Marvel films algemeen - Café Mickey
Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Marvel films algemeen 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: Marvel films algemeen
Open brief van The Guardians of The Galaxy

Afbeelding

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Ma 30 Jul 2018, 23:06
Bericht 46 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
James Gunn's lot ligt in Iger's handen

Afbeelding

Bronnen zeggen dat er een groeiende kans is om Gunn terug aan te nemen, vooral omdat Marvel en Disney ongewoon stil zijn geweest over wie hem sinds het ontslag kon vervangen. De productie van Guardians Of The Galaxy is gepland voor 2019, en na Gunn's ontslag van de film, dacht men dat Marvel en Disney snel iemand anderd zouden aanstellen, omdat de vervanger waarschijnlijk wat werk aan het script zou hebben.
Met Walt Disney-voorzitter Bob Iger op vakantie, geloofden insiders dat een beslissing pas zou worden genomen nadat hij weer aan het werk was.

Bron: variety

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Wo 01 Aug 2018, 21:49
Bericht 47 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Exclusief: Dave Bautista vertelt ShortList dat hij 'Guardians of the Galaxy' zal verlaten als het script van James Gunn niet wordt gebruikt.

Afbeelding

Dave Bautista zegt dat hij Marvel heeft gevraagd om hem te ontslaan van zijn contract voor het ontslaan van regisseur James Gunn door de studio.

Bautista, die Drax the Destroyer in de MCU speelt, zei dat hij Gunn een "slechte dienst" zou aandoen als hij niet afstand zou nemen van de franchise.

De regisseur werd vorige maand ontslagen nadat alt-rechtse activisten een reeks aanstootgevende tweets van enkele jaren geleden hadden blootgelegd.

"Niemand verdedigt zijn tweets, maar dit was een lastercampagne tegen een goede man", zei hij tegen ShortLists Tom Ellen. "Ik sprak met Chris Pratt de dag nadat het gebeurde en hij is een beetje religieus dus hij wilde tijd om te bidden en het uit te zoeken, maar ik was meer van: f * ck dit. Dit is onzin. James is een van de vriendelijkste, fatsoenlijkste mensen die ik heb ontmoet. '

Bautista zei dat Gunn het script voor Guardians of the Galaxy al had ingeleverd: deel 3. Een plaatsvervangend regisseur voor de film, vanwege de opnames begin volgend jaar, is nog niet aangekondigd.

Afbeelding

Bautista herhaalde op Twitter: "Ik zal doen wat ik wettelijk verplicht ben te doen, maar [Guardians] zonder [James Gunn] is niet waarvoor ik me heb aangemeld. GOTG zonder [James Gunn] is gewoon niet GOTG. Het is ook behoorlijk misselijk om voor iemand te werken die een lastercampagne door fascisten #cybernazis zou versterken. Dat is precies hoe ik me voel. “

Vorige week behoorden Chris Pratt, Zoe Saldana en Bradley Cooper tot de leden van de Guardians of the Galaxy-franchise die een ​​open brief hadden ondertekend waarin Gunn werd gevraagd opnieuw te worden aangenomen. Volgens bronnen bij Disney is het onwaarschijnlijk dat de Gunn opnieuw wordt ingehuurd, ondanks het protest van de cast.

"Ik denk niet dat [ze] hem opnieuw zullen aannemen," zei Bautista. "Maar ik hoop dat het de ogen van mensen opent naar het ware karakter van James."

Bron: Short List

Di 07 Aug 2018, 12:35
Bericht 48 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Ontdek deze #Marvel's Limited Edition verzamelmunten: klik hier

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Ma 13 Aug 2018, 10:59
Bericht 49 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
Ontdek deze #Marvel's Limited Edition verzamelmunten: klik hier

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn penningen en geen munten....
Munten zijn wettig betaalmiddel namelijk (dat zijn de munten die wij overigens verkopen).

Wel leuk overigens!

Collectcoins Disney munten

Di 14 Aug 2018, 13:55
Bericht 50 Top
Profiel WWW   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4