Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 1846 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124
Stel jezelf voor! 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Stel jezelf voor!
Hoi allemaal,

Ik ben Alice (28) uit omstreken Groningen en heb zelf thuis een prinsje (8) en prinsesje (6) die allebei ontzettend van Disney houden (zou het iets te maken hebben met mama's Disneygekte? :sorc: ). We zijn vorig jaar al een keer met het gezin naar Disneyland Parijs geweest en hebben de droom ooit ook naar Orlando te gaan. Mijn man en ik waren voor we de kinderen kregen ook al een keer samen geweest - erg romantisch! Hij vindt het vooral erg leuk dat wij het zo leuk vinden, dus samen vermaken lukt bij Disney sowieso erg goed (en stiekum vindt ie de attracties, Marvel en Walt Disney Studios ook erg tof, haha).

Heb me net vorige week bij dit forum aangemeld en hoop veel inspiratie op te doen hier! Verjaardagen van de kleintjes komen eraan, dus ik ga eens lekker rondkijken hier :-)

Fijne start van de week, iedereen!

Groetjes,
Alice

Ma 09 Jul 2018, 11:09
Bericht 1846 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 1846 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124