Christmas Season 2011

MIR

Inmiddels komen de kerstreclames voorbij op tv, hierbij de Franse versie:

Gebruikers-avatar
Svenneke
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2009, 10:42

Zaaalig filmpjes, al doet het me wel wat denken aan het Liegebeest (voor wie dit kent: oude jeugdserie van Vlaamse tv)
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Toevallig gister de reclame op tv gezien zo mooi :thumbs:
Gebruikers-avatar
Lila
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011, 12:13

Ik wil weer met kerst.......... :santa:
Gebruikers-avatar
daan1973
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2011, 15:47

kunnen ze niet effe wachten tot halloween afgelopen is? ik vind het zo zonde om twee thema's te laten verweven
DLRP:
mei 1996, mrt.1997, aug.1998, dec.1998, mrt.2000, aug.2001, feb.2004, okt.2004, mrt.2006,
mei 2008, mei 2009, mei 2010, mrt.2011, jun.2011, okt.2011, nov 2011
next trip april/mei 2012
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

daan1973 @ wo 12 okt, 2011 13:38 schreefCOLONkunnen ze niet effe wachten tot halloween afgelopen is? ik vind het zo zonde om twee thema's te laten verweven
Dat heeft met planning te maken denk ik, er moet zoveel snachts gebeuren...
Die huisjes worden gezet, worden aangesloten, en moeten dan volgestouwd worden met materiaal :-)
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Als je ziet dat het nu binnen een week neergezet wordt, dan kan dat toch ook in de week tussen halloween en kerst? Maargoed elk jaar hetzelfde liedje, ik sta er niet meer raar van te kijken :P
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Afbeelding
Bron: dlrp-express
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

De Princess Chandeliers zijn ook al geplaatst:
Afbeelding
Bron: InsideDLParis
Prince Charming

De officiele Nederlandse perstekst is online verschenen, en daar staat vrolijk de meet en greet met Belle in haar dorp tussen! Wordt afwachten dus....

Van 7 november 2011 tot en met 8 januari 2012 staat Disneyland Paris in het teken van Disney’s Betoverende Kerst. Tijdens deze twee maanden verwelkomen Mickey en al zijn vrienden de Kerstman in het Disneyland Park, schitteren de daken van het Kasteel van Doornroosje dankzij ontelbaar veel twinkelende lichtjes, dwarrelen duizenden sneeuwvlokjes neer op Main Street U.S.A. en biedt Town Square thuis aan de prachtig verlichte Kerstboom. Om Disney’s Betoverende Kerst dit jaar nóg magischer te maken, is er een gloednieuwe show met Prinses Aurora, opent het Prinsessen Paviljoen in Fantasyland én komt de nieuwste vriend van Mickey en Minnie, Duffy de Disney Beer, naar Disneyland Paris!

Duffy de Disney Beer
Duffy de Disney Beer komt naar het Disneyland Park voor Disney’s Betoverende Kerst! Duffy is niet zomaar een beer, hij is speciaal door Minnie gemaakt voor Mickey.

“Toen Mickey zich aan het voorbereiden was voor een lange reis op zee, vond Minnie dat Mickey een vriend nodig had zodat hij niet alleen zou zijn tijdens zijn reis. Mickey noemde de kleine beer Duffy en ze werden meteen dikke vrienden! Samen reisden ze de hele wereld over.”

Bezoekers kunnen Duffy elke dag in het Disneyland Park ontmoeten. Met Mickey aan zijn zijde gaat Duffy al zijn nieuwe vrienden begroeten op Main Street, U.S.A., waar hij vanaf deze Kerst elke dag te bewonderen is in de Once Upon a Dream Parade. Ook is Duffy eregast tijdens de Christmas Tree Lighting Ceremony, waarbij alle lichtjes in de boom worden ontstoken.

Prinses Aurora’s Kerstwens
Tijdens Disney’s Betoverende Kerst is er ook een nieuw Magisch Moment te beleven vóór het Kasteel van Doornroosje. Aan het eind van Mickey’s Magical Celebration opent het Koninklijk Hof het bal. Prinses Aurora en Prins Philip komen binnen met de drie goede feeën en besluiten hun krachten te bundelen. Met een toverspreuk veranderen ze het Kasteel van Doornroosje in een schitterend ijspaleis.

Disney Prinsessen: Een Koninklijke Uitnodiging
Vanaf 7 november 2011 ontvangen de Disney Prinsessen de bezoekers in een geheel nieuwe omgeving. Het Prinsessen Paviljoen vol magie is gelegen naast de “it’s a small world” attractie en hier nodigen Belle, Assepoester, Aurora en alle andere Prinsessen de bezoekers uit voor een koninklijk onthaal. Tijdens deze magische nieuwe ontmoeting kunnen de bezoekers een foto laten maken met één van de Prinsessen.

Disney figuren & de Kerstman
De Disney figuren hebben voor dit seizoen hun kerstkostuums uit de kast gehaald en staan klaar om de bezoekers te begroeten. Je kunt Belle ontmoeten in haar pittoreske kerstdorp vol besneeuwde kraampjes met traditionele lekkernijen. Of ontmoet Goofy die zich ook dit jaar weer heeft verkleed als Kerstman en aan het begin van Main Street, U.S.A. klaar staat voor een foto bij zijn arrenslee!

De Kerstman heeft dit jaar wederom zijn werkplaats in het hart van Disneyland Paris opgezet om hier alle verlanglijstjes van volwassenen en kinderen in ontvangst te nemen. Zijn postkantoor is geopend tot en met 25 december 2011. Daarnaast heeft de Kerstman samen met Duffy de Disney Beer ook een rol in de Parade. De Kerstman sluit de Parade af in een kleurrijke slee en nodigt iedereen uit om samen met hem en de elfjes een prachtig Kerstfeest te vieren.

Nog veel meer Disney Kerst Magie…
Tijdens het Kerstseizoen kun je overdag Mickey’s Winter Wonderland gaan bekijken. Mickey, Minnie, Goofy, Knabbel & Babbel en Donald schaatsen in deze knotsgekke ijsshow voor het hele gezin. De “it’s a small world” attractie viert het Kerstfeest door alle feesttradities van verschillende landen te verwerken in de leukste boottocht van Disneyland Paris.

Iedere avond kun je genieten van Disney’s Fantillusion. Deze Parade van duizenden gekleurde lichtjes trekt zodra de avond valt door Main Street, U.S.A. En kun je niet genoeg krijgen van de feestelijkheden van het Kerstseizoen in de Disney Parken? Ga dan op 31 december het nieuwe jaar inluiden met Disney Magie! Als de klok twaalf uur slaat, verlicht een adembenemend schouwspel van vuurwerk de lucht boven het Kasteel van Doornroosje.
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Nog maar 27 nachtjes dan mogen we het gaan zien :santa2:
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Ook het Disneyland Hotel krijgt al haar Kerst versiering:
Afbeelding
Bron: InsideDLParis
Gebruikers-avatar
Esmies
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2011, 10:28

Zo ze gaan stevig door met de kerstversiering ophangen etc. Ben benieuwd, hoor op verschillende fora dat Halloween qua decoratie erg tegenviel, hoop dat dat niet voor kerst gaat gelden. Al heb ik natuurlijk weinig vergelijkingsmateriaal... dit wordt mijn eerste kerstseizoen trip! Dus ik vind eigenlijk alle foto's die ik tot nu toe zie fantastisch haha. :mickey2:
If you can dream it, you can do it.
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Kan niet wachten tot het zover is :cane:
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

kan ook heel leuk zijn, maar zal de soldaatjes toch wel missen
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar