Algemeen Vragen Topic
- anneneverdies
- Member

- BerichtenCOLON 4
- GeregistreerdCOLON 25 Sep 2016, 19:22
Helemaal top! Dank voor de snelle antwoorden:-)
Zeker op tijd gaan klaarstaan voor een plekje als je een mooi zicht wil! Zowat heel het park verzamelt zich op Central Plaza vanaf 2u voor sluitingstijd tot de show begint.anneneverdies schreefCOLONHelemaal top! Dank voor de snelle antwoorden:-)

Hallo allemaal,
We gaan deze week naar Dlp namelijk dond en vrijdag,
Maar dan is er geen thema dus zal het dan ook minder druk zijn ? (Dat zou ik gelezen hebben en op 11 nov terug drukker)
Want we verblijven niet in een disneyhotel dus ik weet niet of wij dan recht hebben op een fastpass ?
Alvast bedankt
Maar dan is er geen thema dus zal het dan ook minder druk zijn ? (Dat zou ik gelezen hebben en op 11 nov terug drukker)
Want we verblijven niet in een disneyhotel dus ik weet niet of wij dan recht hebben op een fastpass ?
Alvast bedankt
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Hi 
ja er is dan idd geen thema .... omdat je tussen Halloween en Kerst zit .
Je hebt wel recht op een fastpass ... maar niet de speciale van de hotel's ... en uiteraard heb je ook geen magische uren .
ja er is dan idd geen thema .... omdat je tussen Halloween en Kerst zit .
Je hebt wel recht op een fastpass ... maar niet de speciale van de hotel's ... en uiteraard heb je ook geen magische uren .
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Belgie heeft wel vakantie deze week
Stitch87 schreefCOLONMijn zus gaat van donderdag tot zaterdag, omdat ze ook denkt dat er minder volk zal zijn op het einde van de vakantie. Maar als iedereen zo denkt ... Zal je op de moment zelf pas zeker kunnen van zijn.
Antonee schreefCOLONHallo allemaal,
Alvast bedankt
Ik zou er toch maar vanuit gaan dat het gewoon druk is, schoolvakanties in Frankrijk en Belgie en dan is er nog 3 dagen Bonfire deze week aan Lake Disney waar ontiegelijk veel Britten op af komen, het zal niet zo massaal zijn als vandaag maar het kan toch behoorlijk druk zijn zeker met dit mooie droge weer.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
En mensen die denken 31 okt en 1 nov. Is het druk.gaan erna 
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Uitleg fastpass http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 165#p50165Antonee schreefCOLONHallo allemaal,
Alvast bedankt
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Zoals ik al zei voor mij maakt dat niet uit zo lang ik maar daar ben en het is toch al mijn derde keer dit jaar Dlp
Ik doe meestal altijd de snelle attracties en die hebben meestal toch fastpass dus komt goed
Thanks allemaal
Ik doe meestal altijd de snelle attracties en die hebben meestal toch fastpass dus komt goed
Thanks allemaal