Disney's Hotel Cheyenne

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

De bandjes zijn nu enkel voor de hotelgasten en zijn enkel voor gebruik in de Disney Hotels. Wanneer je naar het park gaat wordt er normaal gezien alsnog om de QR-code gevraagd. Regels kunnen tegen die tijd misschien weer veranderd zijn, maar op dit moment worden dus de bandjes gebruikt.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mich€l schreefCOLONDe bandjes zijn nu enkel voor de hotelgasten en zijn enkel voor gebruik in de Disney Hotels. Wanneer je naar het park gaat wordt er normaal gezien alsnog om de QR-code gevraagd. Regels kunnen tegen die tijd misschien weer veranderd zijn, maar op dit moment worden dus de bandjes gebruikt.
Dank je voor dat antwoord .
Op die andere site hadden ze het duidelijk over de toegang tot de parken.
We zullen dus wel zien wat het is of wordt , ikzelf ben met alles in orde .
:thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Het idee van het bandje is dat je binnen de Disnry Hotels niet iedere keer je QR-code moet laten scannen bij het binnen gaan van een restaurant, winkel, bar, zwembad, etc. Anders blijf je de hele dag aan het scannen. In principe staat dat los van de controle van de parken, dus normaal gezien moet je het daar wel opnieuw laten zien.
Gebruikers-avatar
minnieloes
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2014, 18:28

Wij gaan in oktober naar hotel Cheyenne, wij hebben halfpension erbij geboekt. Moet ik het ontbijt in het hotel ook reserveren? Of is dit niet nodig omdat de maaltijd vouchers bij ons arrangement geboekt hebben? Normaal verblijven we golden forrest etc en dan zit ontbijt al standaard erbij en is reservering niet nodig. Maar nu twijfel ik, wil niet daar staan en alsnog niet kunnen ontbijten.
2007 Santa Fe
2008 Santa Fe
2009 Santa Fe
2010 Seqouia Lodge
2010 Seqouia Lodge
2011 Seqouia Lodge
2012 Seqouia Lodge
2013 New Port Bay
2014 New Port Bay
2015 Seqouia Lodge
2017 Seqouia Lodge
2018 New York
2019 New Port Bay
2020 :(
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

minnieloes schreefCOLONWij gaan in oktober naar hotel Cheyenne, wij hebben halfpension erbij geboekt. Moet ik het ontbijt in het hotel ook reserveren? Of is dit niet nodig omdat de maaltijd vouchers bij ons arrangement geboekt hebben? Normaal verblijven we golden forrest etc en dan zit ontbijt al standaard erbij en is reservering niet nodig. Maar nu twijfel ik, wil niet daar staan en alsnog niet kunnen ontbijten.
Je hoeft en kan ontbijt niet vooraf reserveren

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLON
minnieloes schreefCOLONWij gaan in oktober naar hotel Cheyenne, wij hebben halfpension erbij geboekt. Moet ik het ontbijt in het hotel ook reserveren? Of is dit niet nodig omdat de maaltijd vouchers bij ons arrangement geboekt hebben? Normaal verblijven we golden forrest etc en dan zit ontbijt al standaard erbij en is reservering niet nodig. Maar nu twijfel ik, wil niet daar staan en alsnog niet kunnen ontbijten.
Je hoeft en kan ontbijt niet vooraf reserveren

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Moet je je dan ook nergens melden of gewoon naar de ingang van het restaurant gaan en aan schuiven in de eventuele rij?
Verblijf er in November aanstaande en heb er ook Half Pension Plus bijgeboekt
:?: :sorc:
gftbak
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2018, 14:10

marc schreefCOLON Moet je je dan ook nergens melden of gewoon naar de ingang van het restaurant gaan en aan schuiven in de eventuele rij?
Verblijf er in November aanstaande en heb er ook Half Pension Plus bijgeboekt
:?: :sorc:
Gewoon bij het inchecken op de dag zelf reserveren
Gebruikers-avatar
minnieloes
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2014, 18:28

Dankjewel nog voor je reactie. Heb nu alleen diner geboekt en het ontbijt doen we dan bij inchecken
2007 Santa Fe
2008 Santa Fe
2009 Santa Fe
2010 Seqouia Lodge
2010 Seqouia Lodge
2011 Seqouia Lodge
2012 Seqouia Lodge
2013 New Port Bay
2014 New Port Bay
2015 Seqouia Lodge
2017 Seqouia Lodge
2018 New York
2019 New Port Bay
2020 :(
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

gftbak schreefCOLON
marc schreefCOLON Moet je je dan ook nergens melden of gewoon naar de ingang van het restaurant gaan en aan schuiven in de eventuele rij?
Verblijf er in November aanstaande en heb er ook Half Pension Plus bijgeboekt
:?: :sorc:
Gewoon bij het inchecken op de dag zelf reserveren
Dank je voor de info.
Iets om zeker niet te vergeten bij het inchecken
:thumbs: :thumbs: :sorc: :sorc:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ben er aanstaande November 2023 Weer aanwezig voor een nieuwe trip van 4 dagen.
Echt mijn favoriet Disney Hotel.
:thumbs: :thumbs: :sorc: :sorc:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ben sinds gisteravond terug van een overheerlijke en voor mij persoonlijke een perfecte 4 daagse trip naar het magische DLP en natuurlijk daar dan ook weer verbleven in mijn persoonlijk favorite Hotel Cheyenne.
Voor mij persoonlijk echt een perfect Disney Hotel met zeer vriendelijk personeel en ik heb er echt Niets op aan te merken. :thumbs: :thumbs: :sorc: :sorc:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marc schreefCOLON 30 Nov 2023, 09:06 Ben sinds gisteravond terug van een overheerlijke en voor mij persoonlijke een perfecte 4 daagse trip naar het magische DLP en natuurlijk daar dan ook weer verbleven in mijn persoonlijk favorite Hotel Cheyenne.
Voor mij persoonlijk echt een perfect Disney Hotel met zeer vriendelijk personeel en ik heb er echt Niets op aan te merken. :thumbs: :thumbs: :sorc: :sorc:
Wat leuk!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar