Partnerhotel: Vienna House Dream Castle

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
Fiedelie
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2016, 09:40

Wij verbleven deze week voor het eerst in dit hotel en zijn heel tevreden! Check-in verliep heel vlot, personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk, de kamer was netjes en in orde, babybedje voor de kleinste werd meteen naar de kamer gebracht, kortom dik in orde! Ook het ontbijt vonden wij meer dan voldoende, genoeg keuze en alles werd op tijd weer bijgevuld. Wij zouden dit hotel dus zeker aanraden!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Ik sliep er deze week voor de 2de keer en was weer blij met mijn keuze! Het hotel was netjes ,het personeel vriendelijk en het ontbijt lekker en voldoende!

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Het ontbijt van Vienna International Dream Castle

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Wordt in dit hotel het ontbijt ook betalend ,zoals in de Disney hotels, of niet :?:
Dank nu al voor eventuele informatie
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

In Dream Castle en Magic circus heb je al lang de keuze om te boeken voor een arrangement met of zonder ontbijt :)
Dit wordt snel duidelijk wanneer je boekt via sites als Booking.com .
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wij hadden een soort last minute geboekt via hotels.com aan 85 euro inc ontbijt.
Zag in het hotel dat dit normaal 20 euro per persoon was.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Wendy&Estee
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2014, 10:21

Heeft iemand ervaring met een suite in dit hotel, we hebben er voor de eerste keer eentje geboekt, maar wil toch liever 2 bedden
Op booking .com staat "Deze suite biedt uitzicht op het omliggende landschap. Hij heeft 2 slaapkamers, een flatscreen-tv, een minibar en een badkamer met gratis producten van L'Occitane.
Sommige suites beschikken over een zithoek."
Op onze reservatie: "Grootte van bed(den): Slaapbank(en), Tweepersoonsbed(den) (groot)."
Alle info is welkom
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Wendy&Estee schreefCOLONHeeft iemand ervaring met een suite in dit hotel, we hebben er voor de eerste keer eentje geboekt, maar wil toch liever 2 bedden
Op booking .com staat "Deze suite biedt uitzicht op het omliggende landschap. Hij heeft 2 slaapkamers, een flatscreen-tv, een minibar en een badkamer met gratis producten van L'Occitane.
Sommige suites beschikken over een zithoek."
Op onze reservatie: "Grootte van bed(den): Slaapbank(en), Tweepersoonsbed(den) (groot)."
Alle info is welkom
Als je kijkt via hun eigen site vind je alle juiste informatie plus inzicht via fotos.
Gewoon even op google intikken en je vind het zo
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

Ik zie dat het ontbijt gewoon goed is in DreamCastle? We denken er over volgend jaar te boeken, mooie aanbieding, maar twijfelen of we ontbijt bij nemen, omdat we daar een aantal jaar geleden HEEL slecht ontbijt hadden.
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Wij hadden daar de laatste keer een prima ontbijt (volgens mij 2 jaar geleden) met genoeg keuze. Enige nadeel vind ik bij Dream Castle en Magic Circus dat je daar geen cupjes jam en pasta kan pakken maar je alleen van die grote potten hebt waar je t met een lepel uit moet halen. Dat vind ik niet zo hygiënisch, maar verder was t prima

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

We kwamen er net achter dat we niet in Dreamcastle zaten toen, maar in Explorer's :D :D :D

Dus geen probleem, we hebben gereserveerd en nemen bij inchecken het ontbijt erbij! :thumbs:
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

Ik had een vraagje. Ik heb geboekt bij dream castie voor nu in januari maar heb gezien dat de toeristentax 2,48€ per persoon per nacht is. We gaan 2 nachten met 4 volwassenen. Klopt het dan dat het op ongeveer 20€ komt voor de tax of bereken ik dit verkeerd.
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

FrozenOlaf schreefCOLONIk had een vraagje. Ik heb geboekt bij dream castie voor nu in januari maar heb gezien dat de toeristentax 2,48€ per persoon per nacht is. We gaan 2 nachten met 4 volwassenen. Klopt het dan dat het op ongeveer 20€ komt voor de tax of bereken ik dit verkeerd.
Nee, klopt!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

FrozenOlaf schreefCOLONIk had een vraagje. Ik heb geboekt bij dream castie voor nu in januari maar heb gezien dat de toeristentax 2,48€ per persoon per nacht is. We gaan 2 nachten met 4 volwassenen. Klopt het dan dat het op ongeveer 20€ komt voor de tax of bereken ik dit verkeerd.
De TAX in alle hotels is een tijdje geleden verhoogt. De Franse regering heeft ook meer geld nodig.
En Dream Castle is een 4 sterren hotel, daardoor de hogere tax.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

ok bedankt voor de snelle info.
Op de site van expedia las ik dat er op elke kamer ook een koelkast aanwezig is. Maar hier staat er niets van vermeld. Heeft er hier iemand ervaring mee?
Is er een microgolf aanwezig in de gemeenschappelijke ruimtes om iets op te warmen?
Laatst gewijzigd door 1 op FrozenOlaf, in totaal 27 keer gewijzigd.
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar