FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
monsterdoll
Member
Member

Ik zoek een tof restaurant waar 4 volwassenen zonder disney figuren, er is alleen zoveel keus!
Ik heb gekeken naar eten met showtickets, maar 16 uur eten vonden we echt te vroeg.
Ik vind disneyfiguren erg leuk, maar helaas hoeft dat niet zo voor de rest :(

Ik hoor veel over biergarden restaurant, maar kan je er meer over vertellen? Is dat een restaurant waar nu al voor moet reserveren of kan dat later ook wel?
disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
stitchie
Member
Member

Ik weet niet of je er voor moet reserveren.. Maar het vind gretig aftrek bij families met kinderen, er is entertainment en kinderen mogen lekker vrij rond rennen voor het podium.

Verwacht veel hoempapa muziek...

Je eet vaak met onbekende mensen aan een grote tafel en het is lopend buffet in oost Europese stijl, dus verwacht veel vlees en andere Europese lekkernijen.

Hij wordt ook vaak aanbevolen in van die disney dining video's en gidsjes :D
monsterdoll
Member
Member

Haha dan is het misschien niet helemaal iets voor mijn ouders! Toch maar even verder kijken.

En inderdaad uit van die filmpjes had ik hem gehaald :P
disney rulez
boogschutter
Member
Member

Is coral reef niks voor jullie.
Eten naast een groot aquarium.
wij hebben daar lekker gegeten.
wel op tijd reserveren.
Tinkerbelletje
Member
Member

Wij vonden Sanaa in Disney's Animal Kingdom Lodge – Kidani Village echt heel erg goed.
Heerlijk eten, erg sfeervol en super leuk om een kijkje te nemen bij dit hotel :)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
stitchie
Member
Member

Hoe zit het eigenlijk met de magical express? Hoe laat kan je die krijgen als je terug reist en is dat een goeie rustige manier om mee te reizen? Van en naar het vliegveld...

En kan je gewoon altijd zelf je koffers rijden want lees ook iets over dat Disney ze aflevert....
boogschutter
Member
Member

Je geeft als je magical express reserveert je vluchttijden door.
dag voor vertrek krijg je op hotelkamer papieren met vertrektijden magical express.je kan gewoon zelf je koffers meenemen.
Sprinkles
Member
Member

stitchie schreef:Hoe zit het eigenlijk met de magical express? Hoe laat kan je die krijgen als je terug reist en is dat een goeie rustige manier om mee te reizen? Van en naar het vliegveld...

En kan je gewoon altijd zelf je koffers rijden want lees ook iets over dat Disney ze aflevert....
Wij hebben hier afgelopen november gebruik van gemaakt en moet zeggen dat het wel heel relaxed is. Enige minpunt is dat je echt (te) vroeg moet vertrekken vanaf je resort en dat je dan weer op het vliegveld moet gaan duimen draaien. Je had bij wijze van spreken nog een duik kunnen nemen op het resort alvorens te vertrekken.
monsterdoll
Member
Member

Hoi!
Ik heb voor onze vakantie in april gratis quick service dining plan, want we hebben toch vroeg geboekt!
Nu lees je alleen vooral veel over goede table service ( goed eten, meer keus, gezondere opties) en minder over goede quick service ( juist veel frituur, minder keus, minder gezond)
Nu kost het veranderen naar table service nog flink wat geld en daarom vraag ik jullie, wat is slim?
We zijn met 4 volwassenen en gaan 5 a 6 (misschien 7) dagen naar disney. De andere dagen gaan we naar universal 1 dag en in de buurt kijken dus we zouden er vaker kunnen eten in disney zelf. ( 11 dagen in totaal inclusief heen en terugreis)
disney rulez
boogschutter
Member
Member

Wij hadden een upgrade gedaan naar table service.in verhouding betaalden we dan iets van 18 euro per persoon per dag.dan krijg je 1 quick 1 tableservicemeal per dag en een snack.vind ik niet veel geld voor de grote porties die je krijgt.
zaten ook characterdiners bij die zijn al duurder dus wij haalden de upgrade er wel uit.
maar voor ons is lekker eten in een tableservicerestaurant belangrijk onderdeel vakantie.

Als je maar 1 of 2 x tableservice wilt of je bent niet alle dagen in disney kun je beter je quickservice houden en een paar x gewoon betalen.
Geen klachten over quickservice.daar heb je ook genoeg keuze in hoor.
zo hebben we van die punten pizza en pAsta gegeten in disney spti g bij wolfgang puck cafe goed bevallen.
steak bij abc comisonary in hs. Enz.
calimero
Member
Member

Hadden in oktober ook quickservice, geen upgrade genomen. We hebben twee character meals en x deutse biergarten gewoon betaald. Rest heel goed gegeten en ech niet alleen friet en frituur aangezien ik daar veel last van krijg.

Hebben Chinees, japans, mexicaans gegeten. Zalige spareribs in colorado springs resort, zelf build pizza's waar je zoveel op kan doen als je wilt in disney springs, overheerlijke tortilla's en borrito's met goed en lekker kippenvlees en rundvlees. Naast de groente en sla al op je bord kan je die nog verder aanvullen met bv tomaten. Er is zo veel keus in de parken. In animal kimgdom heb je ook veel quick service restaurants met verschillende thema's na gelang zoals indisch aziatisch afrikaans pizza pasta enz enz.

Nog tip voor quickservice. Je krijgt voor diner 1 entree(hoofdgerecht) 1 drankje ( fris water sap thee koffie) en 1 dessert. Kan zijn dat ze desserts hebben waar je geen trek in hebt of niet lust. Dan kan je bij dekassa vragen ofje ipv het dessert een side dish mag bv loempiatjes of sla. Ik mag zelf niks met lactose en kreeg altijd de keuze uit of toetje of side dish. Bij sommige restaurants is het toetje een ijsje maar kan ook een zak suikerspin zijn, beetje raar gezicht als je die op je dienblad krijgt.
monsterdoll
Member
Member

Klinkt goed Calimero, helaas is voor 2017 het toetje afgeschaft in quick service dining plan. We hebben zlf iemand bij ons die diabetes heeft en daarom maak ik me zorgen. Wel goed om te horen dat het niet alleen maar patat en hamburgers is. We gaan sowieso lunchen met een imagineer!
disney rulez
DisneyLover
Member
Member

Hallo allemaal! Ben druk de restaurants aan het plannen voor mijn familie en mij aangezien we bijna moeten gaan reserveren en vroeg me af of je met het Disney Dining Plan een grote "pot" hebt met alle credits in als gezin of dat iedereen apart zijn credits houdt? Ben namelijk geen grote eter en zou dus al snel een quick service delen met mijn mama waardoor we er uiteindelijk enkele zouden over hebben. Indien deze credits allemaal in 1 pot zouden zitten zouden we als gezin van 3 op sommige momenten nog ergens een quick service kunnen gaan eten die meer een snack is (denk aan de wafels bij Sleepy Hollow). Indien echter iedereen zijn eigen credits houdt zal dit veel moeilijker gaan.
Iemand die weet hoe het hiermee zit?

Weet jullie misschien ook waar ik ergens de bus uren naar en van de parken kan vinden zodat ik de tijd wat kan inschatten?
Dankje!
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Afbeelding
boogschutter
Member
Member

De credits gaan van 1 rekening.dus als je idd een quickservice voor 2 besteld heb je een punt over.
he hebt zoveel tableservice punten.
zoveel quickservice en zoveel snackpunten.
dus als je een snack eet gebruiken ze een snackpunt.
DisneyLover
Member
Member

boogschutter schreef:De credits gaan van 1 rekening.dus als je idd een quickservice voor 2 besteld heb je een punt over.
he hebt zoveel tableservice punten.
zoveel quickservice en zoveel snackpunten.
dus als je een snack eet gebruiken ze een snackpunt.
Ok, dus als ik het goed begrijp is het inderdaad 1 grote pot voor zowel table, quick en snacks ;) bedankt voor de hulp!
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”