Leuk!
Maar ik snap de naam niet echt. In 2011 zijn wij ook naar Disney on ice 100 years of magic geweest (in Antwerpen). Is dat dan dezelfde show? Toen was frozen er nog niet, rapunzel ook niet dacht ik. Vind het een beetje raar dat ze nog dezelfde naam gebruiken terwijl er meer dan 5j tss zit :/. Waarom doen ze dat? Die '100 years' klopt dan toch aan geen kanten :p?
Disney on Ice (NL)
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Dat is een hele goeie vraag, die waarschijnlijk alleen de organisatie zal weten. Ik denk niet dat het precies dezelfde show was. Zoals je zegt: toen was er nog geen Frozen. En Frozen was wel een heel groot deel van de show.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Al met al was het gewoon een spektakel al hadden ze het gewoon Dinsey on ice genoemd, dat doet niks af aan de show.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Zeker gaan.olafLover schreefCOLONOh wat een leuke foto's! Ik ga nu toch twijfelen omniet alsnog te gaan (deed ik al een tijdje, maar vorige week naar cirque du soleil geweest en in februari naar lion king)
Leuk verslag is t geworden!
En inderdaad olafLover, zeker gaan want de show is echt heel leuk
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Dank jeMichelle schreefCOLONLeuk verslag is t geworden!
Ik ga vanavond richting de RAI. Weten jullie hoe koud het in de hal is? Een jas aan, of is een dik vest genoeg?
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ik zelf ben al een paar keer naar Disney on ice in Belgie geweest ... En daar kan je wel een jas gebruiken .
Dus ja misschien daar ook wel ja ... het ijs brengt natuurlijk veel koude mee hé
Maar ja het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe goed je tegen kouden kan
Dus ja misschien daar ook wel ja ... het ijs brengt natuurlijk veel koude mee hé
Maar ja het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe goed je tegen kouden kan
Vroeger was het altijd aan de frisse kant in de hallen, maar de laatste jaren valt de kou reuze mee. Wij hadden 23 december in Utrecht allemaal een gewoon vest/trui aan en hadden het zelfs warm

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Ja, we hadden wel de jas mee, maar hadden die zeker niet nodig.Michelle schreefCOLONVroeger was het altijd aan de frisse kant in de hallen, maar de laatste jaren valt de kou reuze mee. Wij hadden 23 december in Utrecht allemaal een gewoon vest/trui aan en hadden het zelfs warm
Zeker te kort! Na de pauze zit je net en dan is het al afgelopen. Best een duur avondje.Tess81 schreefCOLONIk vond het erg leuk, maar had nog wel langer mogen duren, althans.... Ik vond dat het erg snel was afgelopen na de pauze.
Maar was wel erg leuk. En snap dat het met kinderen misschien niet veel langer kan duren ivm de spanningsboog.
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B