Disney's Sequoia Lodge

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

makila schreefCOLON Maar ja, er zullen enorm veel mensen zijn, die een standard kamer nemen en dan zelf boterhammekes van thuis meenemen en liever in een 2 uur lange rijen gaan staan dan extra te betalen voor ontbijt + een VIP pass zeker?
Sorry, maar dat vind ik nu wel héél lelijk verwoord. Die mensen gaan niet in een rij van 2u staan omdat ze dat "liever" doen, maar omdat ze misschien simpelweg niet anders KUNNEN en niet meer budget hebben.
De mensen die steevast een partner hotel of camping in de buurt boeken doen dat ook niet altijd omdat ze dat fijner vinden, maar omdat naar Disney gaan misschien gewoon helemaal niet mogelijk is op een andere manier. Dat wil niet zeggen dat je te gierig bent om "extra te betalen voor een ontbijt en VIP FP" maar dat je misschien gewoon met de prijs van een lodge kamer aan de limiet van je vakantiebudget zit.

Ik spreek voor alle duidelijkheid niet voor mezelf, wij zitten vaak genoeg in Disney Hotels, gaan in Oktober naar SQL in een GFC lake view kamer met infinity jaarpas, in november een week naar de duurste huisjes die ze in Villages Nature hadden en boterhammetjes mee vind ik absoluut geen vakantie want een lekkere counter service en 's avonds een buffetje of table service dat hoort er gewoon bij voor ons, maar dat wil niet zeggen dat er op mensen die wél "de boterhammekes meenemen" en "maar" een standaard kamer boeken moet neergekeken worden en dat die mensen dat doen omdat ze "dat liever doen".

Iedereen heeft zijn eigen manier om vakantie te vieren en zijn eigen budget en niemand zit op de juiste plaats om over een ander zijn manier een oordeel te vellen denk ik dan.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Sommige hebben veel budget en andere niet.... sommige hebben budget maar geven dat liever aan wat anders uit.
Meeste mensen zijn al blij dat ze een Disney hotel kunnen boeken en dan is elke euro meer teveel...
Het is wel zo dat je soms een betere deal hebt als je een golden forest boekt of zelfs een suite. Maar dan nog kost het meer!
Een standaardkamer voor 4 pers + apart ontbijt is dan vaak duurder. Maar niet iedereen moet zo een uitgebreid ontbijt.
Wij boeken soms ook een Golden Forest maar niet altijd, als je vaak gaat is elke keer 100 a 200 euro meer veel geld. Dan kan je eens vaker gaan.

Dit mag gerust gemeld worden, wij zijn een forum. Maar val elkaar niet aan....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONSommige hebben veel budget en andere niet.... sommige hebben budget maar geven dat liever aan wat anders uit.
Meeste mensen zijn al blij dat ze een Disney hotel kunnen boeken en dan is elke euro meer teveel...
Het is wel zo dat je soms een betere deal hebt als je een golden forest boekt of zelfs een suite. Maar dan nog kost het meer!
Een standaardkamer voor 4 pers + apart ontbijt is dan vaak duurder. Maar niet iedereen moet zo een uitgebreid ontbijt.
Wij boeken soms ook een Golden Forest maar niet altijd, als je vaak gaat is elke keer 100 a 200 euro meer veel geld. Dan kan je eens vaker gaan.

Dit mag gerust gemeld worden, wij zijn een forum. Maar val elkaar niet aan....
Volledig mee eens :thumbs:
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik krijg het gevoel alsof er nu persoonlijk wordt aangevallen. Zullen we het weer on topic houden over het hotel en diens kamers, etc? Zonder in te vullen voor een ander wat die misschien bedoeld met het een of ander, want via het internet kunnen dingen anders over komen dan misschien bedoeld word.

Wij gaan in oktober voor het eerst naar de Golden Forrest. Wij hebben 5 dagen geboekt met de actie van een tijdje geleden 2+2 nachten gratis, geboekt voor 1 persoon. De kamer zou met infinity jaarpas €200 duurder uitkomen. Het ziet er nu een beetje sneu uit: geboekt op 1 naam met aantekening "honeymoon", want mijn vriend moest op de dag zelf worden bijgeboekt. Maar de vriendelijke man aan de telefoon zei dat er heel vaak door jaarpashouders van dit soort acties gebruikt wordt gemaakt. Soms loont het zich om acties te vergelijken. Heb er veel zin in, normaal gaan we altijd naar SF of Cheyenne, maar nu wat langer, luxer en relaxter speciaal voor de huwelijksreis. (We maken ook een uitstapje naar Parijs, is heel lang geleden dat ik daar ben geweest en voor mijn vriend is het de eerste keer!)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Laura schreefCOLONIk krijg het gevoel alsof er nu persoonlijk wordt aangevallen. Zullen we het weer on topic houden over het hotel en diens kamers, etc? Zonder in te vullen voor een ander wat die misschien bedoeld met het een of ander, want via het internet kunnen dingen anders over komen dan misschien bedoeld word.

Wij gaan in oktober voor het eerst naar de Golden Forrest. Wij hebben 5 dagen geboekt met de actie van een tijdje geleden 2+2 nachten gratis, geboekt voor 1 persoon. De kamer zou met infinity jaarpas €200 duurder uitkomen. Het ziet er nu een beetje sneu uit: geboekt op 1 naam met aantekening "honeymoon", want mijn vriend moest op de dag zelf worden bijgeboekt. Maar de vriendelijke man aan de telefoon zei dat er heel vaak door jaarpashouders van dit soort acties gebruikt wordt gemaakt. Soms loont het zich om acties te vergelijken. Heb er veel zin in, normaal gaan we altijd naar SF of Cheyenne, maar nu wat langer, luxer en relaxter speciaal voor de huwelijksreis. (We maken ook een uitstapje naar Parijs, is heel lang geleden dat ik daar ben geweest en voor mijn vriend is het de eerste keer!)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Er werd of word door "prins adam" gevraagd elkaar niet aan te vallen laura.

Voor de rest heel veel plezier met jullie huwelijksreis.
Ikzelf ga meestal ook naar Cheyenne ,maar aanstaande 2 en 3 November ook naar Sequoia Lodge was en is al een tijdje geleden dat ik er nog overnacht heb. :sorc:
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Leuk dat je in november weer naar SQL gaat! Voor mij ook al een hele tijd geleden hoor, ik denk begin jaren 2000. Het uiterlijk van het hotel blijft mijn favoriet, en die open haard!


Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Laura schreefCOLONLeuk dat je in november weer naar SQL gaat! Voor mij ook al een hele tijd geleden hoor, ik denk begin jaren 2000. Het uiterlijk van het hotel blijft mijn favoriet, en die open haard!


Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Dat kan ik enkel volmondig met je eens zijn :thumbs: :thumbs: :sorc:
makila
Member
Member
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2015, 14:58

Laura schreefCOLONIk krijg het gevoel alsof er nu persoonlijk wordt aangevallen. Zullen we het weer on topic houden over het hotel en diens kamers, etc? Zonder in te vullen voor een ander wat die misschien bedoeld met het een of ander, want via het internet kunnen dingen anders over komen dan misschien bedoeld word.
Tekst is tekst en ik zit op veel forums en ik heb al meegemaakt dat ik ruzie met iemand had omdat hij dacht dat ik xxx bedoelde, terwijl ik 2000% iets anders bedoelde. En de andere was heel boos en zei doodleuk dat het 2000% zeker was dat ik met die post bedoelde wat hij bedoelde en ik hem bewust irriteerde (wat niet zo was), en dat er geen enkele andere interpretatie mogelijk was, maar ik moest mijn eigen post effectief letterlijk 20x herlezen voor ik doorhad dat mijn post effectief anders gelezen kon worden, dan wat ik bedoelde ..

In het kort nu. Ik bedoel hiermee .. ik wilde geen mensen wilde beledigen en ik stond er niet bij stil dat mijn post beledigend overkwam.

Ter info: neen ik ben niet rijk. Mijn vrouw werkt niet eens en een Suite is ook heel veel geld voor mij EN toch is het mij dat waard. Maar dat is ieder zijn eigen keuze.

Maar laten we het daarbij houden. Anders loopt het zoals Prince Adam zegt uit de hand.
Laatst gewijzigd door 1 op makila, in totaal 17 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Sorry hoor, was niet als een persoonlijke aanval bedoeld, maar schoot me toch even in het verkeerde keelgat... Ieder zijn budget maar daar mag wel wat respect voor zijn dat dit bij een ander niet altijd hetzelfde is. ;) Fijn als een verschil van 80-100€ voor sommigen quasi niks is, maar er zijn mensen waarbij 25€ al het verschil kan maken tussen kunnen gaan en niet kunnen gaan en dan lijkt zo'n reactie me niet bepaald fijn om te lezen. 't zal misschien wel wat te maken hebben met het feit dat het getypt en niet gesproken is en er geen intonatie opgevangen kan worden, maar het kwam me vrij cru over waardoor ook mijn reactie. Enfin soit mijn excuses Makila, ik had geen intentie om je persoonlijk aan te vallen voor alle duidelijkheid! Zand erover?

Wij zitten in oktober weer 2 nachten in SQL... Eerste keer een lake view. Het verschil met een gewone golden forest kamer en golden forest lake view viel zo goed mee dat we zoiets hadden van kom, boeken we dat gewoon eens een keer!
Vind dat meestal zijn geld niet waard omdat we toch amper op de kamer zijn, laat staan om door het raam te gaan staren, maar nu was het quasi dezelfde prijs als een golden forest kamer zonder meerzicht.
Zeker in de winter is dit één van mijn favoriete hotels en dat is het altijd geweest ook, maar ik moet eerlijk toegeven dat Newport Bay Club hem sinds de renovatie wel héél dicht op de hielen zit!
Daar hebben we vorig jaar in november geslapen en wauw, het is daar zo mooi geworden! Die Compass Club lounge waar het ontbijt was, was echt een oase van rust. Heerlijk 's ochtends zo op je gemak wakker worden en uitgebreid ontbijten. de tea time vond ik ook wat uitgebreider dan in SQL een aantal jaren geleden.
Enige wat ik jammer vind is dat er geen characters meer bij het ontbijt in de GFC zijn. Dat was toch altijd wel meteen een duik in de Disney sfeer van 's ochtends vroeg.
Afbeelding
makila
Member
Member
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2015, 14:58

Ona1991 schreefCOLONSorry hoor, was niet als een persoonlijke aanval bedoeld, maar schoot me toch even in het verkeerde keelgat...
Id. Sorry daarvoor. Ik bedoelde het niet zo. Iedereen spendeert zijn/haar budget zoals hij/zij het wil hé!

En inderdaad zand erover en laten we het over iets anders hebben nu.
Ona1991 schreefCOLON Daar hebben we vorig jaar in november geslapen en wauw, het is daar zo mooi geworden! Die Compass Club lounge waar het ontbijt was, was echt een oase van rust. Heerlijk 's ochtends zo op je gemak wakker worden en uitgebreid ontbijten. de tea time vond ik ook wat uitgebreider dan in SQL een aantal jaren geleden.
Ik ben daar enkele jaren geleden ook geweest. Dat trok toen op niet veel. Maar de laatste jaren hoor ik ook niets dan goede commentaren dus ik overweeg de volgende keer daar nog eens te boeken :)
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

makila schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONSorry hoor, was niet als een persoonlijke aanval bedoeld, maar schoot me toch even in het verkeerde keelgat...
Id. Sorry daarvoor. Ik bedoelde het niet zo. Iedereen spendeert zijn/haar budget zoals hij/zij het wil hé!

En inderdaad zand erover en laten we het over iets anders hebben nu.
Ona1991 schreefCOLON Daar hebben we vorig jaar in november geslapen en wauw, het is daar zo mooi geworden! Die Compass Club lounge waar het ontbijt was, was echt een oase van rust. Heerlijk 's ochtends zo op je gemak wakker worden en uitgebreid ontbijten. de tea time vond ik ook wat uitgebreider dan in SQL een aantal jaren geleden.
Ik ben daar enkele jaren geleden ook geweest. Dat trok toen op niet veel. Maar de laatste jaren hoor ik ook niets dan goede commentaren dus ik overweeg de volgende keer daar nog eens te boeken :)
Wij hadden hetzelfde. In 2012 eerste keer in NPBC geweest en dat vonden wij toen echt niet goed. Verouderde kamer met afbladderende verf, losse tegels in de badkamer en echt gewoon zo vreselijk opgeleefd. Wij zaten dan ook nog in de meest achterlijk verafgelegen kamer die je je kon inbeelden dus waren langer onderweg van onze kamer richting de uitgang/receptie van het hotel dan van het hotel naar het park.
Vorig jaar dan toch maar eens geboekt omdat we zoveel goeds hoorden ervan en het zolang geleden was dat we hier geweest waren en echt, wow!
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Er zijn ook nog mensen zoals ik....die totaal aan al die poespas van een GFC of een Compass Club geen waarde hechten, dat drankje ga ik dus niet voor terug naar het hotel dat koop ik zo wel vind het een beetje zonde van je disneytijd om terug te gaan naar een hotel voor een drankje.

Of ik neem een drankje in het disneyland hotel ( lekker en dichtbij het park), ontbijt leuk maar wij ontbijten 9 van de 10 keer toch liever in het disneyland hotel.

Lake view of niet, als ik de kamer binnen kom nog snel een bakkie pleur, gordijntjes dicht en dan douchen en slapen of wat internetten op bed dus dat uitzicht of het nu een lake is of stenen of bergen of wat anders zie ik toch niet eens.

Hotel fastpass ( VIP) ook niet nodig ivm rolstoel en groene kaart

Nespresso apparaat >>>>niet te drinken die koffie, ik zet met mijn waterkokertje van de camping net zo lief een bakkie oplos amaretto koffie van nescafe

Dus er zullen er vast meer zijn zoals ikkes die er niet al te veel waarde aan hechten dus ook niet die eurotjes meer eraan uit gaan geven......even voor de duidelijkheid als ik op een paar tientjes moet kijken blijf ik sowieso al thuis dus om geld gaat het in deze niet maar ik zie er echt de meerwaarde niet van als ik dat toch niet gebruik.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
makila
Member
Member
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2015, 14:58

yolayo schreefCOLONEr zijn ook nog mensen zoals ik....die totaal aan al die poespas van een GFC of een Compass Club geen waarde hechten, dat drankje ga ik dus niet voor terug naar het hotel dat koop ik zo wel vind het een beetje zonde van je disneytijd om terug te gaan naar een hotel voor een drankje.
Sommige mensen vinden het leuk een hele dag 10u aan een stuk plezier te beleven in het park :) Daar is niets mis mee. Ik en mijn vrouw gaan echter graag halverwege de dag terug naar het hotel om even uit te rusten en een klein dutje te doen. Dan is het wel handig dat je wat gratis hapjes en drank krijgt om dan tegen de vroege avond er terug in te vliegen.
yolayo schreefCOLON Of ik neem een drankje in het disneyland hotel ( lekker en dichtbij het park), ontbijt leuk maar wij ontbijten 9 van de 10 keer toch liever in het disneyland hotel.
Dat ontbijt is natuurlijk ook niet gratis, maar ik begrijp het natuurlijk wel :)
yolayo schreefCOLON Lake view of niet, als ik de kamer binnen kom nog snel een bakkie pleur, gordijntjes dicht en dan douchen en slapen of wat internetten op bed dus dat uitzicht of het nu een lake is of stenen of bergen of wat anders zie ik toch niet eens.
Neen maar een Suite is wel leuk. Naar buiten kijken interesseert me ook niet :)
yolayo schreefCOLON Hotel fastpass ( VIP) ook niet nodig ivm rolstoel en groene kaart
Dat is waar maar 99% heeft nu wel geen rolstoel of groene kaart hé. Maar inderdaad dan heb je geen VIP fastpass nodig.
yolayo schreefCOLON Nespresso apparaat >>>>niet te drinken die koffie, ik zet met mijn waterkokertje van de camping net zo lief een bakkie oplos amaretto koffie van nescafe
Ik gebruik die machine ook nooit.
yolayo schreefCOLON Dus er zullen er vast meer zijn zoals ikkes die er niet al te veel waarde aan hechten dus ook niet die eurotjes meer eraan uit gaan geven......even voor de duidelijkheid als ik op een paar tientjes moet kijken blijf ik sowieso al thuis dus om geld gaat het in deze niet maar ik zie er echt de meerwaarde niet van als ik dat toch niet gebruik.
Dat is waar.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Een kijkje in de Golden Forest Clubkamer, lakeside, Sequoia Lodge Hotel in Disneyland Paris. Alles weten over dit hotel? Kijk dan hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?p=78#p78

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

In de Golden Forest Lounge geniet je van een heerlijk vieruurtje tussen 16:00 en 18:00. Toegang tot de Lounge is voor gasten van de Golden Forest Club.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar