Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumleden bieden korting aan 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Forumleden bieden korting aan
Ben je van plan een jaarkaart aan te kopen voor Disneyland Parijs of heb je er één en wil je korting geven kom dan zeker langs in dit topic en lees alles over Peterschap!!! Vraag of iemand je korting kan geven of zeg wanneer je zelf korting kan geven !!

Afbeelding

Peterschap

Voor het aanbrengen van 3 nieuwe Jaarpaspoorthouders ontvangt de Jaarpaspoorthouder 6 maanden extra gratis*. Nieuwe Jaarpaspoorthouders krijgen 10% korting op het Jaarpaspoort van hun keuze.

Voordeel voor bestaande EN nieuwe Jaarpaspoorthouders!

Voordeel voor de bestaande Jaarpaspoorthouder

3 personen aangebracht = 6 MAANDEN GRATIS Jaarpaspoort*!

Voordeel voor de nieuwe Jaarpaspoorthouders

10% korting op het Jaarpaspoort van je keuze*

Hoe werkt het?

Peterschap in 3 stappen:
Nieuwe Jaarpaspoorthouders en bestaande Jaarpaspoorthouder: vul de gevraagde informatie in op het peterschap-formulier dat je hier kunt downloaden (2MB, PDF).

Nieuwe Jaarpaspoorthouders:
*ga samen met de bestaande Jaarpaspoorthouder naar de loketten bij de ingang van de Disney Parken en lever de kortingsbon in om te profiteren van 10% korting bij aankoop van een Jaarpaspoort. Ga dan met de bestaande Jaarpaspoorthouder naar het Jaarpaspoortenbureau en wissel je tijdelijke Jaarpaspoort in voor een definitief Jaarpaspoort.
*Of de nieuwe jaarkaarthouder kan online een dagticket aankopen en zo moet je niet aanschuiven aan de kassa van de Disney parken. Je kan dan meteen afspreken met een bestaande jaarkaarthouder in het park en samen naar het jaarkaartbureau gaan! (Eerst krijg je dan 10% korting en daarna wordt de prijs van het dagticket ook van de prijs afgetrokken) Online dagtickets kopen kan hier.

Bestaande Jaarpaspoorthouder: laat je kaart afstempelen bij het aanmaken van het definitieve Jaarpaspoort van de door jou aangebrachte nieuwe Jaarpaspoorthouder.

Vervolgens kan je op twee manieren je 6 extra maanden gratis krijgen:
Schriftelijk: stuur je gevalideerde peterschap-formulier in de maand voordat je Jaarpaspoort afloopt samen met je geldige Jaarpaspoort naar het Jaarpaspoortenbureau.
In het Disneyland Park: ga in de maand voordat je Jaarpaspoort afloopt naar het Jaarpaspoortenbureau met het gevalideerde peterschap-formulier.

Algemene voorwaarden voor de peterschap-aanbieding

De bestaande Jaarpaspoorthouder is verantwoordelijk voor het peterschap-formulier. Zowel de bestaande als de nieuwe Jaarpaspoorthouder(s) moet(en) fysiek aanwezig zijn om van het aanbod gebruik te kunnen maken.
Het Jaarpaspoortenbureau is niet verantwoordelijk in geval van verlies of diefstal van het peterschap-formulier.
Het Jaarpaspoortenbureau kan voor een gedeeltelijk of geheel kwijtgeraakt of gestolen peterschap-formulier geen vervangend formulier verstrekken.
Een Jaarpaspoorthouder kan maximaal 3 nieuwe Jaarpaspoorthouders aanbrengen. Elke Jaarpaspoorthouder kan zijn of haar nieuwe Jaarpaspoorthouders daarmee laten profiteren van 10% korting. Na het aanbrengen van 3 nieuwe Jaarpaspoorthouders kan de Jaarpaspoorthouder (behalve wanneer het een gratis verstrekt Jaarpaspoort betreft) profiteren van een jaar verlenging van zijn of haar Jaarpaspoort (met uitzondering van de parkeeroptie voor het Classic Jaarpaspoort).
Het aan het aanbrengen van nieuwe Jaarpaspoorthouders gekoppelde voordeel is persoonsgebonden en uitsluitend bestemd voor degene die als aanbrenger op het peterschap-formulier vermeld staat. Het voordeel is niet overdraagbaar op een andere persoon.
De peterschap-aanbieding is niet met terugwerkende kracht geldig en kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. De peterschap-aanbieding is enkel geldig wanneer de gegevens op het peterschap-formulier duidelijk zijn genoteerd en wanneer elke peterschap door het Jaarpaspoortenbureau met een stempel is gevalideerd.

Voor de Jaarpaspoorthouder
Om nieuwe Jaarpaspoorthouders aan te kunnen brengen, moet de Jaarpaspoorthouder informatie over zichzelf invullen op het peterschap-formulier.

Als de Jaarpaspoorthouder minderjarig is, moet het peterschap-formulier worden ondertekend door een van de ouders of de wettelijke voogd.
Alleen Jaarpaspoorthouders met een Jaarpaspoort dat al minstens 1 maand geldig is kunnen profiteren van deze peterschap-aanbieding.
Om in aanmerking te komen voor de maanden verlenging moet de bestaande Jaarpaspoorthouder 3 nieuwe Jaarpaspoorthouders aanbrengen die minimaal twee jaar geen Jaarpaspoort hebben gehad en dient hij of zij in de maand voordat zijn of haar Jaarpaspoort afloopt bij het Jaarpaspoortenbureau langs te gaan om er het ingevulde en door het Jaarpaspoortenbureau gestempelde formulier in te leveren. Na deze maand kan er geen aanspraak meer worden gemaakt op de verlenging van 12 maanden. Het formulier kan ook worden ingevuld en in de maand voordat het Jaarpaspoort afloopt samen met het geldige Jaarpaspoort worden opgestuurd naar het volgende adres:
Disneyland Paris – Passeport Annuel par correspondance – 77777 Marne-La-Vallée, Cedex 4 - Frankrijk.
Het Jaarpaspoort wordt dan per post toegestuurd (geen bezorgkosten; reken op ongeveer twee weken vanaf ontvangst van het formulier door het Jaarpaspoortenbureau, plus de levertijd van de posterijen). Let op: onvolledig ingevulde aanvragen worden niet in behandeling genomen.

De verlenging van 6 maanden verlengt de geldigheidsduur van het bestaande Jaarpaspoort van de Jaarpaspoorthouder (met uitzondering van de parkeeroptie voor het Classic Jaarpaspoort) en gaat in op de dag na de vervaldatum van het Jaarpaspoort. In de verlengingsmaanden van het Jaarpaspoort gelden de voorwaarden die op de dag van de aanvraag tot verlenging voor het betreffende type Jaarpaspoort geldig waren. De verlenging van de geldigheidsduur van het Jaarpaspoort wordt beschouwd en behandeld als een verlenging van het oorspronkelijke Jaarpaspoort (had de Jaarpaspoorthouder bijvoorbeeld een Dream Jaarpaspoort, dan gelden de toegekende 12 extra maanden ook voor een Dream Jaarpaspoort).

Het Jaarpaspoortenbureau behoudt zich het recht voor om peterschaps te weigeren wanneer is vastgesteld dat de nieuw aangebrachte Jaarpaspoorthouder(s) binnen de Disney Parken en in overtreding met de huisregels van Disneyland Paris zijn geworven.

Let op: De 3 stempels moeten worden verzameld in een tijdspanne van +/- 6 maanden. De periodes waarin de stempels verzameld kunnen worden lopen van april tot november en van november tot april. Dit betekent dat wanneer de eerste 2 stempels zijn verkregen in september en de 3e wordt verkregen in december de jaarpas niet gratis verlengd kan worden, de eerste 2 zijn namelijk vervallen doordat het formulier maar tot november geldig is.

Voor de nieuwe Jaarpaspoorthouder
Om van deze aanbieding gebruik te maken, mag de nieuwe Jaarpaspoorthouder in de afgelopen twee jaar geen Jaarpaspoort hebben gehad. Ook moet bij de aanschaf en bij het inwisselen voor het definitieve Jaarpaspoort de bestaande Jaarpaspoorthouder aanwezig zijn. De korting voor nieuwe Jaarpaspoorthouders is alleen geldig bij aankoop van een Jaarpaspoort bij de ingang van de Disney Parken of bij het Jaarpaspoortenbureau.

Als de nieuwe Jaarpaspoorthouder minderjarig is, moet het peterschap-formulier worden ondertekend door een van de ouders of de wettelijke voogd. Als de nieuwe Jaarpaspoorthouder minderjarig is, moet de betaling worden verricht door een van de ouders of de wettelijke voogd.

De nieuwe Jaarpaspoorthouder moet samen met de bestaande Jaarpaspoorthouder dit tijdelijke Jaarpaspoort op de dag van het eerste bezoek en binnen de aangegeven termijn inwisselen voor een definitief Jaarpaspoort bij het Jaarpaspoortenbureau in het Disneyland Park.

