Hahaha, yep, klinkt precies Michelle. Die heeft ook echt de raarste dingen nodig en kan nooit kiezen.Stitch87 schreef:Hahaha. En ALTIJD liggen er in de action plots nieuwe dingen in de kar. Heeeeel merkwaardig
. En geen speelgoed hé, gewoon de raarste dingen die een kind kan nemen (Veet, labeltjes, slingers, ...)
Kerst Decoraties @ Home
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Volg onze avonturen op instagram
Mijn moeder is aan het breien geslagen. Deze keer een kersttruitje voor onze Shellie May's inclusief belletjes. Hebben we toch al wat kerstdecoratie in huis

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Wat super schattig Michelle.
Michelle heeft een kerstmutsje gebreid voor haar nieuwe Baymax en ze zijn druk aan het knutsel voor de kerst. Ik vrees dat sinterklaas dit jaar stilletjes ons huisje voorbij gaat.
Michelle heeft een kerstmutsje gebreid voor haar nieuwe Baymax en ze zijn druk aan het knutsel voor de kerst. Ik vrees dat sinterklaas dit jaar stilletjes ons huisje voorbij gaat.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Wauw, ziet er al gezellig uit Annet.
wat leuk.
- D-Tekenaar
- Member

Ja ik vind het er ook helemaal gezellig uitzien
Kerst is helemaal aanwezig
Kerst is helemaal aanwezig
Ben ook al aan de knutsel geweest samen met dochter lief, een leuke taart [vind ik zelf ] en een aantal kransen zijn er al klaar, het grootste project zijn we nog druk mee! Maar hoe kan ik hier een foto plaatsen evt ? heb ze nu wel op mijn facebook pagina staan maar vind het ook wel leuk ze hier te delen haha
Oa doornroosje krans heeft mijn dochtertje gemaakt

Oa doornroosje krans heeft mijn dochtertje gemaakt

- D-Tekenaar
- Member

Ja prachtige krans ... heb het vorig jaar ook is geprobeerd 
Dat was toch niet zo geslaagd als dit hoor
Dat was toch niet zo geslaagd als dit hoor