Algemene info Walt Disney Studios Park

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ziet er wel mooi en gezellig uit :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Het park heeft zulke extraatjesnodig . Het ziet er nog verdomd goed uit ook .
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Scar666 schreefCOLONHet park heeft zulke extraatjesnodig . Het ziet er nog verdomd goed uit ook .
Daar moet ik je voor 1000 % gelijk in geven :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Geniet nog tot 4 juli van 'No Biz Like Showbizz'

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ziet er volgens de geplaatste foto mooi uit , jammer van de korte duurtijd :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Japperboy schreefCOLONGeniet nog tot 4 juli van 'No Biz Like Showbizz'

Afbeelding
De show blijft nog tot en met 1 september! :D

bron ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Dank je voor de informatie :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Welcome! in het Walt Disney Studios Park - Disneyland Paris

Een warm onthaal in het Walt Disney Studios Park door Mickey Mouse en de Cast Members van En Coulisse.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prachtig mooie beelden met plezier naar gekeken.
Alleen jammer van die korte openingsuren
:cry: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Lees juist op een buitenlandse site dat men in DLP 400 tot mogelijk zelfs 1.000 mensen wil ontslaan.
Dat de Bufallo Bill show zou stoppen wisten we al een tijdje , maar in datzelfde bericht stond ook dat de stunt show in het Studio's park ook Definitief zou stoppen als de parken terug openen .
Klopt dit of hebben jullie daar soms over iets gehoord :?:
Als dit waar moest zijn is mijn persoonlijke mening dat dit botweg gaat om besparingen en niets anders , want vermoedelijk zullen ze aan de prijzen van de inkom kaarten en/of jaarkaarten wel niets veranderen. Waarschijnlijk zullen ze de prijzen eerder opslaan .
Sorry maar ik vindt dit een echte schande en waarschijnlijk weer langdurige verbouwingen op komst ???
:evil: :evil: :evil: :evil: :sorc:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Denk je nu echt dat ze mensen ontslaan voor hun plezier. De sluiting heeft spijtig genoeg negatieve gevolgen op financieel vlak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONDenk je nu echt dat ze mensen ontslaan voor hun plezier. De sluiting heeft spijtig genoeg negatieve gevolgen op financieel vlak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Dat ze mensen ontslaan voor hun plezier denk ik HEEL ZEKER NIET. Er worden overal veel mensen ontslagen. Maar de rest in mijn bericht meen ik wel
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :sorc:
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Kijk alleen al naar de parken in Amerika. Daar zijn er zelfs meer mensen uit gegaan. Het is gewoon niet te voorkomen door deze hele crisis. Dat het een besparing is geloof ik graag. Een 400 man personeel(en dan ga ik even van het minste aantal uit) scheelt al snel een €500000 aan netto kosten. Dan heb ik het nog niet eens de verzekering en pensoenpremies etc. Dan is het al snel het dubbele of drievoudige. Dat is PER MAAND!!!! Dan snap ik wel dat ze dit uiteindelijk moeten doen. Om daar dan schande over te spreken vind ik wel erg overdreven.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

paterdave2 schreefCOLONKijk alleen al naar de parken in Amerika. Daar zijn er zelfs meer mensen uit gegaan. Het is gewoon niet te voorkomen door deze hele crisis. Dat het een besparing is geloof ik graag. Een 400 man personeel(en dan ga ik even van het minste aantal uit) scheelt al snel een €500000 aan netto kosten. Dan heb ik het nog niet eens de verzekering en pensoenpremies etc. Dan is het al snel het dubbele of drievoudige. Dat is PER MAAND!!!! Dan snap ik wel dat ze dit uiteindelijk moeten doen. Om daar dan schande over te spreken vind ik wel erg overdreven.
Ik spreek geen schande over dat ze zoveel mensen moeten ontslaan en zo een hele besparing doen , dit gebeurd overal momenteel.
Maar nu alles op de heersende crisis steken dat vind ik eerlijk gezegd wel een klein beetje te ver gaan, er zullen meer dan waarschijnlijk ook nog wel andere redenen meespelen.
Maar ja dit is mijn persoonlijke mening.
:cry: :cry: :cry: :cry: :sorc:
Gebruikers-avatar
Rojean
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 00:59

marc schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLONKijk alleen al naar de parken in Amerika. Daar zijn er zelfs meer mensen uit gegaan. Het is gewoon niet te voorkomen door deze hele crisis. Dat het een besparing is geloof ik graag. Een 400 man personeel(en dan ga ik even van het minste aantal uit) scheelt al snel een €500000 aan netto kosten. Dan heb ik het nog niet eens de verzekering en pensoenpremies etc. Dan is het al snel het dubbele of drievoudige. Dat is PER MAAND!!!! Dan snap ik wel dat ze dit uiteindelijk moeten doen. Om daar dan schande over te spreken vind ik wel erg overdreven.
Ik spreek geen schande over dat ze zoveel mensen moeten ontslaan en zo een hele besparing doen , dit gebeurd overal momenteel.
Maar nu alles op de heersende crisis steken dat vind ik eerlijk gezegd wel een klein beetje te ver gaan, er zullen meer dan waarschijnlijk ook nog wel andere redenen meespelen.
Maar ja dit is mijn persoonlijke mening.
:cry: :cry: :cry: :cry: :sorc:
Ze missen al ongeveer een half jaar hun gehele omzet, en dat zal ook dit jaar wel weer eens kunnen zijn. Dan zijn ze ook nog eens heel veel aan het investeren in de parken, dan zal je toch ergens moeten gaan bezuinigen om te overleven.
Als jouw salaris gehalveerd wordt, zal je ook flinke maatregelen moeten nemen.
Niet leuk, maar noodzakelijk!
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar