Disney's Stars & Cars

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Bij ons kwamen ze toen 2x een half uur, ik heb toen 5 characters gezien (eigenlijk 6 maar ik tel Remy & Emile als 1). En dat was met Hemelvaart, was toch behoorlijk druk.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Dragy schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLON
heb in oktober en in maart Ariel wel gezien ;) het is geluk hebben en elke dag anders maar als je haar ziet direct op af / mee wandelen want ze is erg populair :P

blijven de meets ipv de parade dan?
iemand een idee wie er allemaal kan staan?
zijn er nog andere charaters bij gekomen tegenover de eerste meets sets?
De meets blijven inderdaad. Het 'systeem' passen ze wel aan (daar zijn er al eerste test van geweest trouwens). De bezoekers staan allemaal in een cirkel, en de characters staan in het midden. Zo passeren de figuren iedereen en kan je met ze op de foto. Beetje vergelijkbaar hoe ze het vroeger deden na de show.

De figuren zijn overigens veel dezelfde: Ariel, Mulan (of Mushu), Woody & Jessie, Remy & Emile, Prins Ali & Jasmine, Mary Poppins & Bert, enkele Villains, Sneeuwwitje, Elvis Stich. Met de nieuwe meets mogen we zeker en vast Donald, Daisy, Mickey, Minnie en Goofy meer verwachten.
dank je voor de info, komende trip proberen ;)
ow nee niet weer die cirkel vormige rijen. dat is zo onoverzichtelijk en frusterend!! pfft
er kruipen veel kinderen voor enzo rijen is beter..
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

Vind de rijen ook veel beter , dan wacht je eerlijk en staan er geen andere mensen op je foto


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Gebruikers-avatar
JohanD
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2013, 13:00

Donderdag 3 juli was de laatste Disney's Stars & Cars parade, nu is er een meet & greet in de plek!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Jammer dat deze er nu niet meer is .
Op de ene plaats bouwt men iets fantastisch en op de andere nemen ze iets goeds weg!!!!!!!!
Gebruikers-avatar
nide77
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2012, 16:17

Bij de huidige "Disney’s Stars’n’Cars : Meet your Disney Character Friends" die op het programma staat tijdens het kerstseizoen. Zijn hier ook officiele fotografen aanwezig en in het bijzonder dewelke de foto's op de "Photo Pass" plaatsen?
DLP 2010 - 09>11 November - Sequoia Lodge
DLP 2012 - 13>16 Mei - Cheyenne
DLP 2013 - 20>23 Oktober - Newport Bay Club
DLP 2014 - 10>12 December - Hotel New York
DLP 2015 - 09>11 November - Sequoia Lodge
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Nee daarbij zijn geen PhotoPass fotografen aanwezig, het werkt ook niet heel gestructureerd met rijen ofzo. Er is een cirkel afgezet met touwen en binnen die cirkel gaan characters met de klok mee de mensen buiten de cirkel af. Je hebt dus ook altijd een touw tussen jezelf en de characters.
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Inmiddels is er geen vaste tijd meer er word enkel aangegeven vanaf 11:45 en niet voor hoelang ze er dan zijn. Ook zijn er de geruchten dat ze na kerst helemaal zullen verdwijnen.
Gebruikers-avatar
xxRolindexx
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2014, 18:50

Het was van de week een kwartier ongeveer


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Natasja1975
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06

Inderdaad toen wij er waren waren ze er ook ongeveer een kwartier .Gelukkig was het rustig dus zijn met een stuk of 7 charakters op de foto geweest.
Afbeelding
stitchie
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 09:56

Ik heb geluk gehad en heb mijn lievelingscharacter mogen ontmoeten, ik ging helemaal springen toen stitch mij zag en toch even de moeite nam om ook een volwassene een knuffel te geven en een foto momentje te doen, alleen was het wel lastig, mensen drukken je aan de kant om ook net die ene character op de foto te nemen.

Gelukkig heb ik hem.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

stitchie schreefCOLONIk heb geluk gehad en heb mijn lievelingscharacter mogen ontmoeten, ik ging helemaal springen toen stitch mij zag en toch even de moeite nam om ook een volwassene een knuffel te geven en een foto momentje te doen, alleen was het wel lastig, mensen drukken je aan de kant om ook net die ene character op de foto te nemen.

Gelukkig heb ik hem.
Leuk!!! Characters ontmoeten is altijd leuk, maar als je met je favoriet op de foto kan is dat toch altijd wel een speciaal moment!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

iemand de laatste tijd nog naar deze meet geweest?
er staat op de planning 12-14u, er zijn meerdere sessies neem ik aan dan
zijn er dan ook andere characters per sessie?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Prins Erik schreefCOLONiemand de laatste tijd nog naar deze meet geweest?
er staat op de planning 12-14u, er zijn meerdere sessies neem ik aan dan
zijn er dan ook andere characters per sessie?
Hoi prins Erik

Als ik me niet vergis zijn er twee sets die elkaar afwisselen om de 25 min.
De face characters durven al eens terug te komen bij de tweede set.
Maar voor Mickey en zijn vriendjes zijn er zeer strenge regels rondom de lengte van de set.
deze keren dus niet terug . Je kan de laatste tijd best wel eens geluk hebben bij Stars 'N' Cars
Zo had ik de laatste keer een erg mooie foto met Sulley tijdens de tweede set .
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Zo jammer dat ze dit weer veranderd hebben. Ik hoop toch echt dat er weer een keer een goede parade gaat komen in de WDS
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar