Disney Fashion

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

H&M, C&A en Lola&Liza af en toe, is met periodes dat ze weer eens een reeks uitbrengen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Amsterdam Fashion Week gaat samenwerken met Disney

Afbeelding

Amsterdam Fashion Week heeft de handen ineengeslagen met The Walt Disney Company. Naar aanleiding van de nieuwe Disney film ‘Beauty & the Beast’ die komende lente debuteert in de Nederlandse bioscoop, zijn zes mode-ontwerpers gekozen die een ontwerp zullen maken dat is gebaseerd op het sprookje.

De ontwerpers die hiervoor zijn gekozen, zijn Boaz van Doornik, Elke van Zuijlen, Liesbeth Sterkenburg, Zyanya Keizer, Marlou Breuls en Jazz Chris.Tijdens de aankomende editie van de Amsterdamse modeweek zullen zij een eigen ontwerp presenteren, waar ze later ook een toelichting op zullen geven.

Lees meer op : https://fashionunited.be/nieuws/mode/am ... 6122215311
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Een droom die uitkomt: er zijn nu Disney-bikini’s

Je hoeft niet in Sprookjesland te zijn om je als een prinses te kunnen voelen. In het water zijn, dat helpt dan weer wel, als je deze nieuwe collectie van badpakken wilt aandoen tenminste. Enkele modeontwerpers bij 'Enchanted Collections' hebben het gat in de markt ontdekt: Disney-bikini’s. Met deze outfits waan je je zoals Doornroosje, Assepoester, Belle, Pocahontas, Raponsje of prinses Yasmine. Het enige wat je nodig hebt is 25 à 45 euro en wat elfenstof.

Afbeelding

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2017031 ... e=facebook
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Koop vanaf nu deze leuke handtassen in Maasmechelen village

Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Weet iemand of je in Disneyland Parijs ook winter handschoenen kan kopen voor volwassenen?
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Disney Collections schreefCOLONWeet iemand of je in Disneyland Parijs ook winter handschoenen kan kopen voor volwassenen?
Ik heb er vorig jaar berenwanten gekocht, zijn Superwarm, maar niet bepaald volwassen te noemen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Ik heb vorig jaar wanten gekocht van Knabbel en Babbel. Zijn heerlijk warm en bedoeld voor volwassenen. Krijg over het algemeen opmerkingen dat men ze leuk of grappig vinden, dus zal niet al te kinderachtig over komen neem ik dan aan. Niet dat ik me daar wat van aan trek, doe lekker wat ik leuk vind.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Een nieuwe film, een nieuwe Star Wars-collectie bij Asos!

Afbeelding

Onlinewinkel Asos heeft naar aanleiding van de nieuwe Star Wars-film 'The Last Jedieen heuse Star Wars-collectie gelanceerd.

Geen kostuums, maar stijlvolle kleding voor hem en haar. Star Wars-fans, rep je dus naar de online shop, want iets zegt ons dat de collectie vliegensvlug zal uitverkopen.

Lees meer op : http://newsmonkey.be/article/84606
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Je vind de Disney collectie van Nikkie Plessen vanaf nu in Disney Village !!!



Een paar dagen geleden konden mode fans hun ogen niet geloven toen ze super model 'Kate moss' in Disneyland paris zagen .
Kate was hier niet alleen voor de magie van Disney . Maar ook voor de promotie van de nieuwste Disney kleding lijn .
En deze komt van 'Nikkie Plessen' .


'Nikki Plessen' is een jonge dame die na een acteer carrière koos voor de mode wereld .
En als echte Nederlandse liet ze zich natuurlijk inspireren op Donald Duck .
Hij is namelijk in Nederland het meest populaire figuur .

De collectie past in de Disney selected by Kate Moss reeks .
Een echte reeks voor de modekenners die alleen verkrijgbaar is in de Disney Fashion op Disney Village.

Afbeelding
Kate Moss aan de voet van ons favoriete kasteel
foto is van ED92
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Waarom de quotes? Ze heet gewoon zo?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nieuwe website met hele leuke Disney t-shirts en truien, zowel voor dames al heren!
Bekijk de hele collectie klik hier
(Prijzen vanaf 17.99 euro en actie 2 voor 28 euro of 2de halve prijs)

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Bekijk de hele collectie klik hier!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Anna's
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2016, 12:51

Prins Adam schreefCOLONNieuwe website met hele leuke Disney t-shirts en truien, zowel voor dames al heren!
Bekijk de hele collectie klik hier
(Prijzen vanaf 17.99 euro en actie 2 voor 28 euro of 2de halve prijs)

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Bekijk de hele collectie klik hier!
Leuk!!!! Jammer dat er geen tink bij zit

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

Een echte Disneyfan heeft een van deze verlovingsringen nodig

Afbeelding

Sprookjesfabriek Disney heeft een juwelencollectie op de markt gebracht. De Enchanted Fine Jewelry-collectie bevat onder andere sprookjesachtige verlovingsringen gebaseerd op je favoriete prinsessen.

Voor heel wat vrouwen is hun huwelijk de dag dat ze zich als een prinses kunnen voelen. Disney heeft met een juwelencollectie voor de perfecte voorbereiding op die heuglijke dag gezorgd. De Enchanted Fine Jewelry-collectie omvat namelijk heel wat verlovingsringen. En waar haalden ze daarvoor inspiratie? Jawel, bij de bekende prinsessen van Disney.

Zo kan je de aanloop naar de romantische dag beleven met een Ariël, Elsa of Belle om je vinger. Iets minder sprookachtig is de prijs van sommige van die juwelen. Het goedkoopste ringetje kan je krijgen voor 120 euro. Daarna gaat het stijl omhoog tot 5.000 euro voor een witgouden exemplaar met diamanten. De volledige collectie vind je hier: http://www.enchantedfinejewelry.com

Afbeelding

Afbeelding

Bron: https://nl.metrotime.be/2018/04/09/must ... ing-nodig/
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Steven78 schreefCOLONEen echte Disneyfan heeft een van deze verlovingsringen nodig

Afbeelding

Sprookjesfabriek Disney heeft een juwelencollectie op de markt gebracht. De Enchanted Fine Jewelry-collectie bevat onder andere sprookjesachtige verlovingsringen gebaseerd op je favoriete prinsessen.

Voor heel wat vrouwen is hun huwelijk de dag dat ze zich als een prinses kunnen voelen. Disney heeft met een juwelencollectie voor de perfecte voorbereiding op die heuglijke dag gezorgd. De Enchanted Fine Jewelry-collectie omvat namelijk heel wat verlovingsringen. En waar haalden ze daarvoor inspiratie? Jawel, bij de bekende prinsessen van Disney.

Zo kan je de aanloop naar de romantische dag beleven met een Ariël, Elsa of Belle om je vinger. Iets minder sprookachtig is de prijs van sommige van die juwelen. Het goedkoopste ringetje kan je krijgen voor 120 euro. Daarna gaat het stijl omhoog tot 5.000 euro voor een witgouden exemplaar met diamanten. De volledige collectie vind je hier: http://www.enchantedfinejewelry.com

Afbeelding

Afbeelding

Bron: https://nl.metrotime.be/2018/04/09/must ... ing-nodig/
Wow, die roos. <3 veel beter dan mijn ring... :p
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Vind die roos ook geweldig! Even opgezocht, $999... laat maar dan, daar kan ik heel vaak tripjes van boeken ;-) ze zijn wel echt prachtig!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar