Terreuraanslagen in Frankrijk
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Een zakmes hebben we altijd bijStitch87 schreefCOLONDoen ze moeilijk over een mes (zakmes, broodsmeermes, ...)?
Daar doen ze niet moeilijk om .... maar een broodmes weet ik niet ...
Maar als je echt 1tje wil meenemen . Zou ik een plastieken gebruiken .
In mei deden ze iig niet moeilijk over een schaartje. Die hadden we mee om de zakjes medicijnen van mijn dochter open te kunnen maken. Wel werd er iedere keer naar gevraagd waarom we een schaar mee hadden. Het was geen grote, maar zo'n kinderschaartje
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Waarom zou je een broodmes meenemen naar dlp ?
Wij hadden ook een keer een mes bij ons, maar die werd er bij de controle uitgehaald. Mijn man had toen een nieuw gebit, en wij hadden een mes bij ons zodat hij de pizza enzo in kleine stukjes kon snijden. Maar bij de controle moesten wij hem terug brengen naar de auto, mocht niet het park in.
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
ja volgens mij wel hoor 
Toen onze dochter nog papflesjes dronk, hadden wij ook een schaartje mee om de kartonnen doosjes open te knippen om het flesje te vullen. Meermaals werd er niets over gezegd, maar dan ineens werden we aan de kant gezet, moesten we alles uitleggen en daar deden ze heeeeel moeilijk over toen, daar is zelfs nog iemand voor bij geroepen en kregen te horen dat het die keer nog mocht, maar daarna niet meer. Ik denk dus dat het vooral afhangt van wie er staat. En dit is dus wel al paar jaar geleden hoor.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Of dichterbij, die vent in Alphen a/d Rijn? Die was zo blank als maar kon.moorhunhe schreefCOLONGrappig.Rojean schreefCOLONEen blanke Europese man hoeven ze niet echt te controleren. Die plegen nu eenmaal geen zelfmoordaanslag.
Hoeveel hebben er al zoiets gedaan in scholen in de US? Blanken ... eerst de school "overhoop" schieten, en dan hunzelf.
Zelfde princiepe.
Volg onze avonturen op instagram
Ja, helaas wel, veel te dichtbij. Een blanke christen Extremist
Heb die dag een man op de weg zien lopen. Voldeed precies aan het beeld wat hier geschetst wordt van de mannen die gecontroleerd zouden moeten worden. De man bleek 3 schotwonden te hebben...
Dit is ook meteen de reden dat ik vorig jaar de week na de aanslagen in Parijs naar Disneyland gegaan ben. Ik kan er voor thuisblijven, maar als ik die 9 april boodschappen was gaan doen, was ik er ook geweest.
Heb die dag een man op de weg zien lopen. Voldeed precies aan het beeld wat hier geschetst wordt van de mannen die gecontroleerd zouden moeten worden. De man bleek 3 schotwonden te hebben...
Dit is ook meteen de reden dat ik vorig jaar de week na de aanslagen in Parijs naar Disneyland gegaan ben. Ik kan er voor thuisblijven, maar als ik die 9 april boodschappen was gaan doen, was ik er ook geweest.