Disney's Sequoia Lodge

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Heb er vorige vrijdag en zaterdag nog geweest ( 1 overnachting) voor het laatste Halloween weekend .

Wel niet in een GF kamer maar wel in het hoofdgebouw en met ontbijt. het ontbijt was echt overheerlijk en met zeer veel keuze ,teveel eigenlijk.

Zoals altijd een zeer goed hotel met vriendelijk personeel , altijd een aanrader dit hotel.
Ook één van mijn 2 favoriete Disney hotels. :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ontbijtbuffet Golden Forest Lounge

De dag begin je goed met een uitgebreid ontbijt. Boek je een Golden Forest Club kamer, dan kun je ontbijten in de Golden Forest Lounge. Geniet dan van dit ontbijtbuffet.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Zullen we volgende week eens van genieten .
rosa
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2012, 11:31

Ik heb alleen een losse kamer geboekt. Mocht ik toch willen ontbijten kan ik dat ter plekke dan reserveren en krijg je met je magic flex hier ook korting op?
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Juist 3 dagen verbleven in een golden forest suite en we vonden de extra's de moeite . 3 dagen vip fast pass , de lounge, ontbijt en nog enkele kleine zaken maakten het verblijf top
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

rosa schreefCOLONIk heb alleen een losse kamer geboekt. Mocht ik toch willen ontbijten kan ik dat ter plekke dan reserveren en krijg je met je magic flex hier ook korting op?
Je kunt 's morgens gewoon naar het restaurant gaan en betalen voor je ontbijt. En je krijgt jaarkaartkorting.
rosa
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2012, 11:31

Mich€l schreefCOLON
rosa schreefCOLONIk heb alleen een losse kamer geboekt. Mocht ik toch willen ontbijten kan ik dat ter plekke dan reserveren en krijg je met je magic flex hier ook korting op?
Je kunt 's morgens gewoon naar het restaurant gaan en betalen voor je ontbijt. En je krijgt jaarkaartkorting.
Dankjewel!
Roosje05
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2018, 19:48

Ik heb al een aantal data geprobeerd, tot in januari 2020 zelfs, kan je de Golden Forest Suite nog online boeken?

Voorlopig krijg ik enkel de GF kamers te zien, maar niet de suite, zijn die zo snel verkocht?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Roosje05 schreefCOLONIk heb al een aantal data geprobeerd, tot in januari 2020 zelfs, kan je de Golden Forest Suite nog online boeken?

Voorlopig krijg ik enkel de GF kamers te zien, maar niet de suite, zijn die zo snel verkocht?
Jawel hoor, ik kon hem voor maart wel boeken namelijk. of ten minste, kreeg die optie.
Volg onze avonturen op instagram
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Roosje05 schreefCOLONIk heb al een aantal data geprobeerd, tot in januari 2020 zelfs, kan je de Golden Forest Suite nog online boeken?

Voorlopig krijg ik enkel de GF kamers te zien, maar niet de suite, zijn die zo snel verkocht?

Datums online zijn nu maar tot ergens in maart dacht ik, dus 2020 moet je zeker en vast nog niet proberen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Roosje05 schreefCOLONIk heb al een aantal data geprobeerd, tot in januari 2020 zelfs, kan je de Golden Forest Suite nog online boeken?

Voorlopig krijg ik enkel de GF kamers te zien, maar niet de suite, zijn die zo snel verkocht?
Niet alle kamers hebben elke data korting, daardoor zie je ze soms niet.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Roosje05
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2018, 19:48

Ok bedankt! Je kan trouwens sinds kort wel met vroegboekkorting boeken tot een eind in 2020.

Misschien proberen we dan newport bay wel eens, daar vind ik gelijkaardige suite wel.
Roosje05
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2018, 19:48

Update: vandaag nog eens geprobeerd met dezelfde datums, nu is het me wel gelukt om de Golden Forest suite te boeken!!! Lijkt wel alsof soms niet alle kamers getoond worden, aftellen kan weeral beginnen :D
makila
Member
Member
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2015, 14:58

Roosje05 schreefCOLONUpdate: vandaag nog eens geprobeerd met dezelfde datums, nu is het me wel gelukt om de Golden Forest suite te boeken!!! Lijkt wel alsof soms niet alle kamers getoond worden, aftellen kan weeral beginnen :D
Dat is ook effectief zo hoor. Het is een verkoopstrukje. Mensen weten dat de GFS te boeken valt maar ineens is het zogezegd uitverkocht (en soms is dat ook effectief het geval natuurlijk). Men geraakt in paniek. Plots is de kamer weer beschikbaar en men boekt snel snel want het moest eens de laatste GFS kamer zijn! ;)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Het ontbijtbuffet van Sequoia Lodge. Ontbijten bij Disney's Sequoia Lodge kost €22 per persoon (€17 voor een kind). Meer over ontbijten in de hotels en maaltijd opties vind je hier.
Meer over Disney's Sequoia Lodge vind je hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?p=78#p78

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar