Mijn dochter met haar Anna jurk en cape.Komt uit Disney, kon hier namelijk nergens een jurk vinden met een mooie cape er bij

Inhouden is zooooooo moeilijk!!! Ik ga los bij aliexpress. want van mij mag zij 10 jurken voor 8 euro hebben, terwijl in Disney, kan ik er dan maar 1 kopen :p Dan kan ik niet los gaanMama van prinsesjes schreefCOLONVooral niet inhouden. Hahaha.
Ja, dat is waarTess81 schreefCOLON
Inhouden is zooooooo moeilijk!!! Ik ga los bij aliexpress. want van mij mag zij 10 jurken voor 8 euro hebben, terwijl in Disney, kan ik er dan maar 1 kopen :p Dan kan ik niet los gaanZo jammer :p
Stitch87 schreefCOLONJa, dat is waarTess81 schreefCOLON
Inhouden is zooooooo moeilijk!!! Ik ga los bij aliexpress. want van mij mag zij 10 jurken voor 8 euro hebben, terwijl in Disney, kan ik er dan maar 1 kopen :p Dan kan ik niet los gaanZo jammer :p
. Maar aanbod is maar beperkt zeker? Nuja, ze zal pas een krijgen als ze er zelf om vraagt (op de Minnie-jurk na
)

Volgens mij waren deze zelf gemaakt.RyanDuck schreefCOLONIk zag al eerder fluovestjes van Disneyland op straat, zijn die ergens te bestellen?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk