Ratatouille: The Adventure!

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

marc schreefCOLON Is dit dan al officieel bevestigd ?
Dan zullen vele mensen buiten mij inbegrepen dat niet zo Heel leuk vinden.
Ik ben namelijk 2 en 3 November in DLP.
Zijn de mankementen dan zo erg of groot dat men toch een 4 tal maanden sluit ????
Hopelijk heel snel gedaan met die lange sluitingen , want doet in mijn ogen toch veel mensen beslissen niet naar DLP te gaan tijdens die periode :cry: :evil:
Lezen is weer eens moeilijk.
Er staat toch duidelijk onder "Bron: DLPINSIDEARS"??

Als je een beetje had opgelet, weet je dat dat een pers presentatie van DLP zelf was enkele dagen geleden waar dit nieuws dus naar buiten is gebracht.
Dus ja, het is officieel door Disney bevestigd ;)

Onderhoud gebeurt nu eenmaal. Er is geen enkel attractie park dat nooit onderhoud pleegt aan de attracties.
Je gaat er niet dood van om een keer geen Ratatouille te doen.
En ja, er is ernstige schade. Daarom gaat het ook voor 3 maanden dicht. ;)
Laatst gewijzigd door 1 op Mouseketeer, in totaal 23 keer gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mouseketeer schreefCOLON
marc schreefCOLON Is dit dan al officieel bevestigd ?
Dan zullen vele mensen buiten mij inbegrepen dat niet zo Heel leuk vinden.
Ik ben namelijk 2 en 3 November in DLP.
Zijn de mankementen dan zo erg of groot dat men toch een 4 tal maanden sluit ????
Hopelijk heel snel gedaan met die lange sluitingen , want doet in mijn ogen toch veel mensen beslissen niet naar DLP te gaan tijdens die periode :cry: :evil:
Lezen is weer eens moeilijk.
Er staat toch duidelijk onder "Bron: DLPINSIDEARS"??

Als je een beetje had opgelet, weet je dat dat een pers presentatie van DLP zelf was enkele dagen geleden waar dit nieuws dus naar buiten is gebracht.
Dus ja, het is officieel door Disney bevestigd ;)

Onderhoud gebeurt nu eenmaal. Er is geen enkel attractie park dat nooit onderhoud pleegt aan de attracties.
Je gaat er niet dood van om een keer geen Ratatouille te doen.
En ja, er is ernstige schade. Daarom gaat het ook voor 3 maanden dicht. ;)

SORRY NIKKI als ik niet goed lees hoef je me daarom nog niet mijn neus bijna af te bijten.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

marc schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLON
marc schreefCOLON
Is dit dan al officieel bevestigd ?
Dan zullen vele mensen buiten mij inbegrepen dat niet zo Heel leuk vinden.
Ik ben namelijk 2 en 3 November in DLP.
Zijn de mankementen dan zo erg of groot dat men toch een 4 tal maanden sluit ????
Hopelijk heel snel gedaan met die lange sluitingen , want doet in mijn ogen toch veel mensen beslissen niet naar DLP te gaan tijdens die periode :cry: :evil:
Lezen is weer eens moeilijk.
Er staat toch duidelijk onder "Bron: DLPINSIDEARS"??

Als je een beetje had opgelet, weet je dat dat een pers presentatie van DLP zelf was enkele dagen geleden waar dit nieuws dus naar buiten is gebracht.
Dus ja, het is officieel door Disney bevestigd ;)

Onderhoud gebeurt nu eenmaal. Er is geen enkel attractie park dat nooit onderhoud pleegt aan de attracties.
Je gaat er niet dood van om een keer geen Ratatouille te doen.
En ja, er is ernstige schade. Daarom gaat het ook voor 3 maanden dicht. ;)
SORRY NIKKI als ik niet goed lees hoef je me daarom nog niet mijn neus bijna af te bijten.
Netjes tegen elkaar blijven blijkbaar ook moeilijk. Zullen we het gezellig houden?
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

D-Tekenaar schreefCOLONwe weten allemaal dat de mensen van Loopings niet altijd volledig de waarheid spreken .
En sensatie gericht zijn ! het blijft me nog steeds een vraag waarom Disney en andere parken hun nog steeds toelaten op press events .
Aangezien Looopings bij de presentatie van Disney zelf waren, en dat wel degelijk door Disney besvestigd is, heeft Looopings toch echt gelijk ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mouseketeer schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONwe weten allemaal dat de mensen van Loopings niet altijd volledig de waarheid spreken .
En sensatie gericht zijn ! het blijft me nog steeds een vraag waarom Disney en andere parken hun nog steeds toelaten op press events .
Aangezien Looopings bij de presentatie van Disney zelf waren, en dat wel degelijk door Disney besvestigd is, heeft Looopings toch echt gelijk ;)
Looopings was er inderdaad zelf bij, ook wij waren uitgenodigd. Maar we konden er niet bijzijn....
Gaan we nu allemaal als volwassen mensen reageren en niet telkens iemand aanvallen als ze iets vragen!
Een vraag stellen mag zeker, een deftig antwoord ook, de rest hoeft NIET!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Japperboy schreefCOLONDe Ratatouille attractie sluit van augustus tot december 2018 voor grote renovatie werken

Afbeelding

Bron: DLPINSIDEARS
Ter info, DLPINSIDEARS is eigenlijk Disneyland Paris....

DLPINSIDEARS was een event voor fansites en dat is dus officieel. Er zullen in toekomst waarschijnlijk nog zo events zijn.

De sluiting staat ondertussen ook vermeld op de DLP site: http://nl-park.disneylandparis.be/eep.html

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONDe Ratatouille attractie sluit van augustus tot december 2018 voor grote renovatie werken

Afbeelding

Bron: DLPINSIDEARS
Ter info, DLPINSIDEARS is eigenlijk Disneyland Paris....

DLPINSIDEARS was een event voor fansites en dat is dus officieel. Er zullen in toekomst waarschijnlijk nog zo events zijn.

De sluiting staat ondertussen ook vermeld op de DLP site: http://nl-park.disneylandparis.be/eep.html

Afbeelding
Dank voor deze info :thumbs:
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Ofwel heeft looopings dat (moedwillig?) verkeerd verstaan of heeft men dat verkeerd uitgelegd.
Een verzakte fundering tast de stabiliteit aan van het gebouw;dus zeker in disney zou het probleem direct moeten verholpen worden (hetgeen meer dan 2 maanden zou duren mede door uitwendige graafwerken enzo ) en de atttractie direct sluiten voor de veiligheid.

Ik denk eerder dat het chapeproblemen zijn of de eindafwerking van de betonplaat waardoor de karretjes problemen ondervinden.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

disneyzot schreefCOLONOfwel heeft looopings dat (moedwillig?) verkeerd verstaan of heeft men dat verkeerd uitgelegd.
Een verzakte fundering tast de stabiliteit aan van het gebouw;dus zeker in disney zou het probleem direct moeten verholpen worden (hetgeen meer dan 2 maanden zou duren mede door uitwendige graafwerken enzo ) en de atttractie direct sluiten voor de veiligheid.

Ik denk eerder dat het chapeproblemen zijn of de eindafwerking van de betonplaat waardoor de karretjes problemen ondervinden.
Zou mogelijk kunnen zijn , hopelijk snel verholpen
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

disneyzot schreefCOLONOfwel heeft looopings dat (moedwillig?) verkeerd verstaan of heeft men dat verkeerd uitgelegd.
Een verzakte fundering tast de stabiliteit aan van het gebouw;dus zeker in disney zou het probleem direct moeten verholpen worden (hetgeen meer dan 2 maanden zou duren mede door uitwendige graafwerken enzo ) en de atttractie direct sluiten voor de veiligheid.

Ik denk eerder dat het chapeproblemen zijn of de eindafwerking van de betonplaat waardoor de karretjes problemen ondervinden.
Ik heb de live uitzending gezien en spreek Frans. Er is niets verkeerd verstaan of uitgelegd. ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Het is idd duidelijk gezegd dat de vloer vervangen moet worden, dat voel je ook al een tijdje in de attractie, dat er precies 'groeven' op de grond zijn van altijd dezelfde route te nemen...
Een vloer vervangen klinkt niet als grote werken die lang duren, maar in die attractie zit de volledige technologie van de rit in die vloer vermoed ik, het is een trackless ride, dus zo simpel zal het allemaal wel niet te fixen zijn.

Ik vind het erg positief dat het snel aangepakt wordt, ben er blij mee.
Het is enkel jammer dat het nogal laatdag geanonceerd werd, want nu hebben al veel mensen hun bezoek voor die periode geboekt.
Ik vermoed dat de fabrikant plots een vrije plaats in de agenda had, en dat Disney die plaats direct geboekt heeft om de attractie niet verder te laten slijten en de schade.in te perken.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Ik zeg gewoon dat het onmogelijk een verzakte fundering (wat looopings beweerd) kan zijn omdat dat een serieus veiligheidsrisico is om de attractie nog 2 maand te laten draaien.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ratatouille: The Adventure - Onride

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONRatatouille: The Adventure - Onride

Mooie video dank voor het plaatsen ervan.
Ik begrijp niet waarom ze die renovatie dan niet onmiddelijk aanpakken en eerst na de zomer (hoogseizoen) :?: :?:
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

marc schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONRatatouille: The Adventure - Onride

Mooie video dank voor het plaatsen ervan.
Ik begrijp niet waarom ze die renovatie dan niet onmiddelijk aanpakken en eerst na de zomer (hoogseizoen) :?: :?:
Hoogst waarschijnlijk planning? Van de reperateur, technici, bouwers enz enz enz. Ik weet niet hoeveel van die mensen bij dlp werken? hoogst waarschijnlijk zijn het externe partijen.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar