Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 97 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Disney's Hotel New York 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Disney's Hotel New York
Waarschijnlijk heeft de eerste CM niet naar NY gekeken maar naar NPB? NY heeft volgens mij helemaal geen kamers met balkon (wel met terras op begane grond). NPB heeft wel balkons (o.a. bij familiekamers ook aan de niet Lake-zijde).

Za 31 Mrt 2018, 05:32
Bericht 76 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mich€l schreef:
Waarschijnlijk heeft de eerste CM niet naar NY gekeken maar naar NPB? NY heeft volgens mij helemaal geen kamers met balkon (wel met terras op begane grond). NPB heeft wel balkons (o.a. bij familiekamers ook aan de niet Lake-zijde).

Grote kanshebber inderdaad, zover had ik zelfs nog niet gedacht!
@Wolfje je kan wel personen toevoegen ter plekke maar daarmee kan je nog altijd de maximumcapaciteit van een kamer niet overschrijden hé. Als die 4 personen is dan blijft die 4 personen ongeacht of het om een volwassene gaat die een bed nodig heeft of een baby waar een babybedje voor geplaatst moet worden. En voor de standaardkamers is dit 4 personen, enkel de familiekamers en bepaalde suites bieden ruimte aan meer personen. Als je echt naar NY wil zou je dus 2 kamers moeten boeken of 1 van de suites die een hogere maximumcapaciteit hebben.

Afbeelding

Za 31 Mrt 2018, 17:40
Bericht 77 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Disney's Hotel New York
Dacht dat het altijd 4 personen en 1 babybed (tot en met 2 jaar) was max....Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Zo 01 Apr 2018, 21:27
Bericht 78 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik had altijd begrepen dat ze over die 4 personen niet heen gaan, maar ik heb dan ook nog nooit met een baby overnacht dus geen praktijkervaring mee. :)

Afbeelding

Zo 01 Apr 2018, 21:52
Bericht 79 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Disney's Hotel New York
Ik helaas ook niet.

3 volwassenen en 2 kindjes, van 7 en 10 kan niet.

Maar ik was wel nieuwsgierig, dus heb net wel even getest op de website van dlp. 3 volwassenen, 1 kind van 10 en 1 van 2, daar kan wel een kamer voor geboekt worden bij hotel new york.

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Zo 01 Apr 2018, 22:40
Bericht 80 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik heb ondertussen wel kunnen boeken voor 1 kamer in hotel New York met 3 volwassenen, 1 kind van 12 en 1 kind van 2 die in babybed slaapt.

Di 03 Apr 2018, 08:07
Bericht 81 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
wolfje schreef:
Ik heb ondertussen wel kunnen boeken voor 1 kamer in hotel New York met 3 volwassenen, 1 kind van 12 en 1 kind van 2 die in babybed slaapt.

Fijn dat het is gelukt.

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Di 03 Apr 2018, 08:32
Bericht 82 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Onze kamer in Disney's Hotel New York en alles ziet er nog steeds netjes uit!AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Vr 13 Apr 2018, 18:12
Bericht 83 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Momenteel doen ze in Disney's Hotel New York testen met de nieuwe RFID kaartjes!

Deze zouden op termijn alle andere papieren kaartjes en tickets moeten vervangen. Je kan er dan je kamerdeur mee open doen, de parken binnen komen, Fastpass nemen, maaltijden betalen en nog meer!
Elke persoon op de kamer krijgt zijn eigen persoonlijk kaartje met naam erop, na je verblijf mag je dit kaartje ook meenemen naar huis. Eigenlijk is dit de toekomstige Magic Band van WDW, voor DLP... dit systeem is goedkoper voor DLP.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ma 23 Apr 2018, 07:22
Bericht 84 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
Momenteel doen ze in Disney's Hotel New York testen met de nieuwe RFID kaartjes!

Deze zouden op termijn alle andere papieren kaartjes en tickets moeten vervangen. Je kan er dan je kamerdeur mee open doen, de parken binnen komen, Fastpass nemen, maaltijden betalen en nog meer!
Elke persoon op de kamer krijgt zijn eigen persoonlijk kaartje met naam erop, na je verblijf mag je dit kaartje ook meenemen naar huis. Eigenlijk is dit de toekomstige Magic Band van WDW, voor DLP... dit systeem is goedkoper voor DLP.

Afbeelding

Afbeelding

Als dat daadwerkelijk zo is ,dan mogen ze van mij die RFID onmiddellijk invoeren.
Want soms heb je redelijk veel papier bij je zeker als je zoals ik bij een verblijf van 4 dagen Half board+ erbij neemt. En ook mooi als je na je verblijf dat kaartje mag meenemen.
Echt tof dank je voor deze info en hopelijk voeren zee die zeer snel in. :thumbs: :thumbs:

Ma 23 Apr 2018, 08:08
Bericht 85 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
De plannen voor het nieuwe Marvel hotel: http://www.dlpwelcome.com/permit-marvel-hotel/?utm_source=sociabbleapp&utm_medium=social&utm_campaign=none&utm_term=dT6HW76F&socid=dT6HW76F

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ma 11 Jun 2018, 20:19
Bericht 86 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Woohoo, net aan een ESC kamer met Lake view aangeraakt voor een weekend tijdens de Kerstperiode.
We gaan met ons gezinnetje (2 volw en 2 kids van 10 en 8) in het weekend van 30 november tot 2 december.
De eerste keer voor ons dat we gaan in het Kerstseizoen, dus dat is al iets 'nieuws'.
Verder hebben we hier al eens verbleven 2 jaar terug en na enkele keren CC in hotel Newport Bay Club, wou ik toch terug naar mijn andere favoriet Hotel NY nog voor het voor een hele tijd dicht gaat.

Ik kan niet wachten, want ik mag mijn eigen verjaardag vieren in het park.

Gaat er (ondanks dat er nog niet veel geweten is van het kerstseizoen) ook weer de mogelijkheid zijn om de kamer te laten versieren in kerstthema?

Wo 13 Jun 2018, 08:47
Bericht 87 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Keandra schreef:
Woohoo, net aan een ESC kamer met Lake view aangeraakt voor een weekend tijdens de Kerstperiode.
We gaan met ons gezinnetje (2 volw en 2 kids van 10 en 8) in het weekend van 30 november tot 2 december.
De eerste keer voor ons dat we gaan in het Kerstseizoen, dus dat is al iets 'nieuws'.
Verder hebben we hier al eens verbleven 2 jaar terug en na enkele keren CC in hotel Newport Bay Club, wou ik toch terug naar mijn andere favoriet Hotel NY nog voor het voor een hele tijd dicht gaat.

Ik kan niet wachten, want ik mag mijn eigen verjaardag vieren in het park.

Gaat er (ondanks dat er nog niet veel geweten is van het kerstseizoen) ook weer de mogelijkheid zijn om de kamer te laten versieren in kerstthema?

Is dit room only of arrangament? En ga er van uit dat je gewoon je kamer kan laten versieren

Vr 15 Jun 2018, 11:30
Bericht 88 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Als het versieren van een kamer mogelijk is kun je dat vooraf al bijboeken. Dus het beste vragen aan de reserveringslijn.

Vr 15 Jun 2018, 12:27
Bericht 89 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
We hebben een arrangement geboekt.
Jaarpassen staan voor volgend jaar op de planning, in het voorjaar.

Voor de kamerversiering ga ik nog even afwachten tot in september of oktober en zien wat er dan over kerst te vinden is.

Vr 15 Jun 2018, 16:28
Bericht 90 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 97 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende