Daarom dat ik twijfeldePrins Adam schreefCOLON Dat is niet echt de bedoeling daar hoor!
Bij de figuren kan ik nog begrijpen.
Disney's Photo Pass
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
De Photopass fotografen zijn terug en maken foto's voor het kasteel op Central Plaza! 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik open net de app om de foto's van Jack skellington op m'n telefoon te zetten zie ik allemaal foto's van anderen staan. Heeft iemand dit wel eens gehad? Die van onszelf staan er ook nog gewoon op
De datum bij de foto's is 31 okt. Toen waren wij niet in disney
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
De datum bij de foto's is 31 okt. Toen waren wij niet in disney
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
- Jessica3787
- Member

- BerichtenCOLON 10
- GeregistreerdCOLON 31 Jan 2015, 16:02
Schaf je een photopas per persoon aan? Want in juli ga ik samen met mijn moeder. We zitten samen in alle attracties, dus 1 photopsia lijkt genoeg. Of mag je dan ook maar met 1 persoon op de foto bij meets?

-
Lientje_89
- Member

- BerichtenCOLON 21
- GeregistreerdCOLON 20 Nov 2016, 09:28
is deze photopass echt de moeite, of betaal je veel geld voor amper 5 foto's ofzo?
we gaan in januari 4 dagen en zou wel leuk zijn denk ik
we gaan in januari 4 dagen en zou wel leuk zijn denk ik
DLP 10-11 november 2010 - sequoia lodge
DLP 19-22 september 2011 - Santa Fé
DLP 15-18 oktober 2012 - NewPort Bay
DLP 21-23 juni 2015 - Cheyenne
DLP 7-10 december 2015 - Disneyland Hotel
DLP 23 -26 januari 2017 - New York
DLP 19-22 september 2011 - Santa Fé
DLP 15-18 oktober 2012 - NewPort Bay
DLP 21-23 juni 2015 - Cheyenne
DLP 7-10 december 2015 - Disneyland Hotel
DLP 23 -26 januari 2017 - New York
Het ligt eraan. Ik had een jaarkaart en een fotopas die een jaar geldig was, dan is het sowieso de moeite. Ga je 4 dagen, dan hangt het er vanaf of je graag voor de characters in de rij gaat staan of niet. Heb je daar geen zin in en wil je alleen naar Meet Mickey, dan denk ik dat het minder de moeite is. Ook moet je in januari opletten omdat er dan weinig fotografen buiten zijn ivm de kou. Als je geen photo pass hebt, maakt de fotograaf ook foto's en krijg je een tijdelijk kaartje waarmee je in de winkel je foto's kan bekijken en kopen. Het schijnt dat je de foto's hiervan ook op een fotopas kan laten zetten. Dan kan je dus eerst kijken hoeveel foto's je hebt. Voor de characters gaat dit sowieso goed, de attractie foto's bewaren ze maar 1 dag, dus als je die graag wilt moet je de eerste dag beslissen. Met het nummer kan je dan gewoon uren later nog de attractie foto ophalen bij de attractie (al schijnt dat Buzz korter bewaard wordt)
Als je de photopass hebt (die waarmee je alle foto's hebt) kan je ze thuis downloaden. Heb je een papierenkaartje van de fotograaf gekregen waar je niet voor betaald hebt, dan kan dat niet, dan moet je in een winkeltje een download of afdruk kopen.
Vraagje.. ik heb net de brochure gezien en er staat alleen bij Mickey, prinsessen en spider man dat er een photo pas fotograaf bij is. Maar bij alle meets is toch een fotograaf? Want ik twijfel nog of ik hem wil/ga aanschaffen.
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2016 - mei - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Helaas hebben niet alle fotoloacaties een fotograaf .
Zo heeft Boarding house er wel eentje en zijn er ook wel aanwezig bij de fab 5 tijdens de Magishe uren .
Maar bij meets van bv Aladdin of peter pan zijn er geen aanwezig .
Wel kan je tegenwoordig ook een fotograaf van de photopas vinden bij het kasteel .
Zo heeft Boarding house er wel eentje en zijn er ook wel aanwezig bij de fab 5 tijdens de Magishe uren .
Maar bij meets van bv Aladdin of peter pan zijn er geen aanwezig .
Wel kan je tegenwoordig ook een fotograaf van de photopas vinden bij het kasteel .
Op de binnen locaties staat altijd een fotograaf, buiten zijn ze ook met grote regelmaat te vinden. Maar niet altijd, bijvoorbeeld toen het heel erg koud was vorige winter waren er bij ons buiten geen fotografen. Daarom staan ze denk ik ook niet op het programma.
Tnx voor de antwoorden. Twijfel nog steeds.. vooral omdat we eten in inventions en auberge, denk ik niet dat ik in de drukke rij ga bij meet Mickey of prinsessen. Terwijl ik soms juist wel bij de buiten figuren wil gaan omdat die vaak weer niet in de eetgelegenheden zijn. Lastig dus 

2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2016 - mei - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
2008 - april SF,