Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Disney's Davy Crockett Ranch 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: Disney's Davy Crockett Ranch
[Nieuw] Disney's Davy Crockett Ranch verwelkomt nu onze hondenvrienden!

Afbeelding

Afbeelding

En voor deze gelegenheid is Pluto speciaal gekomen om zijn eerste bezoekers te begroeten. http://www.disneylandparis.co.uk/recreation/dog-friendly-accommodation/?sf193430589=1

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Do 12 Jul 2018, 13:53
Bericht 181 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Nieuw: Honden toegelaten in Disney's Davy Crockett Ranch

Afbeelding

Hier bij Disneyland Parijs weten we dat honden geen huisdieren zijn, maar leden van je familie. Omdat familie de kern is van alles wat we doen, zijn honden nu welkom om de magie van Disney's Davy Crockett Ranch met je te ervaren tot 1 april 2019. Woof!

Wat is inbegrepen?

Elke boeking dekt één hond per hut. Om je hond te helpen zich thuis te voelen, ontvang je een welkomstpakket met een halsband, een wegwerptapijt, een schep, een deurhanger en twee Disney-kommen.

Als u liever uw hond alleen achterlaat in de hut, kunt u een kooi lenen bij de receptie (er wordt een waarborg gevraagd).

De prijs is 30€ per hond per nacht.

Meer info: http://www.disneylandparis.co.uk/recrea ... 93430589=1

"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt

Vr 13 Jul 2018, 10:50
Bericht 182 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hoi,

Weet iemand of er op de bedden een bed hekje past. Ons zoontje slaapt sinds een paar weken in een groot bed en wil eigenlijk geen camping bedje meer meenemen, maar alleen zijn uitval beschermer. Maar weet iemand hoe het ledikant (ombouw) eruit ziet en of ik die erop kan klikken op de rand van het bed zeg maar.

Alvast bedankt!

Gr.,
Melissa

Di 07 Aug 2018, 18:00
Bericht 183 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
MELISSAG schreef:
Hoi,

Weet iemand of er op de bedden een bed hekje past. Ons zoontje slaapt sinds een paar weken in een groot bed en wil eigenlijk geen camping bedje meer meenemen, maar alleen zijn uitval beschermer. Maar weet iemand hoe het ledikant (ombouw) eruit ziet en of ik die erop kan klikken op de rand van het bed zeg maar.

Alvast bedankt!

Gr.,
Melissa
Heb je al een bedhekje? Bij het onze klikte er niets vast op de bedraad, er zat gewoon een stuk onder de matras

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Afbeelding

Di 07 Aug 2018, 18:41
Bericht 184 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
MELISSAG schreef:
Hoi,

Alvast bedankt!

Gr.,
Melissa
er is geen ombouw

Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018

Di 07 Aug 2018, 20:51
Bericht 185 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mede Disney liefhebbers!
Vraagje, we hebben met ons gezin 3 jaarpassen, nu zou een bevriend koppel en hun zoontje samen met ons een weekend Disney willen doen. Klopt het nog dat als zij een arrangement boeken, wij samen met hun in de chalet kunnen. (Mits we dit te kennen geven aan de receptie natuurlijk)

Mvg christophe

Di 14 Aug 2018, 18:23
Bericht 186 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Swiff83 schreef:
Mede Disney liefhebbers!
Vraagje, we hebben met ons gezin 3 jaarpassen, nu zou een bevriend koppel en hun zoontje samen met ons een weekend Disney willen doen. Klopt het nog dat als zij een arrangement boeken, wij samen met hun in de chalet kunnen. (Mits we dit te kennen geven aan de receptie natuurlijk)

Mvg christophe
Dat kan nog steeds hoor.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Di 14 Aug 2018, 18:25
Bericht 187 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Heel mooi dat er nu ook honden worden toegelaten in de Davy Crockett Ranch.
Zal zeker sommige mensen aantrekken die anders elders zouden gegaan zijn.
Al vind ik 30€ per nacht wel redelijk veel , maar het is een begin :thumbs: :sorc:

Wo 15 Aug 2018, 07:52
Bericht 188 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Jammer genoeg alleen op davy Crocket ranch en niet in het park zelf. Ik vind het namelijk zielig om mijn trouwe viervoeter achter te laten in de kennel. Ik heb dan liever dat ik mijn hond achter laat bij kennissen in Nederland en dat die een paar dagen kan ravotten met twee ander honden.

Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.

Wo 31 Okt 2018, 13:14
Bericht 189 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
judoka Jol schreef:
Jammer genoeg alleen op davy Crocket ranch en niet in het park zelf. Ik vind het namelijk zielig om mijn trouwe viervoeter achter te laten in de kennel. Ik heb dan liever dat ik mijn hond achter laat bij kennissen in Nederland en dat die een paar dagen kan ravotten met twee ander honden.

Nou gelukkig niet zeg! Na een keer gebeten te zijn ben ik bang voor honden en ik moet er niet aan denken dat je rustig de parade staat te kijken en er staat er opeens een naast je of zo. Daarnaast waren we laatst in een restaurant waar honden toegestaan waren en vond het wel erg onsmakelijk dat er een de hele tijd zijn kop op tafel legde. Dat je dat thuis toestaan moet je zelf weten, maar graag niet aan een tafel waar anderen erna ook nog willen eten

Wo 31 Okt 2018, 13:38
Bericht 190 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
judoka Jol schreef:
Zou leuk zijn he, ideale wandeling anders! Maar dan heb je 9 vd 10 ook onbeschoft volk die de uitwerpselen laten liggen of mensen die hun hond niet opvoeden die zouden durven bijten... er moet zo maar is een kind een vreemde hond willen gaan aaien en dat die hond dat verkeerd inschat en gaat happen. Dus ik begrijp ook wel prima waarom enkel hulphonden toegelaten zijn. Al zou zo 1 dag op het jaar een "breng je viervoeter mee dag" wel leuk zijn...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Afbeelding

Wo 31 Okt 2018, 17:45
Bericht 191 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
judoka Jol schreef:
Zou leuk zijn he, ideale wandeling anders! Maar dan heb je 9 vd 10 ook onbeschoft volk die de uitwerpselen laten liggen of mensen die hun hond niet opvoeden die zouden durven bijten... er moet zo maar is een kind een vreemde hond willen gaan aaien en dat die hond dat verkeerd inschat en gaat happen. Dus ik begrijp ook wel prima waarom enkel hulphonden toegelaten zijn. Al zou zo 1 dag op het jaar een "breng je viervoeter mee dag" wel leuk zijn...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Inderdaad volk dat de uitwerpselen laat liggen heb je altijd en honden die bijten heb je inderdaad altijd,maar ik denk wel dat de meeste erop letten dat ze de uitwerpselen meenemen.
Als ouders van een kind dat een hond wil gaan aaien vraag je altijd beter eerst of die hond bijt of graag kinderen heeft.
Dat hulphonden zijn toegelaten is niet meer dan normaal , maar "één dag breng je viervoeter mee" daar zeg ik nee op ofwel laat je ze altijd toe ofwel niet

Do 01 Nov 2018, 08:34
Bericht 192 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Ik ben blij dat ze verder nergens honden toelaten op hulphonden na. Ben hartstikke allergisch voor honden en moet er echt niet aan denken dat er mensen met een hond op een hotelkamer hebben gezeten, waar ik daarna ook moet verblijven. Hoop dat ze het in het park ook blijven verbieden. Vind thema/pretparken totaal niet geschikt voor honden, voor zowel hygiene als veiligheid

Afbeelding
38x Disneyland Paris, 17x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic

Afbeelding

Do 01 Nov 2018, 20:51
Bericht 193 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Michelle,
Vrij kort door de bocht. In de meeste hotels zijn honden wel welkom hoor, Centerparcs en Village Nature hebben juist veel mogelijkheden om ze mee te nemen juist als extratje.
Echter is het hier in de EU toch de gewoonte ze niet mee te nemen (naar DLP).
Om dan zo kort te zijn, dat er mogelijk een hond in de kamer verbleven heeft, die mensen hebben ervoor gekozen om ervoor bij te betalen (voor extra degelijke reiniging van de kamer nadien). Dat is het risico dat jij neemt , dat je niet voordien nota maakt bij je gekozen hotel van je hondenallergie en dat je dan last ervan kunt hebben (dan kunnen ze er nog op enige manier rekening mee houden). Maar volledig verbieden in hotels is vrees ik een utopie. Zeker aangezien ze in WDW net in verschillende hotels de mogelijkheid bieden om je hond mee te nemen, dus denk ik dat uiteindelijk DLP ook wel verder zal volgen. (ookal zullen de meeste een opvang bij familie verkiezen.)
Dus zulke opmerkingen zijn uiterst onvriendelijk naar alle dierenvrienden ook hier op dit forum.

Za 03 Nov 2018, 15:34
Bericht 194 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik ben zelf ook allergisch voor honden en begrijp goed dat er mensen zijn die niet in een kamer willen slapen waar honden hebben verbleven. Ik krijg zelf ademhalingsproblemen en zou een zeer slechte nachtrust hebben.
Ik ging er echter van uit dat ze specifieke kamers zouden hebben voor mensen die hun hond mee brengen, zoals er specifieke kamers voor rokers zijn.

Ik ben een grote dierenvriend (ondanks mijn allergie zie ik ook graag honden) en heb geen probleem met Michelle's opmerking. Ik zie niet wat er onvriendelijk aan is.

Een pretpark lijkt me juist zeer onaangenaam voor honden en ik zou er zelf nooit een hond mee naartoe nemen.
Het is er zeer druk, veel lawaai, kleine kinderen die plots voorbij lopen, ... Kinderen kunnen heel snel zijn, ze zouden zomaar een hond beginnen aaien en dan gebeten worden. En wat met wachtrijen? Alle honden ergens samen laten wachten zonder toezicht? Dat is vragen om onderlinge gevechten. Om van de stoelgang en urine nog te zwijgen.

Het kan goed zijn dat er mensen zijn die zeer goed voor hun dier zouden zorgen en ongemakken voor de andere parkbezoekers proberen te voorkomen. Maar als je kijkt hoe sommige mensen met hun kinderen omgaan (niet in het oog houden, tegen anderen aan laten lopen, met hun buggy opzettelijk tegen mensen hun scheenen rijden,... ons laatste bezoek waren er zelfs mensen die tegen hun kinderen zeiden om tussen mijn vriend zijn benen door te kruipen zodat ze voor ons konden staan. TUSSEN! Niet er naast.) beloofd het niet veel goeds.

Ik ben dus ook van mening dat honden (en andere dieren) beter niet toegelaten worden in pretparken, met uitzondering van hulphonden en bewakingshonden aangezien deze getraind zijn en een specifiek nut hebben.

Nog een nota ivm hotelkamers:
Ik vind het normaal dat de roker aan moet geven een kamer te willen waar gerookt mag worden en dat de standaard is om een kamer te krijgen waar niet gerookt mag worden.
Ik zou het vreemd vinden om medische gegevens (allergie) te moeten vermelden bij elke boeking van een hotel. Het lijkt me logisch dat de persoon met dier/roker de specifieke vraag moet stellen. Want de rook geur of geur van het dier kan voor ieder onaangenaam zijn, ook niet allergische personen.

En voor de duidelijkheid, een allergie is géén keuze. Het brengt verschillende onaangename medische klachten met zich mee, iets wat sommige personen zonder allergie zich blijkbaar moeilijk kunnen voorstellen. Als kind ben ik naar spoed gebracht owv mijn allergie voor honden.

Za 03 Nov 2018, 16:22
Bericht 195 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende