runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

M.iranda schreefCOLONIk zag hem ook, benieuwd wanneer losse startbewijzen in verkoop gaan!!
Ze gaan eerst proberen zoveel mogelijk pakketten te verkopen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
M.iranda
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2016, 15:53

Prins Adam schreefCOLON
M.iranda schreefCOLONIk zag hem ook, benieuwd wanneer losse startbewijzen in verkoop gaan!!
Ze gaan eerst proberen zoveel mogelijk pakketten te verkopen
Ja balen, hoef geen pakket. Maar geduld is een schone zaak, gewoon hopen dat er bibs overblijven :)
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

Tipje voor wie zelf zijn verblijf wil regelen: de promocodes van Orbitz werken nu voor verblijven tot eind september 2017 en ze hebben daar sowieso al een leuke promo van 33% korting op de Vienna House hotels. Wij hebben vandaag geboekt: 4 nachten Dream Castle (2 met ontbijt, 2 zonder) met gratis annuleren tot 21 september voor 238 euro. Ontzettend blij mee. :D Magic Circus is zelfs nog goedkoper.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Indicatie van prijzen voor runDisney 2017

De booking agent runtothemagic.com heeft al prijzen vrij gegeven. De prijzen zijn in ponden, ik heb ze vandaag via de wisselkoers omgerekend naar euros.

Halve Marathon: £58.00 = €67,27
10K: £42.00 = €48,71
5K: £27.00 = €31,32
Kids Races: £9.00 = €10,44

Uiteraard worden deze bedragen in euros afgerond. De mensen die via runtothemagic.com in 2016 hebben geboekt gaven wel aan dat dit jaar iets goedkoper is geworden.

Extra's:
Opening party in de Studios (is nu van 21-00u, vorig jaar begon het om 19.30): £38.00 = €44,07
(Vele malen goedkoper dan vorig jaar! Toen was het ongeveer €70!)

Photopass+ runDisney: £30.00 = €34,80
Buffelo Bill Show is ook weer beschikbaar, maar nog geen prijzen bekend.

Voor de verschillende hotel + entree prijzen, zie http://www.runtothemagic.com/packageprices

Opvallend is dat de races zelf goedkoper lijken te zijn. De party begint later, en bij deze travel agent kun je wel boeken bij Santa Fe (bij GetTravel niet).

Zondag 24 september: halve marathon
Get ready for the second edition of the Disneyland® Paris – Val d’Europe Half Marathon! Join the run through the spectacular Disney® Parks. Your 13.1 mile Half Marathon will put you in the middle of all the Disney magic. At Walt Disney Studios® Park, you’ll run down Hollywood Boulevard, and past the Twilight Zone Tower of Terror™. At Disneyland® Park, you’ll run through Main Street, U.S.A.®, past Sleeping Beauty Castle, and then through the countryside and villages that surround the Disney® Parks, circle back to Disney Village® en route to the finish line for a victory celebration and your Disneyland® Paris – Val d’Europe Half Marathon Weekend Finisher Medal. And along with your family or friends, Disney Characters will be on hand to cheer you along the race course.
Zaterdag 23 september: 10K
For the second edition of the Disneyland® Paris – Val d’Europe Half Marathon, we are pleased to invite you to a new race, the 10K of Disneyland® Paris! Join the run through the spectacular Disney® Parks. This course is the perfect distance for runners of all levels. Early morning, you will be immersed in the middle of all the Disney magic. You will run through the Walt Disney Studios® admiring the Twilight Zone Tower of Terror™ and at Disneyland® Park, the wonderful Sleeping Beauty Castle. As every mile is magic, the course will be full of surprises and plenty of Disney entertainment along the way. Then, you will cross the finish line with extraordinary memories and you will get an exclusive medal commemorating your achievement!
Zaterdag 23 september: Kids races
Bring out your youngest runners for a magical race full of fun and memories during the second edition of the Disneyland® Paris - Val d’Europe Half Marathon Weekend. Children under 12 are invited to participate in a series of runs designed specifically for them. Parents can also run with their children (only for kids aged from 1 to 5 years). The event will feature a 100m dash (for age 1-3 years) followed by the 200m (for age 4-7 years) and finally a 1K race (for age 8-12 years). Every participant goes home a winner with their very own runDisney Kids Races Event Finisher Medal!
Vrijdag 22 september: 5K
Everyone’s invited to join the excitement during the 5K Family Run through the Walt Disney Studios® Park! Cheered on by Disney Characters, your run will take you down Hollywood Boulevard, and around the The Twilight Zone Tower of Terror™. Perfect for beginners, intermediates or even racing veterans, this is a running event where every family passes the finishing line with unforgettable memories. All participants will receive a Disneyland® Paris 5K Finishers Medal.
*Dates and times may be subject to change. All races are subject to capacity limits and may close at any time. Any modifications will be communicated as appropriate.
Oftewel, waarschijnlijk worden dit de dagen waarop de races worden gepland, maar het kan nog veranderen. De tijden zijn nog niet bekend gemaakt.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op Laura, in totaal 19 keer gewijzigd.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Dajokily
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2015, 12:28

Goedemorgen,

het lijkt me leuk om in 2017 ook mee te doen maar ..... heb je jaarpassen nodig om mee te kunnen lopen of moet je een arrangement boeken of mag je gewoon zomaar een lod startbewijs kopen en ergens in de buurt in een hotel gaan overnachten ?
stitch626
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2012, 22:07

Losse startbewijzen gaan waarschijnlijk ergens begin 2017 in verkoop. Dat is het enige wat nodig om deel te nemen. Wil je nog naar de parken na het hardlopen dan heb je ook tickets voor de parken nodig.
Ik ben vorige race in een hotel in Torcy verbleven, maar hangt er echt van af wat de starttijd is en of er dan al openbaar vervoer is (voor mij, ik heb geen auto).
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Dajokily schreefCOLONGoedemorgen,

het lijkt me leuk om in 2017 ook mee te doen maar ..... heb je jaarpassen nodig om mee te kunnen lopen of moet je een arrangement boeken of mag je gewoon zomaar een lod startbewijs kopen en ergens in de buurt in een hotel gaan overnachten ?
Je kan pakket kopen met of zonder tickets. Was vorig jaar toch zo.
Wel moet je minimaal 1 nacht boeken in een Disney hotel om nu al tickets te kopen om te lopen.
Waarschijnlijk komen er later ook een beperkt aantal losse tickets voor mensen die niet in een Disney hotel slapen. Deze zullen op hele korte tijd verkocht zijn.
Je hebt wel het voordeel dat als je in een Disney hotel slaapt je te voet naar de start kan. Dit jaar waren er veel problemen met bus aansluitingen van partner hotels. Overvolle bus en deze reed maar net vroeg genoeg! Dus hadden vele veel stress.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Je moest toch bellen om een hotel te boeken vorig jaar heb ik meen ik gelezen. Is dit in het nederlands mogelijk of alleen engels.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontdek hier alvast de prijzen en tijden van de runDisney 2017 !!!

Afbeelding

bron : DisneyDavy
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Wat een belachelijk groot prijsverschil vergeleken met de Engelsen en Amerikanen! De semi marathon: In ponden £58.00 (=€67,27), en in dollars $58 (=€54,57)! Terwijl wij dan €75 zouden moeten betalen, 20€ meer dan in dollars, en ongeveer 8€ meer dan in ponden!
fairy tale schreefCOLONJe moest toch bellen om een hotel te boeken vorig jaar heb ik meen ik gelezen. Is dit in het nederlands mogelijk of alleen engels.
Vorig jaar ging het pakket boeken via de Nederlandse Disney telefoonlijn. Je kon dus gewoon Nederlands spreken. :)

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Prijsverschil komt door de schommeling van de Euro en Pond vrees ik.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Prins Adam schreefCOLONPrijsverschil komt door de schommeling van de Euro en Pond vrees ik.
Zou een goeie verklaring zijn. Zat nog te denken dat ze de prijs in dollars lager hebben, om de Amerikanen enigszins tegemoet te komen omdat ze een dure vlucht erbij moeten betalen. Maar vond dit verschil wel erg groot, vooral voor gezinnen waarbij de kinderen de kids races doen, en ouders de andere 3 racen... Maar goed, doen we niets aan...

Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

D-Tekenaar schreefCOLONOntdek hier alvast de prijzen en tijden van de runDisney 2017 !!!

Afbeelding

bron : DisneyDavy
En de 5K is 's avonds? :shock:

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Blijkbaar wel he, daardoor dat de party pas om 21u is wss

Afbeelding
Afbeelding
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

Ik vind dat eigenlijk wel een slim idee voor mensen die moeten werken/kinderen die op school zitten.
Voor mij zelf komt dat ook wel goed uit, was nu van plan twee dagen vrij te nemen (donderdag en vrijdag), maar dan hoeft dat eigenlijk zelfs niet. 5K zou blijkbaar ook enkel in de studio's zijn (ik wist niet dat je daar voor 5K kon rondrennen, maar goed) en daar dus party achteraf.

Dat idee (5K + party) vind ik ontzettend leuk, maar 5K om 20u + party tot 0u00 + 10K de volgende morgen om 7 lijkt mij dan weer echt doodgaan. Ik wou graag de 3 races doen, maar zo... ik weet het niet. Ik zie trouwens ook niks van een challenge staan? Zouden ze echt een 10K invoeren zonder challenge?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar