De Magische wereld van Harry Potter!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
D-Tekenaar
Member
Member

Newt Scamander uit Fantastic Beasts loopt in de Harry Potter-films nog rond op Hogwarts

Afbeelding

Fantastic Beasts and Where to Find Them speelt zich af in dezelfde wereld als Harry Potter, maar dan 75 jaar vroeger. Toch blijken er meer links te zijn dan we op voorhand wisten. Een fan heeft namelijk ontdekt dat hoofdpersonage Newt Scamander in de Harry Potter-films op Hogwarts rondloopt. Mogelijk komen we in een van de volgende films te weten wat hij daar doet.

Newt Scamander is door J.K. Rowling al bedacht in 2001 toen het eerste boek van Fantastic Beasts uitkwam. Er was dus altijd een mogelijkheid dat de makers van de films van Harry Potter, die altijd nauw hebben samengewerkt met de schrijfster, hem ergens hadden verwerkt in de films en dat blijkt nu ook.

Een aandachte fan van Harry Potter merkte namelijk op dat in Harry Potter and the Prisoner of Azkaban uit 2004 de naam van Newt verschijnt op de Marauder's Map, de kaart die iedere persoon of geest toont die op Hogwarts rondloopt. Newt Scamander liep dus rond op de school toen Harry Potter er zat, zo'n 75 jaar nadat Newt er zelf op school zat.

Wat hij daar precies doet, is niet bekend, maar het zou ons niet verbazen moesten we dat later nog te weten komen. Er komen namelijk nog vier films aan van Fantastic Beasts.

Bron: http://newsmonkey.be
Esther-Disney
Member
Member

Afgelopen week ook naar fantastic Beasts geweest, ongelofelijk heerlijk om weer in die Harry Potter wereld te zijn. Ik vond het echt een goede film, vooral vanaf het punt dat hij de koffer ingaat, wauw!

Benieuwd naar t nieuwe boek ook, maar eerst maar even centjes sparen..door sint inkopen is mama's portemonnee leeg hahaa
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
boogschutter
Member
Member

Wij vonden het zaterdag ook een goede film.kom maar op met de volgende delen.
D-Tekenaar
Member
Member

"Harry Potter-toneelstuk naar Broadway"

Afbeelding

De kans is groot dat het toneelstuk Harry Potter and the Cursed Child binnen twee jaar ook in New York te zien is. Het Lyric Theater maakt de weg vrij voor de komst van het stuk. Dat meldt The New York Post.

Een woordvoerder van de Ambassador Theater Group, waar het Lyric onder valt, bevestigt in de krant dat er gesprekken zijn over de komst van het succesvolle stuk. Het theater wil eerst groots verbouwen, waarna Harry Potter and the Cursed Child in de lente van 2018 te zien moet zijn.

Waanzinnig succes
Het theaterstuk, dat uit twee delen bestaat, is in Londen een waanzinnig succes. Het verhaal speelt zich negentien jaar na het laatste Harry Potter-boek, Harry Potter and the Deathly Hallows, af. Harry Potter is dan een vader van drie kinderen met een enorm drukke baan bij het Ministerie van Toverkunst.

Het script van het is ook te koop in de boekwinkels. In het Verenigd Koningkrijk is het het snelst verkopende boek van het decennium.

Bron : http://www.demorgen.be
Fantillusion
Member
Member

Wat leuk! Nu nog naar Nederland of België haha
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Esther-Disney
Member
Member

Even een vraagje, je kunt een audiotour erbij reserveren bij de expositie in Utrecht, maar is dat de moeite waard? weet iemand dat die al geweest is in Belgie?
Hoe lang ben je ongeveer binnen?
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
Annet
Member
Member

Bij de Studio Tour in London vond ik de audio tour zeker wel de moeite, bij de Expo heb ik hem niet genomen maar ga er vanuit dat het daar ook wel echt een aanvulling is dan.
Wij zijn in Brussel 2 uurtjes binnen geweest ongeveer, maar ik fotografeer dan ook wel belachelijk veel haha. Maar 1,5u was geloof ik wel gangbaar.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

ow, kan echt niet wachten tot de expo open is. we hebben er echt zin in.
Volg onze avonturen op instagram
D-Tekenaar
Member
Member

De expo is echt heel mooi !!!
Het is echt een soort van wauw gevoel als je al die dingen daar ziet .
En je komt echt wel terecht in de wereld van HP .
Ik heb nu een beetje spijt dat ik geen audiotour had eigenlijk .
Zoals Annet zegt is het volgens mij ook wel echt een aanvulling :)
D-Tekenaar
Member
Member

Harry Potter Actors sorted on Pottermore

Juidth43
Member
Member

Och ben ook zo Harry potter fan de boeken 3 x gelezen alle films gezien helaas woon ik in turkije en kan ik de fantastic beast boek niet kopen hier gelukkig de Cursed child in ebook dus wachten heb wel ontzettend veel zin universe orlando...
Hopen dat er Ebooks komen van fantastic beast en ook dat dec film binnenkort op dvd komt;)
Afbeelding
boogschutter
Member
Member

De hp gedeeltes in universal zijn zo mooi.
zo veel detail.geweldig om te zien.
Juidth43
Member
Member

ik hoor het van heel veel mensen heb er 2 dagen voor uitgetrokken;) alleen jammer dat er geen character meetings zijn in maart... och ik vermaak me wel...
boogschutter schreef:De hp gedeeltes in universal zijn zo mooi.
zo veel detail.geweldig om te zien.
Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

kan niet wachten tot de expo begint. :D
Volg onze avonturen op instagram
D-Tekenaar
Member
Member

Gerucht : er komt een nieuwe filmtrilogie van Harry Potter and the Cursed Child!

Afbeelding

De dag waarop Donald Trump president gaat worden is zojuist een stuk beter gemaakt door dit geweldige Harry Potter-nieuws. Want jawel mensen, er komt een nieuwe FILMTRILOGIE aan, dit keer van Harry Potter and the Cursed Child.

Even bijpraten: vorig jaar bracht J.K. Rowling weer een nieuw Harry Potter-boek uit, gebaseerd op het script van het toneelstuk Harry Potter and the Cursed Child. En hoewel het een totaal ander Harry Potter-boek was dan we gewend zijn - het was een soort van script immers - wist de schrijfster wederom een intrigerend nieuw verhaal over onze favoriete toverwereld te vertellen.

lees meer op : http://www.elle.nl/lifestyle/films-tv/a ... ie-gelekt/
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”