Tuurlijk, lijkt me ook niet meer dan logisch. Als de abonnementsprijs stijgt, moet ook niet iedereen met een abo eerst geld bijbetalen om alsnog binnen te mogen.Prins Adam schreefCOLONDit staat erbij:digikleuter schreefCOLONNiets doen, lijkt mij ook geen optie? Als er méér aandelen gaan komen, dan gaat het benodigde aantal voor de ShareholdersClub ook stijgen. Ikzelf heb 20 nieuwe aandelen, 2000 oude, ze hoeven straks maar af te komen met een nieuw getal en ik lig er al meteen uit.
Verder ben ik ook wel eens benieuwd hoe mensen dat tellen als ze het hebben over 'de voordelen' van de shareholdersclub. Mijns inziens, tenzij je gaat buffet eten of bij Annettes, kun je er niet veel mee in het park zelf. Een Dream gaat overal boven en dat hebben de meesten toch.
M.
Dus wie nu lid is kan lid blijven zonder bijkopen!How will this transaction impact admission criteria to the shareholders Club?
There will be no changes to the admission criteria for existing members of the Club due to this transaction. However we may adjust admission criteria in the future for new shareholders.
Het gaat erom als het stijgt, en het zal stijgen, wat zijn dan de voorwaarden tot hernieuwing. Nu heb ik overigens geprofiteerd van het feit dat ik al van voor 2005 lid ben, en ik aan gunstigere voorwaarden kan lid blijven.
M.