runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Laura schreefCOLONWat een belachelijk groot prijsverschil vergeleken met de Engelsen en Amerikanen! De semi marathon: In ponden £58.00 (=€67,27), en in dollars $58 (=€54,57)! Terwijl wij dan €75 zouden moeten betalen, 20€ meer dan in dollars, en ongeveer 8€ meer dan in ponden!
fairy tale schreefCOLONJe moest toch bellen om een hotel te boeken vorig jaar heb ik meen ik gelezen. Is dit in het nederlands mogelijk of alleen engels.
Vorig jaar ging het pakket boeken via de Nederlandse Disney telefoonlijn. Je kon dus gewoon Nederlands spreken. :)
Oke heel erg bedankt.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Brigges
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2016, 19:40

Even een vraag voor jullie als ervaringsdeskundige. Ik ben van plan dinsdag een pakket te gaan boeken, maar twijfel of ik zondag nog een nacht blijf of dat ik maandag naar huis ga. Ik ben niet zo'n hele snelle loper en vraag me af of je dan zondag na het lopen van de halve marathon nog terug je kamer in kan voor een douche en om je spullen te pakken. Weten jullie of een late check-out mogelijk is ?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Brigges schreefCOLONEven een vraag voor jullie als ervaringsdeskundige. Ik ben van plan dinsdag een pakket te gaan boeken, maar twijfel of ik zondag nog een nacht blijf of dat ik maandag naar huis ga. Ik ben niet zo'n hele snelle loper en vraag me af of je dan zondag na het lopen van de halve marathon nog terug je kamer in kan voor een douche en om je spullen te pakken. Weten jullie of een late check-out mogelijk is ?
Voor wie een pakket geboekt had was er een regeling zodat je langer op de kamer kon blijven. Je kan zelfs smorgens vroeg een klein ontbijt nemen en als je terug was normaal ontbijten.
Je moet om te boeken toch de reserveringslijn bellen, dan kan je meteen naar die info vragen? Laat zeker weten als je hoort hoe het gaat...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Brigges
Member
Member
BerichtenCOLON 32

Dank je prins Adam, ik zal het laten weten. Ik hoop dat het lukt om er tussen te komen dinsdag.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Brigges schreefCOLONEven een vraag voor jullie als ervaringsdeskundige. Ik ben van plan dinsdag een pakket te gaan boeken, maar twijfel of ik zondag nog een nacht blijf of dat ik maandag naar huis ga. Ik ben niet zo'n hele snelle loper en vraag me af of je dan zondag na het lopen van de halve marathon nog terug je kamer in kan voor een douche en om je spullen te pakken. Weten jullie of een late check-out mogelijk is ?
Wij hebben een pakket geboekt voor 2016, en zaten in Cheyenne en deden de halve marathon. Vanaf 5u was het mogelijk om een runners breakfast te nuttigen (bananen, yoghurt en sap, veel meer was er niet, maar het was voor ons voldoende!). Wij startten in vak B, en waren om 10:45u over. We zijn langzaam naar het hotel gegaan, ik heb nog even naar de halve marathon gekeken, gedoucht, en daarna nog normaal ontbeten. Je kon dacht ik tot 13u uit checken speciaal voor de hardlopers, en je kon tot 12u ontbijten.
Wij hebben die dag heel weinig gedaan nog verder. Alleen naar Inventions om 13u en 's avonds de studios in. Wij hebben besloten om volgend jaar op zondag terug te rijden, ipv om maandag. We deden toch niet veel op zondag verder, en waren op tijd over om dan ook redelijk bij tijd weer 600km te gaan rijden. (We houden er zelf niet van om heel laat te vertrekken, meestal gaan we eind van de ochtend weer weg).
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Ik hoop weer op losse nummers! Heb al 2 annuleerbare boekingen staan bij Dreamcastle en Magic Circus:)
Meteen gedaan, dus voor een best leuk prijsje:)
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

Wij hadden eigenlijk de tegenovergestelde ervaring (moet er wel bijzeggen dat wij in Radisson Blu sliepen, niet in Disney zelf, uitchecken kon tot 14u). Wij gingen normaal zondagavond nog naar huis, maar hebben ter plekke nog een nacht bijgeboekt. We waren zo moe! 4 dagen rondhobbelen in het park en dan nog enorm vroeg opstaan voor 5K + halve marathon hadden zijn tol wel geëist.Plus, deel van de fun was ook wel om nog met je medaille in het park rond te lopen achteraf. :P (en lekker relaxen in de spa van het hotel was ook ontzettend welkom) Wij hebben nu sowieso tot maandag geboekt.

EDIT: ik zat trouwens in vak C en wij zijn vreselijk laat mogen vertrekken (pas rond 8u30), dus als je traag loopt moet je dat er nog bijrekenen. Ik was om 11u-11u15 weer binnen en dan nog (lang!) in de rij voor de foto met de medaille, wachten op mijn vriend die al veel eerder weer binnen was en zelfs het park al was ingetrokken, nog wat merchandise kopen die die dag -50% korting was,... Ik schrok ervan hoe snel het heel laat was, we waren pas om 13u40 terug bij het hotel.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Daar heeft Elien wel een goed punt om rekening mee te houden! In wel startvlak je zit bepaald erg Hoe laat je over bent. We stonden om 6u al in ons vak, en ging om 7.30u de startlijn al over. We hebben het relaxt gelopen en foto's hier en daar gemaakt.
Moet ook zeggen dat het bij ons ook meespeelt dat we tot zondag blijven in 2017, omdat we het weekend erna ook alweer weg gaan.
Wil je het relaxt doen en genieten: boek tot maandag. Wil je graag op tijd naar huis en doe je de zondag toch niet veel meer in de parken (Ivm vermoeide benen): blijf tot zondag.

Gebruikers-avatar
Brigges
Member
Member
BerichtenCOLON 32

Bedankt vast voor al jullie tips. Ik ben van plan om op zondag weer naar huis te gaan want ik verwacht niet dat ik nog veel kan lopen na het vroege opstaan en 21 km hardlopen.

Hoelang van tevoren weet je de starttijd ? Of hoor je dat pas als je je startbewijs gaat ophalen?
Heb je anderhalf uur in het startvak staan wachten Laura? Dat is wel heel lang zeg.

Ik heb er nu al heel veel zin in en ik moet nog boeken :-)
Zondag eerst de Velsertunnelrun. Ook een bijzondere ervaring.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

We wisten pas bij het ophalen va de startnummers in welk vak we stonden. Bij de halve waren er problemen, waardoor de start pas om 7.15u was, dus alles wat vertraagd.
Ja rond 6.15u stonden we er zeker, en zou het volgend jaar weer zo doen, want we hadden honderden mensen achter ons, en hierdoor konden we vrij relaxt lopen en waren alle rijen bij characters gewoon nog open.

Gebruikers-avatar
-KeXa-
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 11:10

Weet iemand of een disney hotel + startbewijzen ook als pakket wordt gezien? Wij gaan namelijk 1 maart weer naar Disney en halen dan jaarkaarten Anders wacht ik gewoon op losse startbewijzen en boek ik los een hotel. Alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

-KeXa- schreefCOLONWeet iemand of een disney hotel + startbewijzen ook als pakket wordt gezien? Wij gaan namelijk 1 maart weer naar Disney en halen dan jaarkaarten Anders wacht ik gewoon op losse startbewijzen en boek ik los een hotel. Alvast bedankt!
Ja je zou zonder tickets voor park moeten kunnen boeken.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
-KeXa-
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 11:10

Prins Adam schreefCOLON
-KeXa- schreefCOLONWeet iemand of een disney hotel + startbewijzen ook als pakket wordt gezien? Wij gaan namelijk 1 maart weer naar Disney en halen dan jaarkaarten Anders wacht ik gewoon op losse startbewijzen en boek ik los een hotel. Alvast bedankt!

Dank je wel!
Gebruikers-avatar
Jo_
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 13:09

Prins Adam schreefCOLON
Ik hoop voor je dat dit klopt en dat ze geleerd hebben van de vorige editie. Ik moest namelijk per se een dagticket kopen voor alle deelnemers anders mocht ik het pakket niet boeken (wij hebben ook jaarkaarten). Dit was op dag 1 dat de pakketten te koop werden aangeboden. Ik las dat later in de week deze eis er wel af was maar daar waren wij niet mee geholpen helaas.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Jo_ schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
Ik hoop voor je dat dit klopt en dat ze geleerd hebben van de vorige editie. Ik moest namelijk per se een dagticket kopen voor alle deelnemers anders mocht ik het pakket niet boeken (wij hebben ook jaarkaarten). Dit was op dag 1 dat de pakketten te koop werden aangeboden. Ik las dat later in de week deze eis er wel af was maar daar waren wij niet mee geholpen helaas.
Yep int begin hadden ze met deze optie geen rekening gehouden. Dit zou nu toch meteen een optie moeten zijn.

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar