Echt hè! Hoop dat ie snel komt, niet dat ik niet genoeg andere Disney Apps heb hoor.Mama van prinsesjes schreefCOLONTot nog toe heb ik nog geen release datum kunnen vinden.BibiTotoLover schreefCOLONWeet iemand trouwens al wanneer de Marvel Tsum Tsum App hier verschijnt?ik zit er ook met smart op te wachten.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Disney games & apps
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
- GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48
Waiting for the day we'll meet. 
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Ja, hier ook geen gebrek aan apps...BibiTotoLover schreefCOLONEcht hè! Hoop dat ie snel komt, niet dat ik niet genoeg andere Disney Apps heb hoor.Mama van prinsesjes schreefCOLONTot nog toe heb ik nog geen release datum kunnen vinden.BibiTotoLover schreefCOLONWeet iemand trouwens al wanneer de Marvel Tsum Tsum App hier verschijnt?ik zit er ook met smart op te wachten.
Volg onze avonturen op instagram
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
Zijn hier nog meer mensen die van Frozen Free Fall: Icy Shot spelen? Ben er net mee begonnen. Is weer prachtig vormgegeven en werkt alweer zeer verslavend, hihi.
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
Hebben meer mensen hier trouwens last van een error bij Disney Crossy Road? Ik kan mijn missions helemaal niet meer bekijken, overal staat COULD NOT FIND KEY
Heb er ook last van (een hele tijd zelfs). Mail gestuurd naar Disney interactive en ze gaan het probleem doorgeven aan de afdeling, dus hopelijk bij de volgende update is het opgelost.BibiTotoLover schreefCOLONHebben meer mensen hier trouwens last van een error bij Disney Crossy Road? Ik kan mijn missions helemaal niet meer bekijken, overal staat COULD NOT FIND KEY
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
Ja, klopt, een hele tijd al. Echt zonde. Hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen, want vond het wel leuk om me dagelijkse missies af te ronden, maar nu kan ik niet eens lezen wat ik moet doen.sanderz schreefCOLONHeb er ook last van (een hele tijd zelfs). Mail gestuurd naar Disney interactive en ze gaan het probleem doorgeven aan de afdeling, dus hopelijk bij de volgende update is het opgelost.BibiTotoLover schreefCOLONHebben meer mensen hier trouwens last van een error bij Disney Crossy Road? Ik kan mijn missions helemaal niet meer bekijken, overal staat COULD NOT FIND KEY
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Wie speelt magic kingdoms? Ik krijg vanaf vandaag een foutmelding. Nu heb ik van iemand gelezen dat het opgelost is als je de app verwijderd en dan opnieuw installeert. Mara begon je dan weer bij het begin?
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.

In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.

-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
Ik heb hem even geopend om te kijken (speel het al een tijdje niet meer) maar ik kreeg helemaal geen foutmelding, dus kan je helaas geen antwoord geven.edisney schreefCOLONWie speelt magic kingdoms? Ik krijg vanaf vandaag een foutmelding. Nu heb ik van iemand gelezen dat het opgelost is als je de app verwijderd en dan opnieuw installeert. Mara begon je dan weer bij het begin?
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Frozen Free Fall 2: Icy Shot - App Trailer
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
Moana heeft ook al een eigen App. 
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Ja en ik durf niet te kijken.BibiTotoLover schreefCOLONMoana heeft ook al een eigen App.
Volg onze avonturen op instagram
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
Hihihi, ik vind hem wel leuk. Het is wel simpel, wat je moet doen, maar erg mooi vormgegeven. En natuurlijk Pua die rondloopt, helemaal geweldig!Mama van prinsesjes schreefCOLONJa en ik durf niet te kijken.BibiTotoLover schreefCOLONMoana heeft ook al een eigen App.
-
thierry_mat
- Member

- BerichtenCOLON 163
- GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06
Hoe noemt die app van Moana?
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991