Restaurants In De Walt Disney Studio's

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Minnie1979 schreefCOLON
crepe-au-chocolat schreefCOLON
marc schreefCOLONHeeft er iemand ervaring met het eten in "chez remy" aanstaande oktober wil ik er absoluut eens gaan eten, waarschijnlijk op een maandag middag.
Dank nu reeds voor een eventuele informatie :sorc: :thumbs:
De steak die je daar kan krijgen is echt heerlijk! Voor ons 1 van de lekkerste dingen die je kan krijgen.
Het thema is heel goed uitgevoerd, dus de sfeer in het restaurant is ook echt heel leuk.
Voor ons altijd wel een aanrader! Alleen jammer dat je door de kortere openingstijden van de studio's alleen kan lunchen(of heel vroeg dineren) en dan vind ik het echt wel wat te duur en te veel.
Wij zijn er ook gaan eten begin van de maand. En ik vond de steak ook super lekker.

Ik vind het vooral jammer dat je geen hoofdgerecht en dessert kan nemen. Ik lust niet echt salades dus voorgerecht niks voor mij, heb dat overgeslagen :D
Hetzelfde hier. Ik laat het oftewel gewoon niet serveren, oftewel eet ik de kaas er vanaf en schuif de rest naar mijn vriend haha.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Dan zal ik zeker eens die steak moeten proberen :thumbs:
Alvast dank voor jullie reacties.
Alleen jammer dat ik nog zolang moet wachten en zoveel aftellen vooraleer ik naar DLP ga, maar hopelijk gaat de tijd goed vooruit. :sorc:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marc schreefCOLONDan zal ik zeker eens die steak moeten proberen :thumbs:
Alvast dank voor jullie reacties.
Alleen jammer dat ik nog zolang moet wachten en zoveel aftellen vooraleer ik naar DLP ga, maar hopelijk gaat de tijd goed vooruit. :sorc:
Er zijn 2 soorten menu's en ik vind de steak van de duurdere menu beter. Ook heb je hier een ander voorgerecht. https://wdpromedia.disney.go.com/media/ ... z-remy.pdf
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLON
marc schreefCOLONDan zal ik zeker eens die steak moeten proberen :thumbs:
Alvast dank voor jullie reacties.
Alleen jammer dat ik nog zolang moet wachten en zoveel aftellen vooraleer ik naar DLP ga, maar hopelijk gaat de tijd goed vooruit. :sorc:
Er zijn 2 soorten menu's en ik vind de steak van de duurdere menu beter. Ook heb je hier een ander voorgerecht. https://wdpromedia.disney.go.com/media/ ... z-remy.pdf
Dank je voor dit antwoord.
Ik heb de half pension PLUS optie geboekt en ik dacht ergens gelezen te hebben dat er dan gewerkt werd met vooraf vastgelegde menu's of ben ik daar mis in ?
En dat menu "emile" bij "chez remy" lijkt mij persoonlijk toch heel lekker te zijn.
Of kun je ook iets anders nemen als je het verschil dan natuurlijk bijbetaald ?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Menu Emile is de plus menu, zie je aan het logo op de kaart
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONMenu Emile is de plus menu, zie je aan het logo op de kaart
Oké :sorc:
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

Vraagje wij willen in mei bij Chez Remi eten maar zie dat het park zelf maar tot 6 uur open is.Hoe zit dat dan met de restaurants? Blijven die langer open als mensen er zitten eten? Of is het zo als wij om 5 uur willen eten dat we om 6 uur klaar moeten zijn?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Brina schreefCOLONVraagje wij willen in mei bij Chez Remi eten maar zie dat het park zelf maar tot 6 uur open is.Hoe zit dat dan met de restaurants? Blijven die langer open als mensen er zitten eten? Of is het zo als wij om 5 uur willen eten dat we om 6 uur klaar moeten zijn?
Hier de uren: http://www.cafemickey.com/forum/disneyapps.php
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Brina schreefCOLONVraagje wij willen in mei bij Chez Remi eten maar zie dat het park zelf maar tot 6 uur open is.Hoe zit dat dan met de restaurants? Blijven die langer open als mensen er zitten eten? Of is het zo als wij om 5 uur willen eten dat we om 6 uur klaar moeten zijn?
Wij mochten op ons gemak eten, er werd niets gezegd om 18:00 uur. Je wordt als je klaar bent met eten wel door iemand naar de uitgang van het park gebracht.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Brina schreefCOLONVraagje wij willen in mei bij Chez Remi eten maar zie dat het park zelf maar tot 6 uur open is.Hoe zit dat dan met de restaurants? Blijven die langer open als mensen er zitten eten? Of is het zo als wij om 5 uur willen eten dat we om 6 uur klaar moeten zijn?
Ik denk dat enkel maar tot een bepaald uur eten kan bestellen maar dat het open blijft tot het aangegeven uur om de mensen de kans te geven om alles op te eten :sorc:
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

We hebben nu maar besloten om er een late lunch van te maken en dan indien we s'avonds nog honger hebben dan halen we wel een hamburger ofzo.
Heb geen zin om me te haasten ik ga toch op me klokje zitten kijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Brina schreefCOLONWe hebben nu maar besloten om er een late lunch van te maken en dan indien we s'avonds nog honger hebben dan halen we wel een hamburger ofzo.
Heb geen zin om me te haasten ik ga toch op me klokje zitten kijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
is natuurlijk ook een zeer goede oplossing :thumbs:
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Ik ga morgen de eerste keer bij de kleine chef remy eten. Nu is mijn vraag voor de gene die daar al eens hebben gegeten of de steak erg gekruid is of gewoon het gebruikelijke peper en zout. ( ben nogal erg kieskeurig met eten)
Second star to the right and straight on until morning,
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

fairy tale schreefCOLONIk ga morgen de eerste keer bij de kleine chef remy eten. Nu is mijn vraag voor de gene die daar al eens hebben gegeten of de steak erg gekruid is of gewoon het gebruikelijke peper en zout. ( ben nogal erg kieskeurig met eten)
Gewoon peper en zout. Overigens kan je vragen of er dingen weggelaten kunnen worden op het vlees (voor zover ik weet). Soms zijn ze wel wat royaal met het zout.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Linguini Menu (€47.99) bij Bistrot Chez Rémy, toch wel een van de betere restaurants van Disneyland Paris!
Ontdek de menukaart en openingstijden: http://www.cafemickey.com/forum/disneyapps.php

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar