Het Disneyland Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

^ Het waren geen geruchten maar officiële berichten vanuit Disney zelf.
En in eerste instantie klopten die uiteraard wel degelijk.
Maar plannen veranderen soms nu eenmaal, en dit plan is ook veranderd.
Dat is wat anders dan dat het om een foutief gerucht ging. ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De boekingen voor de Disney hotels zijn momenteel open gezet tot maart 2020 en Het Disneyland Hotels is maar te boeken tot 8 januari 2022. Het kan dus best zijn dat nu voorzien is dat Het Disneyland Hotel dan sluit voor een hele tijd en helemaal vernieuwd zal worden! Wil je er graag nog eens verblijven voor de verbouwingen boek je nu dus best je verblijf.

Bekijk nu de Disney hotels op de Disneyland Paris website

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Ik heb dit hotel geboekt voor begin januari 2022, maar ik vrees dat het niet meer gaat open gaan. Is er iemand hier die al mailtje van Disney heeft gehad ivm omboeken naar ander hotel? Vind het wel heel spijtig want zag er zo naar uit kerstsfeer en het Disneyland hotel en nu was het binnen mijn budget en ik denk niet als het gerenoveerd is het nog ooit het geval gaat zijn helaas :cry:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Tacha676 schreefCOLONIk heb dit hotel geboekt voor begin januari 2022, maar ik vrees dat het niet meer gaat open gaan. Is er iemand hier die al mailtje van Disney heeft gehad ivm omboeken naar ander hotel? Vind het wel heel spijtig want zag er zo naar uit kerstsfeer en het Disneyland hotel en nu was het binnen mijn budget en ik denk niet als het gerenoveerd is het nog ooit het geval gaat zijn helaas :cry:
Waarom zou het Disneyland hotel niet meer open gaan :?:
Op hun site zeggen ze wel niet wanneer het terug opengaat , dit zou anders wel echt het toppunt van besparingen zijn .
Als ik je een raad mag geven vraag het eens telefonisch na bij Disney in Brussel .
Denk dat het een 078 nummer is maar ben er niet zeker van , denk dat dat nummer wel via de site te vinden moet zijn.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De kan is dat het Disneyland Hotel niet meer open gaat omdat er een grote renovatie komt. Dit is het laatste hotel dat nog gerenoveerd moet worden en is hoognodig.
Als je naar de reserveringslijn belt dan bel je naar Belgische of Nederlandse medewerkers die in de buurt van DLP werken hoor. Maar ze zullen ook niet meer kunnen zeggen. Momenteel is er nog niet geweten wanneer het hotel terug open gaat. https://www.cafemickey.com/news/index.p ... ney-hotels
Ik vrees dat de parken ook op 2 april nog niet open gaan, daar de slechte cijfers in Frankrijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Ja die geruchten van een renovatie had ik ook al zien passeren vandaar mijn vermoeden. Maar we zullen nog even afwachten misschien gaat het toch nog even open. Het zal ook veel afhangen hoe het gesteld is met heel dat corona gedoe, tegen het einde van het jaar ivm capaciteit ed
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

De renovatie van DLH is in alle stilte begonnen (mss dat ze er iets van zeggen op de 29e verjaardag?) maar opent niet meer tot zomer 2022 of zelfs kerst 2022. Iedereen wordt dan doorgestuurd naar New York.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

GlenDisney schreefCOLONDe renovatie van DLH is in alle stilte begonnen (mss dat ze er iets van zeggen op de 29e verjaardag?) maar opent niet meer tot zomer 2022 of zelfs kerst 2022. Iedereen wordt dan doorgestuurd naar New York.
Amai echt wel een lange sluitings periode , zal dan ook wel nodig zijn.
Heb veel andere forums erover in de gate gehouden maar er zo goed als niets over gelezen.
Misschien hadden ze wel een ietsje beter kunnen communiceren.
:sorc: :thumbs: :thumbs:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar