Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
Dit heeft niets met Disney te maken, maar voor mij toch wel heel leuk weer 
Jaren geleden had je de Engelse band The Streets, met de zanger Mike Skinner. Ik heb The Streets vanaf 2006 gevolgd tot 2011 toen Mike ermee stopte. Mike heeft samen met Rob Harvey, die in The Music zat nog even The D.O.T. gedaan.
Nu ben ik naar 35 Streets concerten geweest (oa in Amerika), en 2 The D.O.T. concerten. Niemand weet waar The D.O.T. voor staat. de broer van Mike zei (voor de gein) dat die naar mij vernoemd is. The Dear Ol' Tess.... Nu zijn er veel fans die dit geloven, en dit zorgt weer voor grappige momenten. Anyway.... Mike is inmiddels een DJ. Dat doet hij ook since 2012. Nu ben ik afgelopen zaterdag naar Stuttgart geweest voor Mike, dit was uiteindelijk de 49e keer dat ik naar een concert ben geweest. Inmiddels sta ik op de gastenlijst (Ik mag sinds 2009 niet meer betalen om hem te zien).
Ook betaald hij af en toe een vlucht voor me en een hotel. Super Chill. Maar afgelopen zaterdag stonden we naast Mike in de DJ booth. Super cool. We hebben daarna in de "dressing room". (Lees: een hokje met een bank en een heleboel rommel) een uurtje gechilled en gekletst over van alles en nog wat. Onze kinderen, De vroegere concerten, De toekomst, Disneyland, Ik heb gezegd dat hij zijn dochter eens mee moet nemen daar naartoe. En daarna hebben we hem een lift gegeven naar zijn hotel.
I'm over the moon. Still buzzing. Was een super vet weekend.
Dit moest ik even kwijt.
Jaren geleden had je de Engelse band The Streets, met de zanger Mike Skinner. Ik heb The Streets vanaf 2006 gevolgd tot 2011 toen Mike ermee stopte. Mike heeft samen met Rob Harvey, die in The Music zat nog even The D.O.T. gedaan.
Nu ben ik naar 35 Streets concerten geweest (oa in Amerika), en 2 The D.O.T. concerten. Niemand weet waar The D.O.T. voor staat. de broer van Mike zei (voor de gein) dat die naar mij vernoemd is. The Dear Ol' Tess.... Nu zijn er veel fans die dit geloven, en dit zorgt weer voor grappige momenten. Anyway.... Mike is inmiddels een DJ. Dat doet hij ook since 2012. Nu ben ik afgelopen zaterdag naar Stuttgart geweest voor Mike, dit was uiteindelijk de 49e keer dat ik naar een concert ben geweest. Inmiddels sta ik op de gastenlijst (Ik mag sinds 2009 niet meer betalen om hem te zien).
Ook betaald hij af en toe een vlucht voor me en een hotel. Super Chill. Maar afgelopen zaterdag stonden we naast Mike in de DJ booth. Super cool. We hebben daarna in de "dressing room". (Lees: een hokje met een bank en een heleboel rommel) een uurtje gechilled en gekletst over van alles en nog wat. Onze kinderen, De vroegere concerten, De toekomst, Disneyland, Ik heb gezegd dat hij zijn dochter eens mee moet nemen daar naartoe. En daarna hebben we hem een lift gegeven naar zijn hotel.
I'm over the moon. Still buzzing. Was een super vet weekend.
Dit moest ik even kwijt.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Leuk Tess, klinkt als een top weekend.
hier nog een beetje aan het genieten van alle mooie schoolfoto's. Wat gaat de tijd toch snel....
Volg onze avonturen op instagram
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Gisteren heb ik dan eindelijk de show van Nicholas gezien ..... en wat voor een show was dan
...een echte aanrader ....
En na de show was er gelukkig ook de beloofde M&G ...dus kon ik deze held ook even ontmoeten

En na de show was er gelukkig ook de beloofde M&G ...dus kon ik deze held ook even ontmoeten

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207

Ik kwam net deze foto tegen op twitter en wordt hier zo gelukkig van hahahaha LOL
Nu hopen dat er snel een foto van hem komt met Mickey Mouse erbij ....
Valt me nu pas op dat het characters rechts onderaan steeds veranderd per pagina
Leuk!
Oh, wat leuk die pop up store! Tot wanneer staat deze er?
Oh, wat leuk die pop up store! Tot wanneer staat deze er?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Ja, leuk he? Helemaal mooi in thema.Laura schreefCOLONValt me nu pas op dat het characters rechts onderaan steeds veranderd per paginaLeuk!
- xxRolindexx
- Member

- BerichtenCOLON 83
- GeregistreerdCOLON 28 Sep 2014, 18:50
Ja zag allemaal foto's voorbij komen op fb [FACE SAVOURING DELICIOUS FOOD]D-Tekenaar schreefCOLON
Ik kwam net deze foto tegen op twitter en wordt hier zo gelukkig van hahahaha LOL
Nu hopen dat er snel een foto van hem komt met Mickey Mouse erbij ....
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Iemand die snapt waarom ze nu overal 'black friday' doen? Allé, hier in Europa bedoel ik dan. Is toch iets Amerikaans die samenhangt met Thanksgiving? Waarom doen ze er dan hier aan mee?
Of is het gewoon weer pure commerce?
Of is het gewoon weer pure commerce?
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Ik denk dat het puur een stunt is ja 
In Londen heb je het vandaag ook in de echt winkels zeg maar .
Maar vind het wel leuk dat we het nu ook een beetje hebben .
Uiteindelijk zijn er al veel mensen die de Amerikaanse websites gebruiken op deze dag
In Londen heb je het vandaag ook in de echt winkels zeg maar .
Maar vind het wel leuk dat we het nu ook een beetje hebben .
Uiteindelijk zijn er al veel mensen die de Amerikaanse websites gebruiken op deze dag
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Ik vind het niet erg, net 2 superleuke rugzakken van Kipling gekocht voor de meisjes. was toch even de helft minder kwijt. 
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Ik hoop stiekem dat ik straks in de stad een beetje geluk heb bij de Primark door deze dag 
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Denk ook dat dit is gekomen door internet.dat veel mensen op amerikaanse sites kopen op blavk friday.
ik shop altijd digitale scrapspulletjes op deze dag.kortingen tot wel 70 %.
Dus vanavond na het werk weer wat digitale disneykitjes scoren die ik kan gebruiken voor mijn wdw fotoalbums
ik shop altijd digitale scrapspulletjes op deze dag.kortingen tot wel 70 %.
Dus vanavond na het werk weer wat digitale disneykitjes scoren die ik kan gebruiken voor mijn wdw fotoalbums