Crush's Coaster

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Crush's Coaster: Op zoek naar spanning in de oceaan

Afbeelding

Draai, duik en vecht tegen de stroom in deze attractie vol avontuur.

Afbeelding

Ga mee met Crush en zijn vrienden in Toon Studio®, waar het verhaal van de Disney•Pixar-film 'Finding Nemo' is aangespoeld. En als je de haven van Sydney gezien hebt, klim je in een schildpadschild en bereid je je voor op een rit langs gedenkwaardige momenten uit de film.
Hou je goed vast want je schild duikt de zee in en begint aan zijn fantastische reis. Eerst ga je naar het Great Barrier Rif waar je begroet wordt door Nemo, Squirt en andere bekende gezichten. Maar je kunt niet lang van de rust genieten want je duikt nog dieper de allerdiepste diepte in waar een gezonken duikboot ligt, omgeven door enge lichtgevende vissen, kwallen en haaien. Gevaar ligt op de loer, maar gelukkig trekt de sterke Australische stroming je net op tijd mee terug naar de haven van Sydney waar je met veel gejuich wordt ontvangen.

Afbeelding

Afbeelding

Crush Coaster The Game

Afbeelding

Help Crush zoveel mogelijk zeesterren te vangen en obstakels te ontwijken om zo de beste surfer van de Oost Australische Golfstroom te worden. Dit spel is gratis beschikbaar in de wachtrij van Crush's Coaster®. Er is gratis Wifi, dus je kunt het spel in de browser van je smartphone of tablet spelen.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Echt zo balen! Wij zijn in die periode in Disney.. en hadden hem graag willen doen! We horen dat hij erg leuk is :p
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Ik vind zo jammer dat de Crush's Coaster gesloten is als wij er zijn, net 1 dag te lang gesloten want 1 oktober is onze laatste dag daar :( Het leek me zo'n leuke attractie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

@DisneylandBerry
New themed and playful signs in the Single Riders line of Crush's Coaster

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Crush's Coaster is dicht tot 2 oktober 2015!

Afbeelding

Bron InsideDLParis
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

jammer wou hem met mn zusje doen maar helaas..
gaat ie op 2 oktober dan weer open of pas 3 oktober?
misschien kan ik hem tijdens Halloween trip doen ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
JusticeWH
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 13:09

Als je kijkt op de website van disneyland zelf, dus zo via de dag per dag kalender zou hij maar tot de 25e september gesloten zijn? (ik kwam hierop doordat ED92 dat postte en ik dacht "nah, klopt niet toch?" maar als je kijkt op de site lijkt het wel dat ze gelijk hebben?)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De Disneyland Paris site zal wel de juiste zijn dan denk ik!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Hij stond er enkele dagen geleden nog op tot en met 2 oktober. Ze zijn intussen al bezig aan het onderhoud ervan, waarschijnlijk hebben ze hierbij de conclusie getrokken dat het minder lang gaat duren dan gepland. Alleen maar goed nieuws voor degene die eind september gaan hé. ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

dat zou super zijn! ik en mijn zusje zijn er tot de 26ste dus dan zouden we er toch in kunnen gaan!
ben benieuwd
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Crush coaster staat vanaf 26 september niet meer op de gesloten lijst voor renovatie..
Dus we zullen er toch van kunnen genieten miss Ariel
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Myriam23 schreefCOLONCrush coaster staat vanaf 26 september niet meer op de gesloten lijst voor renovatie..
Dus we zullen er toch van kunnen genieten miss Ariel
whoop whoop dat is toch super nieuws!!
ten ik het gisteren onder voorbehoud tegen mijn zusje zei, sprong ze al bijna van dr stoel hahah
ze heeft hem nog nooit gedaan en zou hem graag doen, ze kent de lange wachtrij nog niet :P
maar ik ben er zeker blij mee!! :thumbs: hoe laat spreken we bij de wachtrij af? :P
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
pino007
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 16 Jun 2015, 12:15

Hallo
Ik ga al vele jaren naar Disney maar ben noch nooit op de chruz coster geweest .
Ik heb al een paar keer bij de beoordeling over het park gevraagd voor een fastpass lijn bij de chruz coster maar die komt er maar net . er is er wel 1 bij de vliegende tapijten aar daar staat bijna geen volk . ze zouden beter die weg doen in dan naar de chruz coster plaatsen . Wat denken jullie en waarom luisterd daar niemand naar van Disneyland ?
dank
Pattheeuws Gino
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

pino007 schreefCOLONHallo
Ik ga al vele jaren naar Disney maar ben noch nooit op de chruz coster geweest .
Ik heb al een paar keer bij de beoordeling over het park gevraagd voor een fastpass lijn bij de chruz coster maar die komt er maar net . er is er wel 1 bij de vliegende tapijten aar daar staat bijna geen volk . ze zouden beter die weg doen in dan naar de chruz coster plaatsen . Wat denken jullie en waarom luisterd daar niemand naar van Disneyland ?
dank
Pattheeuws Gino
Er zijn testen geweest met een fp rij en dit werkt gewoon niet omdat de capaciteit (aantal mensen) per uur te laag is van deze attractie.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
pino007
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 16 Jun 2015, 12:15

Meen je dat er staat altijd een tij van 80 min . Dat kan toch niet
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar