Disney's Newport Bay Club

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Moesten ze nu nog restaurantboekingen inbouwen in die app was het interessant geweest...

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Kyrtje
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2015, 12:38

Jess_80 schreefCOLONwij hebben een compass club familie kamer voor 6 personen geboekt. Zitten deze kamers op de main building? of ook op de west of east wing?

Wij zaten in de main building met onze compass club familie kamer. Zaten aan de voorkant bijna precies in het midden. 6de verdieping als ik me nog herinner. Wij vonden Compass Club echt geweldig!!

alvast heel veel plezier!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Valentijnsmenu voor de Yacht Club in Disney's Newport Bay Club hotel.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Wij hebben in maart een compass club suite geboekt. Nu zag ik dat valet parking er ook bij in zit. Is dat dan een aparte parking zoals in hotel New York ? En hoe werkt dat net ? Want vorige keer in hotel New York hebben we er geen gebruik van gemaakt omdat het ons niet echt duidelijk was hoe je daar moest geraken.
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Je rijdt door tot bijna onder de grote luifel aan de ingang.
Daar staat een kleine staander en daar kun je je aanmelden.
Als Compass Club gasten heb je toegang tot de valet service en sta je op hun lijst.
Ze gaan dan nog even je reservering nagaan (gewoon op je reservering naar je naam kijken, duur minder dan een minuut) en tegen dan staat er iemand bij je auto om je bagage uit te laden.
Neem dan zeker alles mee wat je nodig hebt tot je op de kamer mag.
Dan kun je gewoon naar binnen en je gaan inchecken. Je wagen wordt door deze mensen op een private parking gereserveerd. Je krijgt hiervoor een ticketje dat je moet tonen als je je wagen terug wilt hebben.

Wij hebben de suite gehad in augustus en in het paasverlof hebben we ook terug deze geboekt.
Jullie gaan er zo tevreden van zijn.
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Super,, bedankt voor de uitleg, zo vinden we het wel!

Ik ben reuzebenieuwd! Nog 19 dagen aftellen....
ceh
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2017, 18:42

Recent geweest als jaarpashouder (room only) met partner. Bij aankomst om 8u ‘s morgens werd ons meegedeeld dat de kamer uitzonderlijk reeds klaar was en dat we een upgrade kregen naar lake view. Ik ben het nummer nu kwijt maar het was een kamer in een van de uitsteeksels rechts onderaan. Prachtige kamer met ramen aan twee kanten. Eerlijk deze kamer was veel mooier dan de golden forrest uit sequoia lodge. Een zeer mooie geste!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
estheedemuynck
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2017, 16:31

ceh schreefCOLONRecent geweest als jaarpashouder (room only) met partner. Bij aankomst om 8u ‘s morgens werd ons meegedeeld dat de kamer uitzonderlijk reeds klaar was en dat we een upgrade kregen naar lake view. Ik ben het nummer nu kwijt maar het was een kamer in een van de uitsteeksels rechts onderaan. Prachtige kamer met ramen aan twee kanten. Eerlijk deze kamer was veel mooier dan de golden forrest uit sequoia lodge. Een zeer mooie geste!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
same hier maar bij mij was het een kamer in de vuurtoren zelf aan de lake side. met vleugelpiano in de kamer
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Wij zijn vandaag gearriveerd, ik had de compass club suite geboekt en we hebben een upgrade gekregen naar een resort suite, uitzicht recht op het meer. Wat een grote kamer ...
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Nice, ik hoop dat dat geluk ons ook eens toekomt.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

timheidi schreefCOLONWij zijn vandaag gearriveerd, ik had de compass club suite geboekt en we hebben een upgrade gekregen naar een resort suite, uitzicht recht op het meer. Wat een grote kamer ...
Mooi dat je die upgrade hebt gekregen.
Hoop dat ikzelf ook ooit eens zoveel geluk zal hebben
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Onze kamerAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Disney Collections schreefCOLONIk ga in oktober hier voor het eerst heen en heb een standaard kamer. Ik ben benieuwd hoe ver ik de afstand naar het park vind en hoe ik het ontbijt zal vinden!
Dat viel dus echt reuze mee. Het was een paar grote stappen en je bent er al. Wat ongelofelijk dichtbij het park, zeg!

En het ontbijt vond ik heerlijk. Wij waren er erg vroeg bij en dus konden we ruimschoots in alle rust genieten ervan.
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
FriendyWendy
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2018, 00:09

we hebben in november een Compass Club family Room geboekt, hebben al deze kamers uitzicht op het meer?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

FriendyWendy schreefCOLONwe hebben in november een Compass Club family Room geboekt, hebben al deze kamers uitzicht op het meer?
Er zijn familiekamers met of zonder Lake view: http://www.disneylandparis.be/nl/hotels ... en-kamers/

Indien het er niet is bijgeboekt, is de kans dat je dus geen Lake view hebt.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar