Port Aventura

Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Graag gedaan! Het park zeg er echt prachtig uit!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Hoe staat het met de bouw van Ferrari land?

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De bouw van Ferrariland

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hahaha ik zal je dan wel onder gezelschap houden :D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wij zijn al 3 keer in Port Aventura geweest en vinden het een leuk park! Er is trouwens ook een groot outdoor waterpark
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

PortAventura doet meer uit de doeken over Ferrari Land

Gisteren onthulde het pretparkresort PortAventura met een video meer details over het nieuwe pretpark Ferrari Land dat in 2017 zal openen. Zo werd meer informatie bekende gemaakt over de indrukwekkende achtbaan en over wat we nog zoal allemaal gaan kunnen terugvinden in het park.

De nieuwe, indrukwekkende achtbaan zal een 'vertical accelerator' achtbaan worden die een hoogte bereikt van 112 meter hoog, goed voor een Europees record. De treintjes zullen gelanceerd worden van 0 naar 180 kilometer per uur in vijf seconden wat alweer een Europees record op naam van Ferrari Land betekent. De baan wordt in totaal 880 meter lang, heeft een theoretische capaciteit van 1.200 personen per uur en wordt gebouwd door Intamin.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook over de andere attracties is er nu meer duidelijkheid. Samen met de belangrijkste attractie van Ferrari Land, de spectaculaire achtbaan, komen er ook twee S&S vrijevaltorens van elk 55 meter hoog, een 570 meter lang racecircuit en acht simulators waarin je aan een F1-race kan deelnemen. Naast deze attracties zullen er ook restaurants komen en een souvenirshop.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De bouw van het park is reeds begonnen. Voorbije week verschenen de eerste supports:

Afbeelding


Bron: Pretparken
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Vandaag vanop het dak van ons hotel al een eerste blik kunnen werpen op de nieuwe achtbaan van Ferrari-landAfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Leuk bedankt om te delen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De openingsdatum van de hoogste en snelste achtbaan van Europa is bekend

Afbeelding

De openingsdatum van de hoogste en snelste rollercoaster van Europa is bekend. Vrijdag 7 april 2017 zal de rollercoaster geopend worden in het nieuwe Spaanse pretpark Ferrariland. De achtbaan haalt in vijf seconden een snelheid van maar liefst 180 kilometer per uur.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ferrari Land PortAventura Construction Update - August 2016 (HD)

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Erg!
Straf dat ze het dan nog gedaan hebben. Ik zou wrs mijn kar gedraaid hebben.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

het is heel erg !!!!

Maar helaas wel de de waarheid ...

Mijn Mama heeft een tumor en zit vast in een elektrische rolstoel .
Ze kan ook geen enkele attractie doen in DLP .
maar betaald wel de volle pot voor haar Abonnement .
Gelukkig kan ze wel genieten van de shows (als ze geen pijn heeft of in slaap valt ) !!!
En ik weet niet of deze meid dat kan hé ...
In veel pretparken is de begeleider wel gratis ( in DLP ook )
En eigenlijk hadden ze de vader of moeder ook gratis toegang moeten geven in Port Aventura .
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Oke, ik hou ervan om af en toe een knuppel het hoenderhok in te gooien........ Afgelopen 5 jaar mochten mensen met een beperking blijkbaar nog gratis het park binnen. Blijkbaar zijn de regels verandert. Altijd, maar dan ook altijd, van te voren de website checken wat de regels van dit moment zijn!! En als de regels je niet aanstaan, dan ga je niet, simpel.

Ik lees het steeds vaker dat mensen een beperking gebruiken als een excuus om overal maar gratis naar binnen denken te mogen en allerlei extraatjes te eisen. En ow wee als ze hun zin niet krijgen, dan gaat het (social) media op en worden er allerlei dingen geëist!! Ik erger me er groen en geel aan..... Omdat ze zelf iets niet goed voorbereiden, moet Port Aventura nu door het stof heen?? Ik hoop echt dat het park hooguit met een verklaring komt dat ook mensen in een rolstoel nou eenmaal moeten betalen en het er bij laten. Anders gaat een grote bek weer beloond worden.

Sorry, maar ik ben het met het park eens. Als die mensen al zodanig aan de kassa hebben staan (bek)vechten dat de beveiliging erbij gehaald moest worden, dan vind ik dat al genoeg zeggen.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Daar heb je idd wel gelijk in Iejoortje! Maar de ene beperking is de andere niet. Misschien dat ze dat dan iets beter kunnen uitwerken in de regels ofzo? Er is nu eenmaal groot verschil tss fysieke beperking en een zwaar mentale.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

De vraag is ook waarom ze haar meenemen en of het voor haar zelf niet veel fijner is om een dagje bij opa en oma te blijven ofzo. Ik snap dat je dingen met het hele gezin wilt doen, maar is een pretpark daar in dit geval het meest geschikt voor? Ook voor de andere kinderen, met z'n vieren kunnen ze ook wel eens ergens met z'n allen in. Als je een zusje hebt met zo'n zware beperking lijkt mee dagje pretpark waarbij je een keer wel alle aandacht hebt van papa en mama me veel prettiger. Nu weet ik ook dat dit niet altijd mogelijk is, maar ik vraag me gewoon af of ze het meisje zelf er wel een plezier mee doen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar