Mickey and the Magician

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rojean
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 00:59

Ik ben benieuwd, hij lijkt me heel leuk.
We gaan het zien met de Kerst!
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik ben er als de show op 18 maart weer start, kan ik hem eindelijk zien!
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Kheb hem gisteren gezien en ik moest mij echt inhouden om te bleiten van ontroering ,dit is een mini broadway show van topkwaliteit.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Sally
Member
Member
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 16:12

Heb 'm meerdere keren gezien, en ik moet zeggen blijf 'm mooi vinden.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Gisteren werd 'Mickey and the Magician' uitgeroepen tot werelds beste theater productie in een pretpark op de IAAPA in Orlando

PROFICIAT aan heel de cast en crew !!!!

Afbeelding

bron : InsideDLParis
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Disneyland Paris ontvangt internationale prijs voor theatershow Mickey and the Magician

Afbeelding

De voorstelling Mickey and the Magician in Disneyland Paris is uitgeroepen tot de beste theatershow in een pretpark ter wereld. De productie won deze week een prestigieuze Brass Ring Award in de categorie 'excellence in live entertainment'.

Meer en bron : http://www.looopings.nl/weblog/6475/Dis ... ician.html
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Meer dan verdiend! Het is een prachtige show!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Mickey and the Magician van op de eerst rij !!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Ik heb m eindelijk anderhalve week terug gezien. De zaal was volledig vol! En dat op een doordeweekse dag in november. Dat verbaasde is mij lichtjes over, aangezien het niet zo gek druk in het park was.
Dus als je nog gaat: ga op tijd in de rij staan!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Tom beeckman
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2015, 15:11

afgelopen zondag 11/12 de show van 12:50 bezocht.
Was weer heel leuk, de kleinste (1,5j) was vol bewondering en was door het dolle wanneer de baby giraf bij hem kwam.
Maar net na de geest opkwam zag ik in de coulissen iemand teken doen om de show te stoppen waarna het doek dicht ging en Mickey van het podium gehaald werd;
Er volgde een mededeling dat door onvoorzien omstandigheden de show werd gestopt.
Iemand een idee waardoor dit kan gebeuren?
Bij mij schoten er toch enkele doem scenario's door het hoofd. Terreur daad in zo een volle zaal, blij dat we buiten waren.
the second star to the right
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tom beeckman schreefCOLONafgelopen zondag 11/12 de show van 12:50 bezocht.
Was weer heel leuk, de kleinste (1,5j) was vol bewondering en was door het dolle wanneer de baby giraf bij hem kwam.
Maar net na de geest opkwam zag ik in de coulissen iemand teken doen om de show te stoppen waarna het doek dicht ging en Mickey van het podium gehaald werd;
Er volgde een mededeling dat door onvoorzien omstandigheden de show werd gestopt.
Bij mij schoten er toch enkele doem scenario's door het hoofd. Terreur daad in zo een volle zaal, blij dat we buiten waren.
Heb dit nog al eens gehoord. Ze doen dit denk ik als er wat foutloopt... geen paniek.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Het is naar mijn inzien quasi onmogelijk dat iemand met wapens of terreurmiddelen kan binnenkomen in het theayer laat staan in de parken.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Prins Adam schreefCOLON
Heb dit nog al eens gehoord. Ze doen dit denk ik als er wat foutloopt... geen paniek.
Idd, ze zetten liever de show stop dan dat het publiek een show te zien krijgt waar foutjes in zitten. Denk maar aan een kostuum wat misschien gescheurd is of Mickey waar de naad/rand van zijn hoofd en lichaam zichtbaar is enz. Bij M&G worden ze dan ook onmiddelijk naar de backstage begeleidt, als het moet in een doek of deken gewikkeld zelfs. :P
Afbeelding
NCC-1701-Q
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2016, 15:50

De show wordt niet altijd gestopt als er iets mis gaat - zo ging bij ons tijdens de Halloweenvakantie de jurk-act van Elsa helemaal mis... in plaats van de verandering naar de "ijsjurk" staken er allerlei visdraad-achtige draden uit haar jurk maar bleef die blauwe jurk verborgen. Elsa zong gewoon door en uitgerekend toen ze van het podium liep kwam alsnog de blauwe jurk tevoorschijn :)
Laatst gewijzigd door 1 op NCC-1701-Q, in totaal 14 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Heb letterlijk al een show gehad waar elke truc misliep en die hebben ze ook niet stop gezet. Maar er is natuurlijk een verschil tussen een truc die niet lukt en een wardrobe malfuntion.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar