Ik ga voor het eerst naar Amerika en naar wdw.... Heel spannend wou het al jaren. Maar het kwam er niet van..
Nu een brutale vraag die me erg bezig houd of ik nu zo dom ben geweest of niet. Ik hoorde ten eerste van een kennis in Amerika dan hun gemiddeld1000 dollar betalen voor 1 week inside een park en intree kaartjes.ik kreeg een schok! Oke na wat zoeken luisteren hun hebben een disney creditcard en hun krijgen kortingen Etc. ..
Maar dan nog. Ik heb me suf lopen zoeken alles opgeschreven vergeleken en inside een park niet betalabaar
Rond de 4000 euro en dan me ticket nog en intree....
Ik ga van 26 febr tot 14 maart. Ik zit wel in turkije en moet dus aardit wat vliegen 18 uur en 2 stops.
Ik Was dus 2100 euro kwijt voor me vluchten en hotel. Nu moet ik dus nog intree Etc. Zou ik het boeken bij hun kost het me ongeveer 450 dollar en dan nog 16 voor de memory maker.. en dan nog orlando universe 3 dagen;)
Ik ben zo benieuwd zijn dezeprijzen normaal of heb ik toch iets goeds fout gedaan.
Heb nu via de engelse Disney korting gevonden voor beide intree kaarten maar zit dan al bijna op 3000 euro!!!! En dan heb ik de fee nog niet geen eten geen transport van hier naar vliegtuig en daar
...... Zo benieuwd naar jullie verhalen want voel me best raar ben iknou zo dom en had het Veel goedkoper gekund of is dit een beetje normaal. Er zal wat verschil zitten want moet veel verder en meer vliegen .
Word droog brood eten daar lol
Heel erg bedankt en zeerbenieuwd