Besloten om de gok niet te nemen en een camping in de buurt te reserveren. Direct een excuus om er meerdere dagen in dlp te blijven. Bedankt voor de info allemaal.
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Disneyland Paris Parking
Met een caravan mag je dus echt de parking niet op, er staat een groot bord met een rood kruis door een caravan. Gelukkig de gok niet genomen.crazycat schreefCOLONBesloten om de gok niet te nemen en een camping in de buurt te reserveren. Direct een excuus om er meerdere dagen in dlp te blijven. Bedankt voor de info allemaal.
Je mag wel met een Camper overnachten, kosten 35,= euro en je moet voor 10 uur weer van het terein af. Je hebt geen stroom en mag geen Gasstel of BBQ gebruiken.
- Cynderella
- Member

- BerichtenCOLON 326
- GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35
Camper mag officieel niet blijven staan, toch wordt dit gedoogd (weet ik uit ervaring), sommigen blijven zelfs weken...crazycat schreefCOLONMet een caravan mag je dus echt de parking niet op, er staat een groot bord met een rood kruis door een caravan. Gelukkig de gok niet genomen.crazycat schreefCOLONBesloten om de gok niet te nemen en een camping in de buurt te reserveren. Direct een excuus om er meerdere dagen in dlp te blijven. Bedankt voor de info allemaal.
Je mag wel met een Camper overnachten, kosten 35,= euro en je moet voor 10 uur weer van het terein af. Je hebt geen stroom en mag geen Gasstel of BBQ gebruiken.
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018Beste Cafe Mickey-leden,
Wij hebben een verzoek: wie wil ons helpen met de parkeerkosten, die wij op de 1ste dag 20 euro moeten betalen?
Wij hebben zelf al 3x jaarkaarten besteld via dlp-kaarten.nl. Maar op de 1ste dag dienen wij zelf 20 euro aan parkeerkosten te betalen.
Wij vertrekken op 30 december a.s. richting Disneyland. Op dezelfde dag willen wij de voorlopige jaarkaarten meteen regelen voor definitieve jaarkaarten. En, misschien wil onze zoonlief ook meteen de 8-banen aandoen.
Wij zijn zeer benieuwd!
Wij zullen jullie zeer dankbaar zijn wanneer jullie ons hiermee willen helpen.
Wie wil ons hiermee helpen?
Bij voorbaat heel hartelijk dank!!
Gr Naomi0167
Wij hebben een verzoek: wie wil ons helpen met de parkeerkosten, die wij op de 1ste dag 20 euro moeten betalen?
Wij hebben zelf al 3x jaarkaarten besteld via dlp-kaarten.nl. Maar op de 1ste dag dienen wij zelf 20 euro aan parkeerkosten te betalen.
Wij vertrekken op 30 december a.s. richting Disneyland. Op dezelfde dag willen wij de voorlopige jaarkaarten meteen regelen voor definitieve jaarkaarten. En, misschien wil onze zoonlief ook meteen de 8-banen aandoen.
Wij zullen jullie zeer dankbaar zijn wanneer jullie ons hiermee willen helpen.
Wie wil ons hiermee helpen?
Bij voorbaat heel hartelijk dank!!
Gr Naomi0167
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Beste Naomi 
Ben je opzoek naar iemand die je kan binnen laten met een andere pas of een soort van iemand die je geld leent ?
Zelf begrijp ik niet meteen wat je vraagt . Misschien kan je wat meer uitleg geven zodat het iets duidelijker is ...
Alvast bedankt
Ben je opzoek naar iemand die je kan binnen laten met een andere pas of een soort van iemand die je geld leent ?
Zelf begrijp ik niet meteen wat je vraagt . Misschien kan je wat meer uitleg geven zodat het iets duidelijker is ...
Alvast bedankt
- ParToutatis
- Member

- BerichtenCOLON 31
- GeregistreerdCOLON 02 Aug 2016, 12:51
Ja, 't is wat Johan D zegtJohanD schreefCOLONEigenlijk vind het erg om zoiets te durven vragen, is een vorm van bedrog vind ik!
Jullie kopen al jaarkaarten via een achterpoortje, dat niet helemaal ok is en dan kom je dit nog vragen!
- ParToutatis
- Member

- BerichtenCOLON 31
Ik heb hier wel een link waarmee je 16 Euro tol kan besparen? is dat ook goed?
https://goo.gl/maps/mToi8X9kxHN2
https://goo.gl/maps/mToi8X9kxHN2
@JohanD,
Beste Johan,
Natuurlijk durf ik dit te vragen, waarom niet? Men staat vrij om te vragen of niet soms: ja heb je en nee kun je krijgen!!
Ik ben zelf een persoon die ook veel andere mensen help en niets voor terug vraag! Wil ik ook niet!
Als ik andere kan helpen waarom niet. Ik hielp en help nog steeds andere mensen, is het raar om dan te vragen?
Ok, als je dit bedrog vindt, ik respecteer dat want het is jouw mening.
Ik heb vertrouwen in de mens, maar ik denk dat ik deze kaarten niet via een achterpoortje, zoals je zelf noemt, heb gekocht. Tenminste ik lees veel positieve ervaringen over dlp-kaarten.nl. Dus neem ik ook aan dat het oké is, niet.
Gr Naomi0167
Beste Johan,
Natuurlijk durf ik dit te vragen, waarom niet? Men staat vrij om te vragen of niet soms: ja heb je en nee kun je krijgen!!
Ik ben zelf een persoon die ook veel andere mensen help en niets voor terug vraag! Wil ik ook niet!
Als ik andere kan helpen waarom niet. Ik hielp en help nog steeds andere mensen, is het raar om dan te vragen?
Ok, als je dit bedrog vindt, ik respecteer dat want het is jouw mening.
Ik heb vertrouwen in de mens, maar ik denk dat ik deze kaarten niet via een achterpoortje, zoals je zelf noemt, heb gekocht. Tenminste ik lees veel positieve ervaringen over dlp-kaarten.nl. Dus neem ik ook aan dat het oké is, niet.
Gr Naomi0167
- ParToutatis
- Member

- BerichtenCOLON 31
Iemand die je binnenlaat met zijn of haar paspoort is in overtreding
Zie artikel 8
http://www.disneylandparis.fr/passeport ... uel-dream/
Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk
Zie artikel 8
http://www.disneylandparis.fr/passeport ... uel-dream/
Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk
- Cynderella
- Member

- BerichtenCOLON 326
- GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35
Ik had je best die 20 euro willen geven, als ik jou 10% korting had verleend op 3 nieuwe jaarkaarten...
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Hallo allemaal,
Zoals hierboven reeds gemeld is dit niet toegestaan. Wij willen dit dan ook niet aanmoedigen.
Verder is het altijd beter om via de officiële wegen een jaarkaart aan te schaffen in plaats van via andere websites.
Bij deze sluiten wij dit onderwerp ook.
Team Café Mickey.
Zoals hierboven reeds gemeld is dit niet toegestaan. Wij willen dit dan ook niet aanmoedigen.
Verder is het altijd beter om via de officiële wegen een jaarkaart aan te schaffen in plaats van via andere websites.
Bij deze sluiten wij dit onderwerp ook.
Team Café Mickey.
Volg onze avonturen op instagram
Dag iedereen
Heeft iemand ervaring met overnachten in een camper op de Disney parking? Ik lees op de site dat dat 35 euro kost, maar dat je er weg moet 's avonds. Kan je er echt niet blijven voor één nachtje? We willen dit graag doen in september...
Heeft iemand ervaring met overnachten in een camper op de Disney parking? Ik lees op de site dat dat 35 euro kost, maar dat je er weg moet 's avonds. Kan je er echt niet blijven voor één nachtje? We willen dit graag doen in september...