Zie ook niet veel verschilcalimero schreef:Wat is verschil zie het niet goed bij sulley. Iemand anders wel?
Character nieuwtjes
- Prins Adam
- Beheerder

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

Volgens het bericht waren de tanden geler , de wenkbrauwen hoger en zijn ogen hadden een andere kleur .
Zelf zag ik het eigenlijk ook niet meteen hoor
Zelf zag ik het eigenlijk ook niet meteen hoor
- D-Tekenaar
- Member

ja je zou gelijk kunnen hebben Olaflover 
Dat dacht ik dus ook. Zijn tanden slaan precies blauw uit.olafLover schreef:Ik denk dat het een kwestie is van de witbalans van de eerste foto die off is en daardoor lijken de tanden en ogen een andere kleur. Dat in combinatie met het wilder zitten van de haren, volgens mij is hij hetzelfde...
olafLover schreef:Vind het wel heel erg leuk dat die eerste foto van DCL schijnt te zijn, dus ik hoop komende zomer ook met Sullyey te kunnen knuffelen
Dcl heeft al veel langer pixar aan boord. Deze komen echte alleen naar buiten op de wonder tijdens de alaska cruises. Zijn ter vervanging van de pirate's night nl. In Alaska mogen ze geen vuurwerk gebruiken net als dat in noord europa niet mag In noord europa krijg je daarvoor frozen meet greets en frozen deck party. Bij pixar is dat dans feest in het atrium.
Laatst gewijzigd door calimero op 29 nov 2016, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- D-Tekenaar
- Member

Angel is op ontdekking in Discoveryland !!!

bron : Disneyland Paris 25

- Mouseketeer
- Member

Tot het einde van het kerstseizoenmarijndz schreef:Kun je Moana ook nog in januari ontmoeten ?

- Mouseketeer
- Member

Angel was er niet, is een oude fotoD-Tekenaar schreef:Angel is op ontdekking in Discoveryland !!!

[/u