Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Laura schreefCOLONDankje Toulouse! Lang geleden dat we in oktober naar DLP zijn gegaan, we dachten al wel dat het voordeliger qua drukte zou zijn om van zo-do/vrijdag te gaan, ipv wat we normaal doen, het hele weekend erbij. Nu nog wachten tot de room only boekbaar is voor die datum :)
Graag gedaan ;). Dit jaar viel de periode die je opnoemde ook in het voordeelseizoen dus top om dat te kunnen gaan qua drukte! Het wachten op de prijzen zal nog wel even duren helaas las ik al op een andere plek. Hopelijk nog in december maar allicht pas in januari.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Oh, voordeelseizoen, dat zou top zijn! Ik zag het ja... Ik had zelf al 9-11 gebeld, omdat dat eerst de datum zou zijn dat de room only boekbaar zou zijn, maar toen werd me verteld eind november. Maar dat wisten ze nog niet zeker, dus we wachten gewoon nog maar even af.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Dan80 schreefCOLONBeste Disneyland fans,

Wij zijn van plan een trip te boeken voor de februari vakantie.
Na controle van de Franse vakanties heb ik gezien dat 2 van de 3 Franse zones dan ook vakantie hebben gedurende ons verblijf, waaronder de regio waar Parijs onder valt.
Zijn er mensen die dan enig idee hebben hoe het met de drukte gesteld zal zijn?

Ik begrijp dat het wat drukker zal zijn dan in een week dat er geen vakanties zijn maar ben even benieuwd.

Bedankt alvast!
heb je vraag even in dit topic geplaatst.
Misschien kan een druktekalender je helpen?
meer info over verschillende drukte kalenders kan je hieronder vinden.
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... f=5&t=3084
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
DisneyStoffel
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 20 Sep 2017, 21:57

Heeft iemand ervaring met de paasvakantie?
ben aan het bekijken om volgend jaar in april te gaan, wel de 2de helft van april, dan heeft belgie en nederland geen vakantie meer, wel nog sommige zone's in frankrijk, maar weet nu niet of al die dan naar Disney ook gaan ;)
Gebruikers-avatar
minnieloes
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2014, 18:28

Mijn man krijgt altijd een green card zodat hij makkelijk kan genieten van een attratie. Nu zie ik dat mensen met een abbo dit kaartje in een mooi op maat gemaakt transparant hoesje stoppen. Dit lijkt mij voor hem erg handig nu zit het vaak opgepropt in kleine pasjeshouser en moet hij het er steeds weer eruit halen en zo verkreukeld het alleen maar verder. Kan ik hierom vragenin disneu of krijg je die allen bij abbo? Misschien mensen die weten waar ze te koop zijn?
2007 Santa Fe
2008 Santa Fe
2009 Santa Fe
2010 Seqouia Lodge
2010 Seqouia Lodge
2011 Seqouia Lodge
2012 Seqouia Lodge
2013 New Port Bay
2014 New Port Bay
2015 Seqouia Lodge
2017 Seqouia Lodge
2018 New York
2019 New Port Bay
2020 :(
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

minnieloes schreefCOLONMijn man krijgt altijd een green card zodat hij makkelijk kan genieten van een attratie. Nu zie ik dat mensen met een abbo dit kaartje in een mooi op maat gemaakt transparant hoesje stoppen. Dit lijkt mij voor hem erg handig nu zit het vaak opgepropt in kleine pasjeshouser en moet hij het er steeds weer eruit halen en zo verkreukeld het alleen maar verder. Kan ik hierom vragenin disneu of krijg je die allen bij abbo? Misschien mensen die weten waar ze te koop zijn?
Die plastic hoesjes verkopen ze in Disney samen met de lanyards. Veel online shops hebben ze ook.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Wat Disney voor jaarkaart houders extra doet is plastificeren, maar dat apparaatje staat dus ook niet in city hall
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

minnieloes schreefCOLONMijn man krijgt altijd een green card zodat hij makkelijk kan genieten van een attratie. Nu zie ik dat mensen met een abbo dit kaartje in een mooi op maat gemaakt transparant hoesje stoppen. Dit lijkt mij voor hem erg handig nu zit het vaak opgepropt in kleine pasjeshouser en moet hij het er steeds weer eruit halen en zo verkreukeld het alleen maar verder. Kan ik hierom vragenin disneu of krijg je die allen bij abbo? Misschien mensen die weten waar ze te koop zijn?

De groene eac kaart moet je als jaarkaart houder officieel bij bureau passport annuel halen. Daar lamineren ze de kaart meteen voor je. Er zijn GEEN hoesjes te koop of gratis verkrijgbaar voor de groene EAC kaart. Ik laat er altijd een rabdje aan de bovenkant aanzitten. Als je dat vriendelijk vraagt doen ze dat graag. Dan met perforator gaatje in maken en kan je hem aan een lanyard hangen. Daar hangt mn jaarkaart wel in een hoesje ook meten aan en hoe ik die twee niet steeds uit en zak of tas te halen om ze te tonen. Cm's zijn er ook altijd blij mee wnt is hup afgeven of laten zien en meteen duidelijk hoe of wat. Ik verstevig thuis vaak wel het plastic rondom het gaatje met plakband of haal de kaart nog een keer door lamineermacine met nieuw vel lamineer zodat dubbel dik word.

Maar dat is dus het plastic wat jullie zien, het lamineer. Zie vaak genoeg ook gelmaineerde kaarten in vieren gevouwen uit zakken gehaald worden maar daar word de kaart niet beter van.
Gebruikers-avatar
minnieloes
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2014, 18:28

Aah dus gelamineerd. Ja wij hebben geen abbo en krijgen altijd los kaartje maar na 2 dagen is het al niet mooi meer en laatste keer al een keer per ongeluk uit de broek zak gevallen. Maar jammer dat ze niet voor die grootte een hoesje hebben.
2007 Santa Fe
2008 Santa Fe
2009 Santa Fe
2010 Seqouia Lodge
2010 Seqouia Lodge
2011 Seqouia Lodge
2012 Seqouia Lodge
2013 New Port Bay
2014 New Port Bay
2015 Seqouia Lodge
2017 Seqouia Lodge
2018 New York
2019 New Port Bay
2020 :(
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

minnieloes schreefCOLONAah dus gelamineerd. Ja wij hebben geen abbo en krijgen altijd los kaartje maar na 2 dagen is het al niet mooi meer en laatste keer al een keer per ongeluk uit de broek zak gevallen. Maar jammer dat ze niet voor die grootte een hoesje hebben.
Wij hebben in action zo'n zakje gekocht voor smartphone en daar de groene kaart nog eens extra ingestoken, kan je rond je nek hangen...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

minnieloes schreefCOLONAah dus gelamineerd. Ja wij hebben geen abbo en krijgen altijd los kaartje maar na 2 dagen is het al niet mooi meer en laatste keer al een keer per ongeluk uit de broek zak gevallen. Maar jammer dat ze niet voor die grootte een hoesje hebben.
Dan krijg je inderdaad een ongelamineerd exemplaar. En ja weet uit ervaring in andere parken van disney en heel veel andere parken in de werel dat er na en paar dagen niet heel veel overblijft van een kaart. En dan ook altijd als de dood dat kaart verlies. Gelukkig zijn er ook parken die met polsbandjes werken of zoals in wdw met de magic band. Dan weet je tenminste dta kaart er niet zo maar vandoor gaat,
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Hallo,
Heeft iemand hier enig idee of je in Disneyland Parijs net als in Walt Disney World Baby's first haircut kunt doen bij Dapper Dan's Haircut?





Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Tinkerbelletje schreefCOLONHallo,
Heeft iemand hier enig idee of je in Disneyland Parijs net als in Walt Disney World Baby's first haircut kunt doen bij Dapper Dan's Haircut?





Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Het was dan wel niet zoals in Walt Disney World, maar Lenn heeft wel zijn allereerste knipbeurt in Disneyland Parijs gehad :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Afbeelding
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wat schattig @Tinkerbelletje. :)
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ahh geweldig!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar