Ik ben benieuwd, hij lijkt me heel leuk.
We gaan het zien met de Kerst!
Mickey and the Magician
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Gisteren werd 'Mickey and the Magician' uitgeroepen tot werelds beste theater productie in een pretpark op de IAAPA in Orlando
PROFICIAT aan heel de cast en crew !!!!

bron : InsideDLParis
PROFICIAT aan heel de cast en crew !!!!

bron : InsideDLParis
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Disneyland Paris ontvangt internationale prijs voor theatershow Mickey and the Magician

De voorstelling Mickey and the Magician in Disneyland Paris is uitgeroepen tot de beste theatershow in een pretpark ter wereld. De productie won deze week een prestigieuze Brass Ring Award in de categorie 'excellence in live entertainment'.
Meer en bron : http://www.looopings.nl/weblog/6475/Dis ... ician.html

De voorstelling Mickey and the Magician in Disneyland Paris is uitgeroepen tot de beste theatershow in een pretpark ter wereld. De productie won deze week een prestigieuze Brass Ring Award in de categorie 'excellence in live entertainment'.
Meer en bron : http://www.looopings.nl/weblog/6475/Dis ... ician.html
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Mickey and the Magician van op de eerst rij !!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Cynderella
- Member

- BerichtenCOLON 326
- GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35
Ik heb m eindelijk anderhalve week terug gezien. De zaal was volledig vol! En dat op een doordeweekse dag in november. Dat verbaasde is mij lichtjes over, aangezien het niet zo gek druk in het park was.
Dus als je nog gaat: ga op tijd in de rij staan!
Dus als je nog gaat: ga op tijd in de rij staan!
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018- Tom beeckman
- Member

- BerichtenCOLON 22
- GeregistreerdCOLON 23 Aug 2015, 15:11
afgelopen zondag 11/12 de show van 12:50 bezocht.
Was weer heel leuk, de kleinste (1,5j) was vol bewondering en was door het dolle wanneer de baby giraf bij hem kwam.
Maar net na de geest opkwam zag ik in de coulissen iemand teken doen om de show te stoppen waarna het doek dicht ging en Mickey van het podium gehaald werd;
Er volgde een mededeling dat door onvoorzien omstandigheden de show werd gestopt.
Iemand een idee waardoor dit kan gebeuren?
Bij mij schoten er toch enkele doem scenario's door het hoofd. Terreur daad in zo een volle zaal, blij dat we buiten waren.
Was weer heel leuk, de kleinste (1,5j) was vol bewondering en was door het dolle wanneer de baby giraf bij hem kwam.
Maar net na de geest opkwam zag ik in de coulissen iemand teken doen om de show te stoppen waarna het doek dicht ging en Mickey van het podium gehaald werd;
Er volgde een mededeling dat door onvoorzien omstandigheden de show werd gestopt.
Bij mij schoten er toch enkele doem scenario's door het hoofd. Terreur daad in zo een volle zaal, blij dat we buiten waren.
the second star to the right
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Heb dit nog al eens gehoord. Ze doen dit denk ik als er wat foutloopt... geen paniek.Tom beeckman schreefCOLONafgelopen zondag 11/12 de show van 12:50 bezocht.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Het is naar mijn inzien quasi onmogelijk dat iemand met wapens of terreurmiddelen kan binnenkomen in het theayer laat staan in de parken.Tom beeckman schreefCOLONafgelopen zondag 11/12 de show van 12:50 bezocht.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
Idd, ze zetten liever de show stop dan dat het publiek een show te zien krijgt waar foutjes in zitten. Denk maar aan een kostuum wat misschien gescheurd is of Mickey waar de naad/rand van zijn hoofd en lichaam zichtbaar is enz. Bij M&G worden ze dan ook onmiddelijk naar de backstage begeleidt, als het moet in een doek of deken gewikkeld zelfs.Prins Adam schreefCOLONHeb dit nog al eens gehoord. Ze doen dit denk ik als er wat foutloopt... geen paniek.Tom beeckman schreefCOLONafgelopen zondag 11/12 de show van 12:50 bezocht.

-
NCC-1701-Q
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 17 Aug 2016, 15:50
De show wordt niet altijd gestopt als er iets mis gaat - zo ging bij ons tijdens de Halloweenvakantie de jurk-act van Elsa helemaal mis... in plaats van de verandering naar de "ijsjurk" staken er allerlei visdraad-achtige draden uit haar jurk maar bleef die blauwe jurk verborgen. Elsa zong gewoon door en uitgerekend toen ze van het podium liep kwam alsnog de blauwe jurk tevoorschijn 
Laatst gewijzigd door 1 op NCC-1701-Q, in totaal 14 keer gewijzigd.