Voor gezinnen van 5 geldt dat de 20% familiekorting niet te combineren valt met het peterschap. Deze gezinnen kunnen dus niet nog eens 10% korting bovenop de familiekorting krijgen.

Hieronder een overzicht van de kortingen die aangeboden of gevraagd worden:

Korting Aangeboden:

Val : 18 t/m 21 november, 6 december, 19 t/m 22 december
Pixidust : 22 en 23 november
duck09 : 23 t/m 25 november
Thagai : 24 en 25 november
Stefano : 25 en 26 november
Tinkerbelletje : 26 t/m 30 november
Tigrou89 : 2018: 27 en 28 november, 8 en 9 december, 19 en 20 december, 29 en 30 december. 2019: 8 en 9 januari, 19 en 20 januari, 30 en 31 janauri, 9 en 10 februari, 19 en 20 februari, 13 en 14 maart, 23 en 24 maart, 2 en 3 april, 13 en 14 april, 24 en 25 april
Leo1988 : 28 t/m 30 november, 11 t/m 14 december
Angelica : 1 en 2 december
Lisney : 2 t/m 4 december
NickySacred : 6 en 7 december, 31 december t/m 2 januari
Tinka : 8 en 9 december
Leo1988 : 11 t/m 14 december
Minnie1979 : 24 t/m 26 december
Wendelientje : 28 december t/m 1 januari
Pluisje : 2 t/m 4 januari
SpookjeFee : 5 en 6 januari
disneyfan29 : 28 januari t/m 10 februari 2019
elke-999 : 1 t/m 4 november

Korting gevraagd:

Mminie : 22 december
Fiddler : 3 januari

Wanneer je geen vaste data hebt waarop je korting kan aanbieden, maar data wel bespreekbaar zijn met mensen die korting zoeken, zal je niet in bovenstaande lijst worden vermeld. Je kan uiteraard wel een bericht plaatsen die zes maanden zal blijven staan. Na zes maanden wordt het bericht alsnog verwijderd en indien je nog steeds korting aanbied zonder daarbij een aantal vaste data te kunnen geven, kan je opnieuw een bericht plaatsen. We willen het forum graag schoon en up-to-date houden.

Let op: Vermeld niet je persoonlijke gegevens, zoals bijvoorbeeld een e-mailadres, wanneer je korting aanbiedt of vraagt in dit topic. Stuur deze alleen in een persoonlijk bericht naar iemand anders toe.

Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney

Ma 12 Mrt 2012, 12:29
Bericht 1 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Re: Forumleden bieden korting aan
De nieuwe formulieren...

Afbeelding

Afbeelding

Hier te downloaden http://www.cafemickey.com/docs/dlp-jaarkaarten-bon-parrainage-2017.pdf

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Ma 29 Mei 2017, 18:15
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:

Pagina 3 alleen zal wel genoeg zijn zeker. Inktbesparing ;)

DLP 19 - DLC 1 - WDW mei 2019

Volg me op INSTAGRAM: disneylandparisstories

Ma 05 Jun 2017, 13:58
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Minnie1979 schreef:
olafLover schreef:
Hebben jullie de openingstijden van bureau passport annuel gecontroleerd? Dacht dat ze meestal om 8 uur al dicht zijn :)

ik heb het ook al gezegd dat het nipt zal zijn

ik dacht zelfs dat ze al gesloten waren rond 18 u maar zal verkeerd geweest zijn

Dit staat op hun website, ik was het ook even aan het checken omdat wij onze jaarkaart ook nog moeten gaan ophalen.
Q.
Wat zijn de openingstijden van het Jaarpaspoortenbureau ?
A.
Het Jaarpaspoortenbureau in het Disneyland Park is de hele week van 10.00 tot 17.00 geopend. (Openingstijden kunnen veranderen, vraag ons om precieze informatie)
Het hele team staat voor je klaar om je vragen te beantwoorden en je te informeren over de slimme tips van het moment.

Afbeelding

Afbeelding

Di 13 Jun 2017, 09:13
Bericht 4 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wij kunnen 6 mensen korting geven van 26 en 27 februari, 19,20,21 april, 1e week van juni, 7,8 en 9 september.

2011 - 1e x DP
2012 - 2e x DP
2014 - 3e x DP

2015 - 1e x WDW
2015 - 4e x DP
2016 - 5e x DP
2017 - 6e x DP

Next trip: 26-01 / 27-01 2018!

Ma 15 Jan 2018, 13:30
Bericht 5 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Laura schreef:
Mogen wij op de lijst worden gezet van 20-24 september en van 15-19 oktober? Kunnen 6 mensen nog korting geven!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst :thumbs:

Afbeelding
38x Disneyland Paris, 17x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic

Afbeelding

Do 18 Jan 2018, 22:44
Bericht 6 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hi allemaal,
Tot 2016 hebben wij een jaarkaart gehad. Ook verkregen met korting via andere jaarkaarthouders. Nu twijfelen we om in de zomervakantie wederom een jaarkaart aan te schaffen en wij vragen ons af of wij deze weer aan zouden kunnen schaffen met korting via een andere jaarkaarthouder. Heeft een van jullie een idee of dit mogelijk is ?

Do 25 Jan 2018, 22:09
Bericht 7 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Nee dat is niet morgelijk. Je moet dan twee jaar geen jaarkaart hebben gehad.

2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne

Vr 26 Jan 2018, 00:19
Bericht 8 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik ben van 20 - 24 september ook in Disney en geef graag 3 mensen korting. Dagje eerder of later evt ook bespreekbaar.

Afbeelding
Afbeelding

Di 20 Feb 2018, 00:08
Bericht 9 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Beste Café Mickey leden,

Wij willen jullie er op wijzen dat het plaatsen van e-mailadressen op fora niet echt verstandig is.
Wanneer bots op jullie e-mailadressen botsen, kan dit leiden tot onaangename verrassingen.
Wij willen jullie vragen om de e-mailadressen niet in de berichten te plaatsen.
Andere leden kunnen makkelijk contact met jullie zoeken via pm.

Wij danken jullie voor de medewerking.
Vriendelijke groeten van het gehele Café Mickey team.

Afbeelding
https://www.disneyhandicare.com

Zo 11 Mrt 2018, 13:11
Bericht 10 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Op 14, 15 april en 29, 30 juni, 1 juli, 31 oktober en 1 november zijn we weer aanwezig en kunnen we aan 3 personen korting geven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

DLP 19 - DLC 1 - WDW mei 2019

Volg me op INSTAGRAM: disneylandparisstories

Za 17 Mrt 2018, 12:33
Bericht 11 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik vroeg me af of iemand de nieuwe 'peterschap' formulieren heeft?
Ik vind enkel die van 2017 terug.

Ik heb mijn jaarpass sinds 27/03, dus als ik het goed begrijp kan ik vanaf 28/04 korting geven?

Ook heb ik hier gelezen dat je het formulier binnen moet brengen in de laatste maand voor je pass vervalt (bij mij dus 02/2019), maar dat de formulieren maar 6 maand geldig zijn.
Is er ergens terug te vinden wanneer deze periodes lopen? En is het interessanter om de korting dan pas in de 2de periode te geven aangezien anders de stempels niets meer waard zijn?

Laatst gewijzigd door Annabelle op Ma 16 Apr 2018, 09:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

Ma 16 Apr 2018, 08:21
Bericht 12 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Annabelle schreef:
Ik vroeg me af of iemand de nieuwe 'peterschap' formulieren heeft?
Ik vind enkel die van 2017 terug.

Ik heb mijn jaarpass sinds 27/03, dus als ik het goed begrijp kan ik vanaf 28/03 korting geven?

Ook heb ik hier gelezen dat je het formulier binnen moet brengen in de laatste maand voor je pass vervalt (bij mij dus 02/2019), maar dat de formulieren maar 6 maand geldig zijn.
Is er ergens terug te vinden wanneer deze periodes lopen? En is het interessanter om de korting dan pas in de 2de periode te geven aangezien anders de stempels niets meer waard zijn?

Er zijn nog geen nieuwe formulieren, althans, in maart waren ze er niet. Je hebt in principe tot de eerstvolgende vervaldatum om de stempels te verzamelen, lukt dat niet, dan kun je het weer proberen in de volgende periode. Dacht dat er in maart en november(?) nieuwe periodes ingingen. Heb je wel in die tijd 3 stempels verzameld? Dan blijft je formulier uiteraard gewoon geldig.
Wel mag je een maand na aanschaf van je jaarpas pas gaan sparen.

Ma 16 Apr 2018, 08:52
Bericht 13 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wie kan ons op donderdag 30 augustus 2018 korting geven.
Wij gaan dan 3 infinty jaarkaarten aanschaffen (ik, mijn vrouw en zoon).
Alvast bedankt.
Thierry Detant

Di 24 Apr 2018, 06:45
Bericht 14 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wij kunnen 6 mensen 10% korting geven op een jaarkaart op 22 & 23 september en op 26 t/m 30 november 2018.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Afbeelding

Afbeelding
DLRP 28x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016

Do 26 Apr 2018, 05:43
Bericht 15 Top
Profiel WWW   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 95 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende