezz @ wo 13 apr, 2011 18:49 schreefCOLONIk durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat als je tussendoor weggaat en weer terugkomt je weer 2 euro moet betalen. Maar waarom zou je weer weggaan tussendoor ?! Als je daar hebt geparkeerd heb je alles op loopafstand! Het is zelfs minder ver lopen als Hotel New York of de grote Disney Parking! Het goedkoop parkeren geld trouwens niet op zondag..
ja dat had ik gehoord inderdaad dat het op zondag niet geldt
maar ik bedoel.. als je 's ochtends aankomt en bijv. 's middags even terug wilt gaan naar je hotel (buiten disney) om in te checken en daarna terugkomt. :)
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

Als ik het me goed herinner moet je het parkeerticket bij de uitgang in de automaat steken, die ben je dus kwijt en kun je niet meer gebruiken.
Je moet bij de balie waar je de 2 euro betaalt wel je naam invullen (of iets wat daarvoor door kan gaan..., ik zet er zelf meestal: Pinocchio-CafeMickey.com in, stelt dus niets voor), maar ik denk niet dat ze gaan terugzoeken of je er die dag al eerder geweest bent. dus zul je opnieuwe die 2 euro moeten betalen. Het is wel altijd hetzelfde vrouwtje wat aan die balie zit. En ze heeft meestal niet zo'n vriendelijke bui, dus waarschijnlijk zal ze geen moeite doen om zich te herinneren dat jullie eerder op de dag ook al geparkeerd hebben.....)

Maar zoals Wezz al zei: je hebt vanaf die parkeergarage alles bij de hand: beide parken en de Village. Dus wij hebben tussendoor ook nog nooit de parkeergarage verlaten.

Verder is het een super plek en normaal gesproken op het einde van de dag bij lange na niet zo druk bij het vertrekken als op de normale parkeerplaats. Wij hebben de laatste vakanties bijna steeds de auto daar geparkeerd (met Halloween/zondag wel gewoon 8 ipv 2 euro moeten betalen helaas...)
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Lila
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011, 12:13

Oke, nog een vraag over parkeren. Samen met mijn vriend willen wij in september een week (of wat langer) op vakantie in Frankrijk. Het liefst in die week ook naar Disney ( wat is handig 2 of 3 dagen disney?) Maar we gaan wel naar een camping in de buurt, moeten we dan de volle mep betalen a €15,- voor elke dag parkeren? Of is er een andere oplossing?
Karin**
Member
Member
BerichtenCOLON 249
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:33

Lila @ ma apr 25, 2011 3:49 pm schreefCOLONOke, nog een vraag over parkeren. Samen met mijn vriend willen wij in september een week (of wat langer) op vakantie in Frankrijk. Het liefst in die week ook naar Disney ( wat is handig 2 of 3 dagen disney?) Maar we gaan wel naar een camping in de buurt, moeten we dan de volle mep betalen a €15,- voor elke dag parkeren? Of is er een andere oplossing?
Als je 3 dagen naar DLP gaat, dan zou ik een Fantasypass kopen ( even opletten of er in die periode geen blockdagen zijn ) Een fantasypass is goedkoper dan een 3-daagse hopperkaart in ieder geval. met deze kaart kan je volgens mij ook gratis parkeren op de grote parkeerplaats.

Zie voor meer info het Pasport Annuel Topic.
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
Gebruikers-avatar
Tinkerbel
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2011, 13:02

We gaan in September 4 dagen naar DLRP, naar Cheyenne. Nou zijn mijn man en ik er al weet niet hoe vaak geweest. En nu onze kindjes allebei kunnen lopen kunnen hun ook eindelijk mee :thumbs:
Mijn zoontje is 3 jaar en mijn dochter is dan 1 1/2 jaar.

Ik heb er zoveel zin in, alleen zijn toch dingen waar ik me druk om maak. Zoals het feit dat we allemaal op 1 kamer
gaan slapen. Normaal als we op vakantie gaan hebben de kinderen allebei hun eigen plekje net als thuis.
Ik weet wat jullie denken waarom heb je dan niet gewoon voor Davey C. gekozen. Omdat ik voor mijn zoontje echt Cheyenne
veel leuker vindt, en is makkelijker als de kindjes s'middags even toe zijn aan een middag dutje om even snel met
het pendelbusje heen weer te gaan. Davy is weer zover weg met de auto.
Maar goed, we hebben ook al gewoon geboekt dus niks meer aan te veranderen.

Hoe waren jullie ervaringen met 2 van die kleintjes? En vooral hoe hebben jullie het slapen ervaren
op 1 kamer als de kinderen nog zo klein zijn?
Gebruikers-avatar
daan1973
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2011, 15:47

Hoi

Ik ben met onze 3 kleintjes gewoon in een 4 persoonskamer geweest.
Niet in cheyenne maar in santa fe. was wel warm maar ruimte genoeg.. we hadden voor de jongste een babybedje gevraagd en die hadden ze op een stategische manier neergezet. onze andere twee sliepen in ene 2 persoons bed en wij (papa en mama) in het andere. geen enkel probleem.. ook in kyriad zelfde manier.. geen problemen.. mooiste was toch in disneylandhotel.. ook daar de jongste (toen net 2,4 jr)in campingbedje en de rest in de andere aanwezige bedden..
Het is hoe makkelijk jezelf bent..

veel plezier!
DLRP:
mei 1996, mrt.1997, aug.1998, dec.1998, mrt.2000, aug.2001, feb.2004, okt.2004, mrt.2006,
mei 2008, mei 2009, mei 2010, mrt.2011, jun.2011, okt.2011, nov 2011
next trip april/mei 2012
Gebruikers-avatar
Tinkerbel
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2011, 13:02

Dank je wel voor je verhaal. Verder nog iemand?
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Persoonlijk had ik dan niet voor cheyenne gekozen, de bedden zijn kleiner vind ik dan bv. Santa Fe, en dan die hoogslaper, ik weet niet of je kleintje daar in durft.
Maar je daar over druk maken dat ze met u op de kamer liggen, ze zullen wel moe genoeg zijn hoor, zeker als je zegt dat ze nu kunnen stappen. Die zullen nog niet merken dat ze bij jullie op de kamer liggen.
Gebruikers-avatar
Tinkerbel
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2011, 13:02

vdbemdsa @ do 14 jul, 2011 10:42 schreefCOLONPersoonlijk had ik dan niet voor cheyenne gekozen, de bedden zijn kleiner vind ik dan bv. Santa Fe, en dan die hoogslaper, ik weet niet of je kleintje daar in durft.
Maar je daar over druk maken dat ze met u op de kamer liggen, ze zullen wel moe genoeg zijn hoor, zeker als je zegt dat ze nu kunnen stappen. Die zullen nog niet merken dat ze bij jullie op de kamer liggen.
Hij mag toch niet in de hoogslaper bovenin hoor. Hij moet in het onderste bed. Voor mijn dochter
hebben we een campingbedje gekozen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar