Disney's Photo Pass
Ik herken de twijfel. Wij gaan ook in januari (kou dus) maar ga het toch niet doen. De cm's bij de figuren nemen naar het schijnt ook foto's met je eigen camera. Dus wij gaan het gewoon zo doen. Is mss minder kwaliteit maar toch beter dan niets 
- Prins Adam
- Beheerder

Elke CM maakt foto's met je camera, ze zeggen bij mijn weten nooit nee hierop.
De photopass+ is wel leuk als extra, maar je moet wel een beetje geluk hebben met het aantal foto's.
En dan moet je ook zelf moeite doen om te gaan aanschuiven bij figuren.
Vergeet wel niet dat je ook bij de attracties dan je foto's hebt, je zegt je fotonummer aan de balie en geeft je Photopass+ af. Dan zetten ze hem erop in hoge kwaliteit!
De photopass+ is wel leuk als extra, maar je moet wel een beetje geluk hebben met het aantal foto's.
Vergeet wel niet dat je ook bij de attracties dan je foto's hebt, je zegt je fotonummer aan de balie en geeft je Photopass+ af. Dan zetten ze hem erop in hoge kwaliteit!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Of cm foto neemt hangt af van de cm. In verleden al paar x eentje getroffen die er absoluut geen zin in had om een foto te maken. Daar was hij niet voor.... laatste jaar gaat het wel goed gelukkig maar je kan er altijd eentje treffen die het stom vind om te doen en het dus ook gewoon weigerd om te doen.Prins Adam schreef:Elke CM maakt foto's met je camera, ze zeggen bij mijn weten nooit nee hierop.
Wij hebben op een 3-daagse trip van de attracties alleen al makkelijk 20-25 foto's. Tel daar de character meets en de foto's van voor het kasteel bij op, en dan heb ik er makkelijk 35-40, meestal een pak meer dan dat. Wij hebben een jaarpas zodus hebben de jaarlijkse pas, maar ik heb in het verleden toen deze nog niet bestonden ook de gewone photopas gehad die voor één trip geldig is, en ik vond die toen zeker het geld waard.

Wat maakt die 50 euro nu uit op zo een reis naar Disney!
Zo vaak wordt gezegd in de VS is alles beter. Daar betalen de mensen zo een 200 dollar voor een photopass... dat is het verschil. Daar zeuren ze niet dat te duur is maar genieten ze van alles. Moest dat ook in Dlp gebeuren zou het er ook wat beter aan toe gaan...
Geld is niet alles hoor...
Zo vaak wordt gezegd in de VS is alles beter. Daar betalen de mensen zo een 200 dollar voor een photopass... dat is het verschil. Daar zeuren ze niet dat te duur is maar genieten ze van alles. Moest dat ook in Dlp gebeuren zou het er ook wat beter aan toe gaan...
Het gaat mij niet zozeer om het geld. Maar ik twijfel of we hem überhaupt zullen gebruiken. Dit omdat de locaties waar de fotografen zijn dus nihil zijn en daarnaast zijn dat de dingen die wij net niet willen gaan doen ( meet Mickey en paviljoen bv).JohanD schreef:Wat maakt die 50 euro nu uit op zo een reis naar Disney!
Een foto van een attractie heb ik eigenlijk nog nooit gekocht

Zit even gelijk te denken maar dat zou voor ons alles buzz en misschien pirates zijn..
We gaan niet in snelle rides want we hebben 2 kleine kindjes.
Ik twijfel nog even verder , bedankt voor de inzichten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Je kunt het eventueel later nog beslissen. Als je foto's maakt bij Characters kun je dit eventueel achter af op de kaart laten zetten.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Wanneer ga je? Want pirates is ook nog een tijdje gesloten vanaf volgende week.kimh schreef:Het gaat mij niet zozeer om het geld. Maar ik twijfel of we hem überhaupt zullen gebruiken. Dit omdat de locaties waar de fotografen zijn dus nihil zijn en daarnaast zijn dat de dingen die wij net niet willen gaan doen ( meet Mickey en paviljoen bv).JohanD schreef:Wat maakt die 50 euro nu uit op zo een reis naar Disney!
Een foto van een attractie heb ik eigenlijk nog nooit gekocht
Zit even gelijk te denken maar dat zou voor ons alles buzz en misschien pirates zijn..
We gaan niet in snelle rides want we hebben 2 kleine kindjes.
Ik twijfel nog even verder , bedankt voor de inzichten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wij doen het ook niet, niet omwege van de prijs, maar omdat we dus in de koude periode gaan (minder fotografen), peuter van 2,5j die nog nooit charactermeet heeft gedaan dus hebben we geen idee hoe ze reageert. Mss doen we dan maar 1 omdat ze het niet leuk vindt. En de enige attractie is buzz dacht ik. Dus daarom doen we het niet. Mss later als ze ouder is en in betere weersomstandigheden. Maar nu, hoh, mss achteraf ofzo dag zelf.
Tjah ieder moet zijn eigen rekening maken hé, dat kan je niet voor een ander doen. Voor de één is 50€ een peulenschil in het vakantiebudget, voor anderen wil een photopas van 50€ zeggen dat je mogelijk 1 dag je counterservice lunch zal moeten inruilen voor sandwiches en de eigen brooddoos als je wil rondkomen. Dus om nu te zeggen "het is maar 50€" vind ik een beetje kort door de bocht.
Als je hem niet denkt te gebruiken, niet kopen. Als je weet dat je veel meets zal doen zoals bv. meet Mickey en 's ochtends tijdens de EMH en de fotolocatie voor een foto van jullie gezin voor het kasteel, dan haal je het er wel uit. Dat gezegd zijnde, nemen de CM's ook altijd foto's met je eigen camera als je erom vraagt, dat weigeren ze echt nooit, ookal staat er een professionele fotograaf.
Ze nemen er sowieso zelf ook wel, maar je bent niks verplicht te kopen wat je niet hoeft. Als je het belangrijk vind om kwaliteitsvolle foto's te hebben, dan is de photopass zijn geld waard. Maakt het je niet zoveel uit en ben je even tevreden met een foto genomen met je eigen camera, dan zou ik 'm niet kopen, zeker niet als je geen nood hebt aan attractiefoto's of weet dat je niet veel M&G's aan doet.
Wij zelf vinden het wel belangrijk om kwaliteitsvolle foto's te hebben, de belichting en details zijn op die professionele foto's gewoon beter, ondanks dat ik zelf een vrij goede camera heb. En wij doen dagelijks wel 1 of 2 M&G's aan en hebben graag alle attractiefoto's, dus voor ons is de keuze daarin snel gemaakt. Maar da's ieder zijn smaak hé, de één hecht belang aan foto's, de ander aan ter plekke veel attracties doen, en nog iemand anders vind het belangrijk om alle meet en greets in één trip gedaan te krijgen. Vooral gewoon doen waar je jezelf goed bijvoelt!
Als je hem niet denkt te gebruiken, niet kopen. Als je weet dat je veel meets zal doen zoals bv. meet Mickey en 's ochtends tijdens de EMH en de fotolocatie voor een foto van jullie gezin voor het kasteel, dan haal je het er wel uit. Dat gezegd zijnde, nemen de CM's ook altijd foto's met je eigen camera als je erom vraagt, dat weigeren ze echt nooit, ookal staat er een professionele fotograaf.
Ze nemen er sowieso zelf ook wel, maar je bent niks verplicht te kopen wat je niet hoeft. Als je het belangrijk vind om kwaliteitsvolle foto's te hebben, dan is de photopass zijn geld waard. Maakt het je niet zoveel uit en ben je even tevreden met een foto genomen met je eigen camera, dan zou ik 'm niet kopen, zeker niet als je geen nood hebt aan attractiefoto's of weet dat je niet veel M&G's aan doet.
Wij zelf vinden het wel belangrijk om kwaliteitsvolle foto's te hebben, de belichting en details zijn op die professionele foto's gewoon beter, ondanks dat ik zelf een vrij goede camera heb. En wij doen dagelijks wel 1 of 2 M&G's aan en hebben graag alle attractiefoto's, dus voor ons is de keuze daarin snel gemaakt. Maar da's ieder zijn smaak hé, de één hecht belang aan foto's, de ander aan ter plekke veel attracties doen, en nog iemand anders vind het belangrijk om alle meet en greets in één trip gedaan te krijgen. Vooral gewoon doen waar je jezelf goed bijvoelt!

Belichting en details... Ik heb toch een goed aantal foto's van Disney zelf die op niet veel trokken kwa belichting en details.
Maar idd, 50 euro is voor vele een extra hap in het budget, dus om daar effe zo over te reageren...
Vergelijken met WDW heeft geen zin. Voor hun prijs krijg je ook VEEL meer!
Maar idd, 50 euro is voor vele een extra hap in het budget, dus om daar effe zo over te reageren...
Vergelijken met WDW heeft geen zin. Voor hun prijs krijg je ook VEEL meer!
Helaas heb ik een bepaalde fotograaf ook ontlopen, vond haar foto's echt slecht! Maar over veel was ik wel erg tevreden. En bij Meet Mickey zitten er flitsers in de ruimte die mee flitsen, zonder krijg je daar niet zo'n goede foto als met.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Nou ja, ik merk wel duidelijk verschil tussen foto's die de fotograven maakt en die mijn man maakt. Hoewel hij niet overweg kan met mijn speigelreflex camera, moet hij er wel altijd om vechten om de foto's te mogen maken. Dus wij kiezen alleen hier om al voor een photopass.
Volg onze avonturen op instagram
- D-Tekenaar
- Member

Zelf hebben we de pass een paar jaar gehad en ja soms zijn de fotos wel heel anders ..
Maar opzich zijn onze fotos ook prima hoor
Vooral de attractie fotos mis ik een beetje soms ..
Maar opzich zijn onze fotos ook prima hoor
Vooral de attractie fotos mis ik een beetje soms ..
- D-Tekenaar
- Member

Laat vanaf nu ook je professionele foto maken door het photo pass team in studio 1

bron : ED92

bron : ED92

[/u