Disney's Beauty and The Beast Musical

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik vind het vooral ook erg vals ....
We zullen het maar steken op een slecht moment zeker ...
Ik weet dat Josje wel kan zingen :)
En dit telt ook voor de rest van de cast !!!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Vreselijk!! De 'r' brrrrr.
Ik bedoel, Anouk heeft ook niet altijd 'live op tv' haar beste optredens gehad, maar dit nee..
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Heb een jaar of vijf geleden een opvoering gezien van de musical van de lokale muziek- en toneelschool hier in de buurt. Dat was ook met wisselende decors, Erg mooie kostuums, live orkest/zang van meer dan 125 spelers. Zij speelden toen ook met de scores van Alan Menken en ik heb me toen werkelijk laten raken door de tonen van de muziek en zang. Het hele schouwspel daar kostte toen in voorverkoop 12 euro/p.p. wat door de lokale bevolking als 'erg duur' beschouwd werd. Ondanks dat vond ik het een der mooiste uitvoeringen die ik ooit zag. Met veel belangstelling volgde ik dus ook de uitzending van Van Gills, waar Josje kwam vertellen.

Ben op zich geen fan van Josje, maar haar zang wist me persoonlijk wel te overtuigen. Even voelde ik terug de koude rillingen van die tijd en ik was vastbesloten kaarten te bestellen! Eergisteren keek ik om kaarten te bestellen. Nu had ik wel verwacht dat het wat zou kosten, het is tenslotte van Disney. Maar ik verwachtte voor 35 euro toch al een mooie plaats te hebben. Nu dat blijkt niet zo, je zit helemaal achteraan in de hoekjes weggedrukt blijkbaar. Om ietwat deftig zicht te hebben betaal je zomaar even het dubbele (en dan nog...). Nu niet om flauw te doen, maar dat is er dus écht over hoor. Ik heb zoveel spijt, maar zo'n hoge bedragen kan ik echt niet uitgeven voor een show.

Vraag me af of hier veel gezinnen met kinderen gaan opspringen. Ook al omdat ook over de cast blijkbaar (via dit forum) behoorlijk wat kritiek te lezen is.

Zoooo jammer dit! :no:
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

ja vond de prijzen ook behoorlijk prijzig, in Nederland 1ste rang 55 euro betaalt en met een actie een keer met twee voor maar 50 euro geweest

Castle Seats ; 85.00 EUR

Categorie 1 ; 75.00 EUR

Categorie 2 ; 65.00 EUR

Categorie 3 ; 55.00 EUR

Categorie 4 ; 35.00 EUR

* Getoonde prijzen zijn exclusief eventuele bezorg- en betaalkosten (per transactie). Deze worden later in het bestelproces toegevoegd.

Tickets via ; http://www.ticketmaster.be/feature/Beau ... uage=nl-be
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

On Chante Tous Disney - C'est la Fête .... Ook in het Frans is deze musical gewoon top !!!

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik heb net het creatieve team van de nieuwe voorstelling vergeleken met dat van de show die we eerder dit jaar te zien kregen in Nederland .
En alleen Harold Mertens ( kap en grime ) is een naam die terugkeert . Ik verwacht dus meer en meer een volledig nieuwe show :D
Nu alleen nog hopen op snel wat goed nieuws rond mijn tickets ....
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De voorbereidingen voor Disney's Beauty and The Beast de Musical zijn nu echt volop bezig !!!

Afbeelding

bron : Jan Schepens
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Momenteel is de cast druk bezig met de liedjes teksten !!!

Afbeelding

bron : Peter Van de Velde ‏
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Josje is geen blondje meer

Afbeelding

Die blonde van K3, Josje lijkt er wel alles aan te doen om dat imago van zich af te schudden. Voor haar rol als Belle in de musical Beauty and the Beast heeft de Nederlandse haar lokken bruin gekleurd.
Vanaf 10 december schittert Josje als Belle op het podium in Flanders Expo. Maar deze bekende Disneyprinses is een brunette en geen blondine. Dus zat er voor Josje niet veel anders op dan een transformatie te ondergaan.


Gisteren ging ze naar de kapper om haar lokken te verven. Het ex-K3'tje poseerde met haar nieuwe haarkleur en spooky make-up op Instagram. Wij hadden Josje eerst niet herkend in haar Halloweenkostuum, en jullie?

bron : http://www.hln.be
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Zo ziet Josje eruit als Belle

Josje Huisman speelt de hoofdrol in de Belgische musicalversie van "Beauty and the Beast" en hoewel Josje zelf al een beeld van zichzelf in de kapperstoel van de musicalset de wereld instuurde, zagen we haar nooit eerder in vol ornaat als Belle verschijnen. Tot nu dan, want het Belgische productiehuis Marmelade heeft nu de allereerste foto van de outfit van Josje vrijgegeven.
Op 10 december gaat de musical "Beauty and the Beast" officieel in première en alle ogen zullen ongetwijfeld gericht zijn op hoofdrolspeelster Josje, die de rol van Belle op zich neemt. Josje zal het podium delen met heel wat andere prominente acteurs en zangers zoals Jan Schepens, Peter Van de Velde, Barbara Dex en Eline De Munck, om er slechts enkele te noemen.

Voor de voorstelling in de zalen verschijnt, heeft het productiehuis Marmelade alvast een foto de wereld ingestuurd van Josje als Belle in de typerende gele sprookjesjurk.

Afbeelding

Afbeelding

Door VVA

Bron: Nieuwsblad.be
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

JOSJE ZINGT 1STE LIED UIT BELLE & HET BEEST

Afbeelding

Josje Huisman en Jan Schepens , de hoofdspelers in de musical ‘Belle en het Beest’, hebben vandaag voor de eerste keer samen een nummer uit de musical gezongen tijdens Maarten & Dorothées Kinderopvang van Qmusic.
Ze brachten het nummer ‘Eerder Niet Geweest’. Qmusic-dj's Maarten Vancoillie en Dorothee Dauwe openden de Kinderopvang ten voordele van Rode Neuzen Dag. Het idee kwam van Dorothée, omdat Maarten binnenkort papa wordt.


Rode Neuzen Dag

Daarnaast moedigen Maarten en Dorothee alle crèches en kinderopvangorganisaties in Vlaanderen aan om hun opbrengst van vandaag ook te schenken aan Rode Neuzen Dag, de actie die zich inzet voor jongeren met psychische problemen. De actie wordt afgesloten met een grote benefietshow op 3 december.

Klik hier voor de beelden

bron :http://nieuws.vtm.be
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Beauty And The Beast | Vlaamse Musical met Josje Huisman

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vandaag vind er een persconferentie plaats voor Disney's Beauty and The Beast De Musical !!!!

Afbeelding

bron : Peter van de Velde
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De voltallige cast straalde vandaag tijdens de persvoorstelling !!!

Afbeelding

bron : Dieter Troubleyn
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

JOSJE VAN K3’ SCHITTERT IN NIEUWE MUSICAL

Afbeelding

De succesvolle Disneymusical ‘Beaty and the Beast’ komt naar Vlaanderen. De hoofdrol wordt gespeeld door Josje Huisman, beter bekend als Josje van de vroegere K3. “Belle heeft pit, en dat vind ik wel leuk.”

Vanmorgen hebben de acteurs voor het eerst gerepeteerd voor een publiek, weliswaar nog zonder kostuums en decor. Bij de repetitie was ook Josje Huisman bij, die voor de musical in de huid kruipt van Belle. “Belle is een speciale prinses, want ze heeft dromen en ze is ambitieus”, zegt Josje aan VTM NIEUWS. “Ze heeft pit en dat vind ik wel leuk.”

Vanaf 10 december zijn Belle en het Beest te zien in Flanders Expo in Gent.

Klik hier voor de video !!!

bron : http://nieuws.vtm.be
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar