Algemene info Walt Disney Studios Park

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Rojean schreefCOLON
marc schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLONKijk alleen al naar de parken in Amerika. Daar zijn er zelfs meer mensen uit gegaan. Het is gewoon niet te voorkomen door deze hele crisis. Dat het een besparing is geloof ik graag. Een 400 man personeel(en dan ga ik even van het minste aantal uit) scheelt al snel een €500000 aan netto kosten. Dan heb ik het nog niet eens de verzekering en pensoenpremies etc. Dan is het al snel het dubbele of drievoudige. Dat is PER MAAND!!!! Dan snap ik wel dat ze dit uiteindelijk moeten doen. Om daar dan schande over te spreken vind ik wel erg overdreven.
Ik spreek geen schande over dat ze zoveel mensen moeten ontslaan en zo een hele besparing doen , dit gebeurd overal momenteel.
Maar nu alles op de heersende crisis steken dat vind ik eerlijk gezegd wel een klein beetje te ver gaan, er zullen meer dan waarschijnlijk ook nog wel andere redenen meespelen.
Maar ja dit is mijn persoonlijke mening.
:cry: :cry: :cry: :cry: :sorc:
Ze missen al ongeveer een half jaar hun gehele omzet, en dat zal ook dit jaar wel weer eens kunnen zijn. Dan zijn ze ook nog eens heel veel aan het investeren in de parken, dan zal je toch ergens moeten gaan bezuinigen om te overleven.
Als jouw salaris gehalveerd wordt, zal je ook flinke maatregelen moeten nemen.
Niet leuk, maar noodzakelijk!
Ze zouden ook eens wat aan de inkomprijzen moeten doen als ze later de mensen terug naar de parken willen lokken . Sorry maar dat zie ik ook niet gebeuren en over salarissen ga ik hier niet discuteren.
:cry: :cry: :evil:
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

marc schreefCOLON Ze zouden ook eens wat aan de inkomprijzen moeten doen als ze later de mensen terug naar de parken willen lokken . Sorry maar dat zie ik ook niet gebeuren en over salarissen ga ik hier niet discuteren.
:cry: :cry: :evil:
De entreeprijzen zijn redelijk gelijk aan die van Amerika of de andere parken. Wat had jij dan als entreeprijs willen zien?
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Iedereen wil weinig betalen en veel krijgen.
Dat is niet mogelijk, kwaliteit kost geld. En naar Disneyland gaan een luxe, is het te duur moet je gewoon niet gaan.
Trouwens hebben ze ook een soort van balans nodig tussen prijs, kwaliteit en aantal bezoekers.
Als de prijs te laag is en er komt teveel volk daalt het tevredenheidsgevoel van de bezoekers.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONIedereen wil weinig betalen en veel krijgen.
Dat is niet mogelijk, kwaliteit kost geld. En naar Disneyland gaan een luxe, is het te duur moet je gewoon niet gaan.
Trouwens hebben ze ook een soort van balans nodig tussen prijs, kwaliteit en aantal bezoekers.
Als de prijs te laag is en er komt teveel volk daalt het tevredenheidsgevoel van de bezoekers.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Ten eerste ik ben geen Disney slaaf maar één Disney fan , dat ter zijde.
Maar nu of na die pandemie en een redelijk lange sluiting zouden ze toch wel iets aan de prijzen mogen (bv. éénmalig) doen om de mensen en de fans een hartje onder de riem te steken. En SORRY dat ik zoiets schrijf maar zulke zaken als "als het te duur is moet je gewoon niet gaan " schrijf je niet . Maar straks krijgen we wel weer het gezaag op het forum dat ze wel iets zouden kunnen doen voor de jaarkaart houders na zo'n lange sluiting. Dit is mijn persoonlijke mening :cry: :cry: :sorc:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

paterdave2 schreefCOLON
marc schreefCOLON Ze zouden ook eens wat aan de inkomprijzen moeten doen als ze later de mensen terug naar de parken willen lokken . Sorry maar dat zie ik ook niet gebeuren en over salarissen ga ik hier niet discuteren.
:cry: :cry: :evil:
De entreeprijzen zijn redelijk gelijk aan die van Amerika of de andere parken. Wat had jij dan als entreeprijs willen zien?
Een klein korting af andere éénmalige korting na de lange sluiting door die pandemie :twisted: :twisted: :sorc:
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

marc schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONIedereen wil weinig betalen en veel krijgen.
Dat is niet mogelijk, kwaliteit kost geld. En naar Disneyland gaan een luxe, is het te duur moet je gewoon niet gaan.
Trouwens hebben ze ook een soort van balans nodig tussen prijs, kwaliteit en aantal bezoekers.
Als de prijs te laag is en er komt teveel volk daalt het tevredenheidsgevoel van de bezoekers.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Ten eerste ik ben geen Disney slaaf maar één Disney fan , dat ter zijde.
Maar nu of na die pandemie en een redelijk lange sluiting zouden ze toch wel iets aan de prijzen mogen (bv. éénmalig) doen om de mensen en de fans een hartje onder de riem te steken. En SORRY dat ik zoiets schrijf maar zulke zaken als "als het te duur is moet je gewoon niet gaan " schrijf je niet . Maar straks krijgen we wel weer het gezaag op het forum dat ze wel iets zouden kunnen doen voor de jaarkaart houders na zo'n lange sluiting. Dit is mijn persoonlijke mening :cry: :cry: :sorc:
Sluit me hierbij aan. Had graag de keuze gehad refund of verlenging van sluitingsdagen. Dit is zonde geweest van de verlenging. Inmiddels 4 trips moeten cancellen.


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

marc schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLON
marc schreefCOLON Ze zouden ook eens wat aan de inkomprijzen moeten doen als ze later de mensen terug naar de parken willen lokken . Sorry maar dat zie ik ook niet gebeuren en over salarissen ga ik hier niet discuteren.
:cry: :cry: :evil:
De entreeprijzen zijn redelijk gelijk aan die van Amerika of de andere parken. Wat had jij dan als entreeprijs willen zien?
Een klein korting af andere éénmalige korting na de lange sluiting door die pandemie :twisted: :twisted: :sorc:
Eh....jaarkaarthouders krijgen ALLE dagen dat het resort dicht is terug, PLUS we hebben een maand extra gehad. Eveneens alle gemiste Photopass dagen terug gehad. Als je kijkt naar bijvoorbeeld de Efteling, daar krijgen de jaarkaarthouders een zeer klein tegoed op hun jaarkaart die ze uit kunnen geven bij een select aantal horeca en shop gelegenheden. Sorry, maar in DLP zijn de zaken goed geregeld en we hebben al veel gehad. Misschien moet je eens blij zijn met wat je hebt?

Overigens: ja Disney is een luxe en is het wel degelijk zo dat als je het niet kunt betalen, dan heb je simpelweg pech en ga je maar niet.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Mouseketeer schreefCOLON
marc schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLON De entreeprijzen zijn redelijk gelijk aan die van Amerika of de andere parken. Wat had jij dan als entreeprijs willen zien?
Een klein korting af andere éénmalige korting na de lange sluiting door die pandemie :twisted: :twisted: :sorc:
Eh....jaarkaarthouders krijgen ALLE dagen dat het resort dicht is terug, PLUS we hebben een maand extra gehad. Eveneens alle gemiste Photopass dagen terug gehad. Als je kijkt naar bijvoorbeeld de Efteling, daar krijgen de jaarkaarthouders een zeer klein tegoed op hun jaarkaart die ze uit kunnen geven bij een select aantal horeca en shop gelegenheden. Sorry, maar in DLP zijn de zaken goed geregeld en we hebben al veel gehad. Misschien moet je eens blij zijn met wat je hebt?

Overigens: ja Disney is een luxe en is het wel degelijk zo dat als je het niet kunt betalen, dan heb je simpelweg pech en ga je maar niet.
We hoeven niet allemaal dezelfde mening te hebben.

Ik had persoonlijk liever een keuze gehad. Niet je krijgt de dagen van sluiting plus een extra maand.
Ik werk in een cruciaal beroep. Leuk dat disney dit doet maar ik kon de afgelopen maanden niet gaan ook al waren ze open met maatregelen.

Dan had ik liever mn abbo op pauze gezet of wat niet verbruikt was af laten kopen. Dat ik daarvan een nieuw abbo kan nemen op het moment dat ik er wel weer heen kan

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

De entreeprijzen zijn redelijk gelijk aan die van Amerika of de andere parken. Wat had jij dan als entreeprijs willen zien?[/quote]
Een klein korting af andere éénmalige korting na de lange sluiting door die pandemie :twisted: :twisted: :sorc:[/quote]

Eh....jaarkaarthouders krijgen ALLE dagen dat het resort dicht is terug, PLUS we hebben een maand extra gehad. Eveneens alle gemiste Photopass dagen terug gehad. Als je kijkt naar bijvoorbeeld de Efteling, daar krijgen de jaarkaarthouders een zeer klein tegoed op hun jaarkaart die ze uit kunnen geven bij een select aantal horeca en shop gelegenheden. Sorry, maar in DLP zijn de zaken goed geregeld en we hebben al veel gehad. Misschien moet je eens blij zijn met wat je hebt?

Overigens: ja Disney is een luxe en is het wel degelijk zo dat als je het niet kunt betalen, dan heb je simpelweg pech en ga je maar niet.[/quote]
Sorry dat ik dit moet schrijven , maar sommigen zijn blijkbaar echt bang van een officiele reactie van wege Disney Maar met zo'n echt ARROGANTE reactie van jouw daar kan ik echt niet mee overweg En ik kan het meer dan betalen , maar dat zijn heel zeker jouw zaken NIET Wat mij voornamelijk stoort zijn zulke reacties van blijkbaar cast members en/of Disney slaven die bang zijn voor een eventuele reactie van hun mogelijke werkgever
Verwijder dit bericht gerust als jullie het te grof vinden
En Hier zou ik het willen laten zijn
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Niemand is "bang". ;)
Maar zeuren dat je niet genoeg krijgt, is puur zeuren om het zeuren.
We hebben al veel terug gehad. Als het niet genoeg is, dan is dat een probleem wat je bij jezelf moet zoeken.
Ze zijn aan niemand wat verplicht, en hebben al meer gedaan dan andere plekken.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mouseketeer schreefCOLONNiemand is "bang". ;)
Maar zeuren dat je niet genoeg krijgt, is puur zeuren om het zeuren.
We hebben al veel terug gehad. Als het niet genoeg is, dan is dat een probleem wat je bij jezelf moet zoeken.
Ze zijn aan niemand wat verplicht, en hebben al meer gedaan dan andere plekken.

JAJA
Met JOUW wil ik over dit thema NIET meer discuteren
Ik zou het hier echt bij willen laten



:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Met JOUW wil ik over dit thema NIET meer discuteren en ik zal dit bericht dan ook melden
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
*Jou

En je meldt maar een eind raak. Er is niets verkeerd gezegd.
Als je op je tenen getrapt bent omdat iemand je terecht wijst dat je onnodig als een kleuter zeurt, is dat jouw probleem.

Feit is en blijft: we hebben al véél gekregen.
Meer dan andere plekken doen en meer dan ze aan ons verplicht zijn.
Die blijk van waardering hebben ze gegeven.
Als het niet genoeg voor je is, dan is dat jouw probleem.
Blijkbaar heb je niets uit 2020 geleerd. Blij zijn met wat je wél hebt.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mouseketeer schreefCOLON
Met JOUW wil ik over dit thema NIET meer discuteren en ik zal dit bericht dan ook melden
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
*Jou

En je meld maar een eind raak. Er is niets verkeerd gezegd.
Als je op je tenen getrapt bent omdat iemand je terecht wijst dat je onnodig als een kleuter zeurt, is dat jouw probleem.

Feit is en blijft: we hebben al véél gekregen.
Meer dan andere plekken doen en meer dan ze aan ons verplicht zijn.
Die blijk van waardering hebben ze gegeven.
Als het niet genoeg voor je is, dan is dat jouw probleem.
Blijkbaar heb je niets uit 2020 geleerd. Blij zijn met wat je wél hebt.
Wat wil jij nu eigenlijk dat ik antwoord en jij hoeft mij heel zeker niet terecht te wijzen , want blijkbaar heb jij heel lange tenen
Heel veel geleerd uit 2020 , België doorkruist om medische hulp goederen te leveren aan zieken huizen in het hele land en veel meer miserie gezien dat jij je ooit kunt indenken
Ik ben meer dan blij met datgene wat ik heb en ben.
Wil je nu A.U.B ophouden :sorc:
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Beste Marc,

Ik snap nu werkelijk waar niet waar jij je zo druk over maakt.......zelf heb je niet eens een jaarpas heb ik hier op t forum ergens gelezen in een van de topics.

Maar laat ik je even snel uit je droom helpen omtrent je vraag over de stuntshow er is indd aangekondigd dat zowel BBWWS als De Stunt Show definitief niet meer terug komen.

Verder wil ik je nog even meegeven dat DLP best veel doet voor de jaarpashouders, bij de Efteling krijg je naar ik meen iets van €0,40 ct per dag dat die dicht is, Niks geen verlenging, verlopen is verlopen ook al is het dicht

Nou als ik eerlijk ben heb ik dan liever dat mijn jaarpas verlengd word met de dagen dat het gesloten is.

Tja een refund zou men nog kunnen doen maar alez zeg, heb je wel enig idee dat het nogal een gedoe gaat geven bij de een wel een refund en bij de ander weer niet, dan zie je door de bomen het bos ook niet meer he. En stel puur hypothetisch dat ze een kleine refund zouden doen, denk je dat je dan geen zever krijgt :lol: dan zevert men weer dat het te weinig is.

Men koopt nog steeds uit vrije wil een jaarpas( 9 van de 10 willen zo het voordeligste uit zijn en dan denkt men ook niet aan DLP toch, maar alleen aan zijn eigen voordeeltje!!)

Er is overigens ook allang bekend gemaakt dat er vooralsnog geen verhoging komt in de jaarpassen dus vooruit lopen op zaken die nog niet eens aan de orde zijn noem ik doemdenken.

Wat als.......tja dan kan ik allang de pijp aan Maarten hebben gegeven en heb ik er helemaal niks aan!

Bang om te reageren ben ik gelukkig niet maar ik ben wel zeer allergisch voor beroepszeikers.

Fijne avond nog :sorc:
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Rojean
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 00:59

yolayo schreefCOLONBeste Marc,

Ik snap nu werkelijk waar niet waar jij je zo druk over maakt.......zelf heb je niet eens een jaarpas heb ik hier op t forum ergens gelezen in een van de topics.

Maar laat ik je even snel uit je droom helpen omtrent je vraag over de stuntshow er is indd aangekondigd dat zowel BBWWS als De Stunt Show definitief niet meer terug komen.

Verder wil ik je nog even meegeven dat DLP best veel doet voor de jaarpashouders, bij de Efteling krijg je naar ik meen iets van €0,40 ct per dag dat die dicht is, Niks geen verlenging, verlopen is verlopen ook al is het dicht

Nou als ik eerlijk ben heb ik dan liever dat mijn jaarpas verlengd word met de dagen dat het gesloten is.

Tja een refund zou men nog kunnen doen maar alez zeg, heb je wel enig idee dat het nogal een gedoe gaat geven bij de een wel een refund en bij de ander weer niet, dan zie je door de bomen het bos ook niet meer he. En stel puur hypothetisch dat ze een kleine refund zouden doen, denk je dat je dan geen zever krijgt :lol: dan zevert men weer dat het te weinig is.

Men koopt nog steeds uit vrije wil een jaarpas( 9 van de 10 willen zo het voordeligste uit zijn en dan denkt men ook niet aan DLP toch, maar alleen aan zijn eigen voordeeltje!!)

Er is overigens ook allang bekend gemaakt dat er vooralsnog geen verhoging komt in de jaarpassen dus vooruit lopen op zaken die nog niet eens aan de orde zijn noem ik doemdenken.

Wat als.......tja dan kan ik allang de pijp aan Maarten hebben gegeven en heb ik er helemaal niks aan!

Bang om te reageren ben ik gelukkig niet maar ik ben wel zeer allergisch voor beroepszeikers.

Fijne avond nog :sorc:
Helemaal eens!
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar