Walibi

Drievliet, Duinrell, De Efteling, Avonturenpark Hellendoorn, Koningin Juliana Toren, Plopsa Indoor Coevorden, Attractiepark Toverland, Walibi Holland.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Dit filmpje toont hoe de achtbaan Lost Gravity is gebouwd. In tweeënhalve minuut is te zien hoe de achtbaan uit de grond is gestampt.

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

China heeft interesse in Walibi

Afbeelding

Het Chinese Fosun zou zijn ogen hebben gericht om voor 10 tot 15% deel te gaan nemen in de Franse entertainmentbedrijf Compagnie Des Alpes die onder meer eigenaar is van pretparken Walibi.

Het aandeel van Compagnie des Alpes zat geholpen door de Chinese interesse op de beurs in Parijs flink in de lift met een plus van ruim 5%.

Compagnie des Alpes dat in 2006 Walibi overnam van een Brits investeringsbedrijf, richt zich naast entertainment ook op reizen.
Focus, is een Chinese investeringsmaatschappij die vorig jaar ook een belang zou hebben genomen onCirque du Soleil, dat bekendstaat om zijn acrobatische theatershow.

bron : http://www.telegraaf.nl
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Walibi Holland zoekt figuranten voor Halloween !!!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De tassencontrole van Walibi was van korte duur. Ze schijnen vanaf nu alweer te stoppen met de extra controle. In oktober zal de controle weer terug ingevoerd worden van wege de Fright Nights.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Video wat er staat te gebeuren in Walibi's Halloween-spookhuis The Clinic?



The Clinic is niet een alledaags spookhuis. De bezoekers worden in The Clinic vastgebonden op een brancard waarbij ze hun schoenen en sokken moeten uittrekken. Daarna ondergaan ze een operatie die natuurlijk niet goed afloopt.

Minimumleefijd
Walibi Holland heeft besloten om een minimumleeftijd van 16 jaar te gaan hanteren. Eerst werd 16 jaar alleen als adviesleeftijd gegeven. De verandering is door Walibi in gang gezet naar aanleiding van de reacties van de eerste bezoekers.
Er zijn al verschillende kaartjes op sites als marktplaats gezet, omdat de bezoekers het niet meer aandurven om The Clinic te bezoeken.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Er komt maar 1 woord in me op als ik bovenstaande lees over The Clinic: WHY?! Waarom zou je dat willen?!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Annet schreefCOLONEr komt maar 1 woord in me op als ik bovenstaande lees over The Clinic: WHY?! Waarom zou je dat willen?!
Ik volg jou gedachte helemaal ....
In het filmpje zag je dat ze wat moesten ondertekenen ...
Ik vrees dat dit niet zonder reden is :shock:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Review horrorfeest: Walibi Fright Nights

Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Hoh, in mijn 'jonge' jaren zou ik er wrs wel in gegaan zijn, hoewel die prijs mij mss wel zou tegen gehouden hebben. Nu zegt het me minder. Maar moest ik toevallig daar zijn en ze zeggen "Ga er maar in" (gratis), dan zou ik het wel doen.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Eddie De Clown laat zijn goed hart zien in Walibi !!!

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Walibi Holland - Join The Walibi Crew 2017!



Ben jij iemand die G-krachten en loopings verslindt zonder blikken of blozen? Wil jij elke dag huilend van het lachen werken met je vrienden? Ben jij op zoek naar het bedrijf waar je naast salaris ook nog eens vette extra's krijgt? Dan wordt dit jouw jaar!

Join the Walibi Crew 2017! Check alle vacatures via: http://bit.ly/WHVAC2017
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Walibi Holland - New wing at The Clinic

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Walibi Holland - The Making of NeuroGen

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Walibi opent virtuele attractie

Afbeelding

Attractiepark Walibi Holland heeft vorige week de nieuwe virtuele attractie Neurogen geopend. In Neurogen onderga je volgens de makers een behandeling waardoor je breincapaiteit wordt verbeterd. Walibi claimt het eerste park ter wereld te zijn met zo'n attractie.

Vorige Donderdagavond gingen de deuren open voor een selecte groep volgers en bloggers. Zij kregen een film te zien via een VR-bril. Dat is een bril waarmee je beelden driedimensionaal ziet. Daardoor lijkt het net of je heel ergens anders bent.

lees meer op : https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/1 ... -attractie
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Walibi Virtual Reality attractie



Walibi Holland heeft haar nieuwste VR attractie, NeuroGen, geopend. Onder andere bekende social influencers als Giel de Winter, Bibi Breijman, Kaj Gorgels en Thomas Cox waren de eersten die de virtual reality experience met real life gefilmde 3D content konden ervaren. NeuroGen is de nieuwe neuro clinic van dokter Jenkins.

Deze succesvolle Amerikaanse dokter belooft een hersencapaciteitsgroei bij zijn patiënten tot 20%. Patiënten van dokter Jenkins nemen plaats in een speciale stoel in één van de kamers van NeuroGen en worden daar voorzien van een VR bril. Gratis tickets voor deze virtual reality attractie zijn op het park verkrijgbaar. Wil je zeker zijn van een behandeling, dan kun je van te voren een ticket online bestellen voor 5 euro. In verband met de intensiteit van NeuroGen moet je tenminste 16 jaar zijn.

lees meer op : http://www.letsgodigital.org/nl/44087/w ... attractie/
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar