Toekomstplannen voor Disneyland Paris

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Disney junior mogen ze behouden, mits andere series die aan bod komen. Meer dan de helft kennen we niet omdat ze niet (meer) worden uitgezonden. Dacht dat ze in usa een upgrade hebben gehad met oa prinses sofia. Zou heel blij zijn mochten we dezelfde upgrade krijgen.

Armageddon mag al lang weg, zo'n tijdverspilling.

Het tekenen bij art of animation blijft wel leuk, dus dat stukje mag van mij blijven moest het kunnen :p
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Stitch87 schreefCOLONDisney junior mogen ze behouden, mits andere series die aan bod komen. Meer dan de helft kennen we niet omdat ze niet (meer) worden uitgezonden. Dacht dat ze in usa een upgrade hebben gehad met oa prinses sofia. Zou heel blij zijn mochten we dezelfde upgrade krijgen.

Armageddon mag al lang weg, zo'n tijdverspilling.

Het tekenen bij art of animation blijft wel leuk, dus dat stukje mag van mij blijven moest het kunnen :p
Ik vraag me af of ze Disney junior Live on stage niet helemaal zouden wegdoen om plaats te maken voor iets van Marvel, aangezien er eerder ook al geruchten waren voor Cinemagique dat het een Avenger stuntshow zou krijgen. Dit hele Marvel-gedeelte moet toch wat een geheel zijn, dan losse stukken door elkaar op de Backlot. Vraag me dan enkel af wat ze dan ook met Stitch zouden doen? Art of Animation vind ik een zeer mooi gebouw en zeer typerend aan de studio's. Ik zou het jammer vinden moesten ze iets aan het exterieur doen, maar een grotere meet-and-greet locatie, zoals online gespeculeerd wordt, is altijd welkom. persoonlijk denk ik dat een Star Wars Launch Bay minder zou passen in de studio's omdat er toch al heel wat Star wars attracties in het Disneyland Park te vinden zijn.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Nee hoor, ben er ook vrij zeker van dat junior weg vliegt. Maar de vraag was wat zou jij graag zien gebeuren met de attracties ;). Vroeg mij dat ook af van Stitch. En wat met aerosmith (dan toch spiderman?) en de stuntshow? Daar zeggen ze ook niets van terwijl het ook die kant is.
En ik geef je volledig gelijk van de toverhoed, zou die echt niet graag zien verdwijnen :(.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Een ballonnetje oplaten

een proefballonnetje oplaten, een voorstel doen om te zien hoe anderen reageren. Wel Disneyland Paris neemt dit spreekwoord haast letterlijk. Want fans zijn in de 'wolken' en volop aan het speculeren wanneer ze een constructieballon in de lucht zien vliegen of ergens een gerucht horen waaien.

Afbeelding

Nabij the Chaparral theater in Frontierland ging er eerder deze week een constructieballon de lucht in. Dit wordt gebruikt om de hoogte te bepalen van toekomstige bouwwerken. In het verleden van Disneyland paris, waren imagineers van plan op deze plaats the Western River expedition the bouwen, een splash mountain-achtige attractie. Of we zo'n attractie mogen verwachten lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, zeker nu Disney meer IP (intellectual property) wil hebben in de parken, maar het nieuws houdt ons aandachtig

Ook in de Studio's bruist het van de geruchten: een Marvel Heroes of summer event, Marvel-land met Guardians of the Galaxy : mission Breakout, ... en er zijn indicators die deze gerucht verdedigen:

- het eerdere gerucht dat het cinemagique gebouw een Avenger show krijgt.
- Disney Junior, art of animation en Armageddon die sluiten voor plaats te maken voor iets nieuws.
- Star Wars shows die naar Disneyland park verhuizen ( om plaats te maken voor Marvel?)
- Disney executives die Disneyland bezoeken
- Joe Rohde, imagineer van Avatarland en Guardians of the Galaxy Mission breakout, die Parijs bezoekt.
- spiderman die nu al een tijdje zijn eigen meet & greet locatie heeft
- ...

Naar alle waarschijnlijkheid krijgen we in de niet zo verre toekomst hier uitsluitsel over
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Hier een leuke link met ideeën voor de toekomst. Een hoop was al gerucht maar word nu min of meer bevestigd.
Zet de tekst in Google translate en laat die het naar het Engels vertalen is goed te lezen dan.

http://www.hellodisneyland.com/actualit ... l-deurope/
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Euro Disney en zijn toekomstige plannen voor Disneyland Paris

Val d'Europe bevat een grote Disney geschiedenis en werd opgericht in 1987. Deze stad heeft zijn ontstaan en bloei vooral te danken aan het toerisme van Disneyland Paris en wij vertellen wat er nog meer in het verschiet ligt.

Een derde park!

Vanaf 2027 zullen we meer te weten komen over het derde park van Disneyland Paris, dit hoor je goed, een derde park! Dit was voor vele een legende, voor sommige een droom en voor anderen weer geruchten.
Disney Imagineers zijn in het geheim bezig aan dit park, maar op verdere details zullen we nog even moeten wachten. We weten echter nu al waar dit derde park zal komen.

Afbeelding

Wat meteen opvalt is dat de zone enorm groot is en dat de afstand zeer groot is van de huidige 2 andere parken. Het is natuurlijk niet zeker dat dit gebied alleen maar uit het nieuwe park zal bestaan of ook een nieuwe parking zal krijgen, een treinstation of iets anders.

Voorlopig is het nog 10 jaar wachten tot we meer te weten krijgen, maar ik droom alvast van een Monorail zoals in Walt Disney World dat je brengt van het ene naar het andere park!

Een nieuw Disney hotel?

Een nieuw hotel zal gebouwd worden tussen Sequoia lodge en het nieuwe park en ook al is het soort hotel nog niet bevestigd, het doet dromen van een budget hotel zoals in Walt Disney World met een 'Art of Animation Resort' of 'All-star Sport-achtig resort. Binnen 10 jaar zullen we naar alle waarschijnlijkheid ook hier meer te weten over komen. Disney hotels worden vaak bekritiseerd omdat ze zeer duur zijn, misschien kan een 'betaalbaar' hotel wel een optie zijn om aan het Resort toe te voegen.

Afbeelding

het hoofdgebouw telt 5 vleugels en wordt gevestigd aan de overkant van de Robert Schuman Avenue recht tegenover de Santa Fe en Sequoia Lodge hotels en wordt zo het dichtstbijzijnde hotel naast het derde park.

Conventie centrum


"In de omgeving van deze infrastructuur komt er een hotel en een congrescentrum van 22000 m2 in de eerste fase en op termijn 4000m2. "

Tussen 2027 en 2030 zal er ook een nieuw Conventie centrum gebouwd worden. De huidige Disney event arena, waar verschillende evenementen plaatsvinden, voldoet niet meer en is verre van wat je zou verwachten van een Disney-plek.
Het toekomstige congrescentrum ligt direct achter de huidige Disney Event Arena en krijgt ook een eigen parking.

Afbeelding

Les Villages nature

slechts 50% van het Village Nature Paris is reeds voltooid, wat betekend dat dit ecologische recreatie gebied nog zal uitbreiden in de nabije toekomst.

Afbeelding

Afbeelding

bron:HelloDisneyland
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
MinoKB
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 17:35

Op 10 jaar kan veel gebeuren, dus eerst zien en dan geloven. Af en toe word er wel eens gespeculeerd over een 3e park, dus vestig ik mijn hoop niet te hoog meer.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Komt deze info ook van disney.er is al vaker gespeculeerd over een 3de park ?
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Dit is nog altijd puur speculatief hoor (die site is ook niet officieel en kan onmogelijk zo een belangrijke informatie hebben),zoals de zaken nu staan zouden ze een derde park moeten hebben tegen 2030 volgens de contracten met frankrijk maar daar kan zeker een verlenging op komen (is al in het verleden gebeurd).

En zou het niet beter zijn eerst de studios deftig op orde zetten en dan pas over een derde park nadenken.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Er ligt nog genoeg grond achter de studio om daar het 2e park uit te breiden. Just sayin' ;-)

Toffe plannen. Ik zeg volle marathon in 2030 #rundisneyparisdopey2030
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ziet er allemaal heel mooi uit op PAPIER .
Waarom laten ze de mensen dan nu al watertanden over iets wat er ten vroegste binnen 10 jaar komt, als het er al komt ? Want 10 jaar is wel een heel lange tijd en het ligt inderdaad wel ver van de andere beide parken , en gaan ze dit dan verbinden met de andere parken?? Er is dan ook al zoveel over gezegd en geschreven , hopelijk houden ze zich nu aan hun woord .
Er is ook nog veel plaats op sommige plekken om de beide bestaande parken uit te breiden vindt ik persoonlijk en zoals hier eerder geschreven.
Men kan enkel hopen dat het er komt en dat ook de prijzen dan moderaat blijven. :sorc:
Gebruikers-avatar
Jochum en Albert
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09

Ik (Jochum) ben het eens met Marc dat eerst de bestaande parken aangepakt moeten worden. Studios park lijkt mij wat dat betreft als eerste aan de beurt. En 1 of 2 grote nieuwe attracties in het Disneypark zou ook niet verkeerd zijn (ik zou een waterattracties zoals Splash Mountain wel leuk vinden).
Wat betreft de afstand van het eventuele 3e park ten opzichte van de andere twee parken: in WDW liggen de parken nou ook niet echt bij elkaar naast de deur en daar zijn prima oplossingen voor gevonden.
Big dreams in a small world
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

marc schreefCOLONEr is dan ook al zoveel over gezegd en geschreven , hopelijk houden ze zich nu aan hun woord .
:
Wel het is hun woord niet want het is niet officieel. Gewoon de oude geruchtenmolen.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Als je originele artikel leest, lees je dat de auteur van het artikel , vij 29 sept een persvoorstelling bijwoonde van val d'europe over zijn toekomst en die van Disneyland Paris.
Ik geloof dan ook dat de bronnen van foto's over derde park, het hotel, conventie centrum en de maquette waarheidsgetrouw zijn, de rest van het artikel is zeer speculatief. Ben zelf ook geen voorstaander v derde park tot we een volwaardig 2e park hebben, maar misschien is het financieel voordeliger om 3e park te openen, waarbij je dan nog eens entreetickets moet kopen en hopen ze dat met 3 parken de gasten misschien langer zullen verblijven in de hotels ipv dagtoerisme te doen...ps: ook is dit van mij speculatief :P
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het is momenteel zo dat tegen 2030 er een derde park moet zijn zoals overeengekomen.
Of dit er zal komen weet je nooit zeker, ze zouden het terug kunnen verschuiven. Daarnaast is er tegen dan
nog genoeg tijd om beide bestaande parken een update te geven.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar