Als ze de mensen laten uitstappen en langs de wagens lopen en er beweegt eentje wie gaat het dan uitleggen. Veiligheid is belangrijker dan ff wachten.marc schreefCOLONDave schreefCOLONMijn zus die gisteren in Ratatouille zat vertelde dat de attractie omstreeks 17.30u vastliep. Zij waren toen net aan het uitstapstation met hun wagentje op amper 2 meter van de kant. Ze mochten echter niet uitstappen en moesten op nadere instructies wachten. De evacuatie over die 2 meter heeft uiteindelijk dik 40 minuten geduurd. In tussentijd werd blijkbaar de wachtrij ontruimd en kwam ook de brandweer ter plaatse om te helpen bij evacuatie van de attractie. Op het eerste zicht leek er weinig aan de hand. De attractie is daarna niet meer opengegaan. Ook vandaag heeft de attractie meer stilgestaan dan gedraaid met extreme wachtrijen tot gevolg.
Blijkbaar hebben ze hem nog steeds niet helemaal onder controle?
Verwonderd mij eerlijk gezegd wel dat die evacuatie zolang duurde en dat ze er dan ook nog de brandweer moesten bijhalen om te helpen. Persoonlijk vind ik dat ze ook eens zouden mogen zeggen wat er ongeveer scheelde. Als ze dan ook nog de wachtrij evacueren gaan de mensen zich wel vragen stellen denk ik.
Maar dat er nog altijd redelijk veel mankementen zijn zolang na de opening , daar stel ik me wel vragen bij.
En je bent soms aan het vragen waarom attracties zoveel sluiten, dat is om te voorkomen dat er vaak wat stuk gaat. Maar alles kan natuurlijk altijd kapot gaan ook al is er veel onderhoud.