runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Brigges
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2016, 19:40

Wat zal de uiterste dag / tijd worden om je 5k bib op te halen? Zal toch op de vrijdag zelf ook nog wel kunnen ?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Brigges schreefCOLONWat zal de uiterste dag / tijd worden om je 5k bib op te halen? Zal toch op de vrijdag zelf ook nog wel kunnen ?
Omdat de 5K niet meer s ochtend is, verwacht ik dat je het vrijdag overdag ook nog op kan halen. Er zal wel een tijdslimiet zijn, ik denk 2u voor de start dat het alleen de expo beschikbaar is voor de lopers met bib. Want daar waar je de nummer ophaalt,is dezelfde plek als waar je je runnersbag laat.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Blijkbaar was dit nog niet gepost...

Tweede editie Disneyland Paris – Val d’Europe Halve Marathon Weekend

Afbeelding

Disneyland Paris start verkoop tweede editie Disneyland Paris – Val d’Europe Halve Marathon Weekend

Hoofddorp, 22 november 2016 – Vandaag start Disneyland Paris de verkoop van verblijven inclusief startbewijzen voor de tweede editie van het Disneyland Paris – Val d’Europe Halve Marathon Weekend. Het weekend vindt plaats van 21 tot en met 24 september 2017 en heeft vele nieuwe elementen en belooft nog meer plezier voor jong en oud!

Na het grote succes van de eerste editie in 2016 en ter gelegenheid van de 25ste verjaardag van Disneyland Paris, kunnen gasten een gevarieerd programma van evenementen beleven die vier dagen vol plezier en sport garanderen.

Disneyland Paris 5K
Het Disneyland Paris – Val d’Europe Halve Marathon Weekend begint op vrijdagavond 22 september 2017 met de 5K run. Deze ‘fun run’ gaat door het Walt Disney Studios Park waar de deelnemers worden aangemoedigd door Disney figuren. Gasten kunnen aan dit avontuur deelnemen als gezin of met vrienden, ongeacht hun conditie. Er is maar één regel: plezier hebben! Op dezelfde avond opent het Walt Disney Studios Park haar deuren voor een exclusief openingsfeest met attracties die open zijn, ontmoetingen met een aantal Disney figuren en een DJ feest!

Disneyland Paris 10K
Op zaterdag 23 september kan iedereen deelnemen aan de 10 km run door de Disney Parken! Een nieuwe kans om te genieten van het hardlopen in een magische omgeving en in aanwezigheid van de Disney figuren.

Kidsruns
Op zaterdag 23 september komen ook de runs voor kinderen onder de 12 jaar terug: 100 meter, 200 meter en 1 km voor de oudere kinderen

Disneyland Paris – Val d’Europe Half-Marathon
Tot slot, op zondag 24 september, vindt het halve marathon evenement plaats door de Disney Parken en de aangrenzende omgeving van Val d’Europe.

De runDisney Health & Wellness Expo
De runDisney Health & Wellness Expo is geheel gewijd aan sport en wellness en opent haar deuren in de Disney Events Arena in Disney Village van donderdag 21 september tot en met zondag 24 september.

Het Disneyland Paris – Val d’Europe Halve Marathon Weekend 2017 is slechts één van de niet te missen evenementen waarmee Disneyland Paris haar 25e verjaardag viert. Een leuke en onvergetelijke gebeurtenis voor alle leeftijden en fitness niveaus!

Verblijven inclusief startbewijzen voor het Disneyland Paris – Val d’Europe Halve Marathon Weekend 2017 kunnen vanaf vandaag worden geboekt via http://www.run.disneylandparis.com of via de Nederlandstalige Disneyland Paris vakantie-experts op telefoonnummer 0900 34 76 39 65 (€1,00 per gesprek). Vanuit Vlaanderen bel je 0781 560 28

Update:
Vanaf nu kunnen pakketten gekocht worden voor Rundisney in Disneyland Paris zonder toegangstickets.
Enkel voor jaarkaarthouders!
Losse tickets voor de wedstrijden zijn er nog niet.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Ik weet niet of "routen Door de parken" bij de 10K klopt. Ik hoor dat het mogelijk alleen Door de Studios zou zijn. Ik hoop natuurlijk dat het wel Door beide parken gaat. 3x Door Main Street hardlopen zou prachtig zijn!

M.iranda
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2016, 15:53

Ben wel benieuwd wanneer de losse startbewijzen in de verkoop gaan :) Hoop snel!!!

Fijn nieuwjaar en veel renplezier allemaal in 2017!!
Gebruikers-avatar
Brigges
Member
Member
BerichtenCOLON 32

Ik heb gebeld naar disney en men gaf aan dat je het startbewijs voor de 5k ook nog op de dag zelf kan ophalen.

Laura, de 5k gaat alleen door disney studio's dus 3x mainstreet zit er niet in volgens mij.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Brigges schreefCOLONIk heb gebeld naar disney en men gaf aan dat je het startbewijs voor de 5k ook nog op de dag zelf kan ophalen.

Laura, de 5k gaat alleen door disney studio's dus 3x mainstreet zit er niet in volgens mij.
Ah kan zijn dat ik de 5 en 10k door elkaar haalde.

Gebruikers-avatar
kikker
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2016, 13:11

Man, wat is dit een fijn topic. Op de website en de social kanalen van Disney zelf is weer vrij weinig info te vinden. Ben hier al een stuk wijzer geworden :)

Ik wil dit jaar ook graag weer mee doen met de 5km. De pakketten inc zijn mij helaas wat te prijzig, dus ik ga maar ongeduldig afwachten tot de losse kaarten. :thumbs:

Gaan jullie de run overigens ook verkleed doen?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

kikker schreefCOLONMan, wat is dit een fijn topic. Op de website en de social kanalen van Disney zelf is weer vrij weinig info te vinden. Ben hier al een stuk wijzer geworden :)

Ik wil dit jaar ook graag weer mee doen met de 5km. De pakketten inc zijn mij helaas wat te prijzig, dus ik ga maar ongeduldig afwachten tot de losse kaarten. :thumbs:

Gaan jullie de run overigens ook verkleed doen?
Oh, ik wacht ook nog steeds ongeduldig af op de losse verkoop :) Vermoedelijk februari, maar Disney bevestigd alleen nu nog "spring 2017".

Ja, wij gaan weer verkleed!
Dit waren wij in 2016:
Afbeelding
Omdat het onze eerste halve marathon was, wilden we voor comfort gaan. Onze shirts staat "run like there is Dolewhip at the finish line"
Afbeelding
Mijn vriend was Donald, en ik Lilo geïnspireerd voor de 5K.

Voor 1 loopje hebben we onze outfits al klaar. Namelijk Captain America. Ik heb een Sally jurk, maar denk niet dat ik mijn vriend zo ver krijg om voor Jack te gaan. Verder nog niet echt ideeën. We hebben nog even ;) Het is echt super leuk om alle verkleedde mensen te zien!

Nog even een leuke om te delen: 2014 10K Disneyland
Afbeelding

Gebruikers-avatar
kikker
Member
Member
BerichtenCOLON 19

Toffe kostuums, Laura! :) Captain America en Sally klinken beiden erg tof. Gaan jij en je vriend beiden als Cap en female cap?

Ik was afgelopen jaar een beetje verkleed als Ariel de kleine zeemeermin. Dat bleek een redelijk populaire keuze te zijn, want tijdens de run heb ik nog een aantal Ariel's gezien :lol: Een vriendin van me die mee rende was verkleed als Esmeralda.
Afbeelding

Dit jaar weet ik het ook nog niet precies. Ik twijfel om dit jaar in Star Wars thema te gaan, als Leia of Rey.

En die runner van Kronk van Emperors New Groove heb ik inderdaad gezien, die blijft ook gewoon fantastisch verkleed!
Gebruikers-avatar
Brigges
Member
Member
BerichtenCOLON 32

Ik ga niet verkleed hoor. Gaat mij er vooral om een keer een halve marathon te lopen (bucketlist dingetje). En als ik er dan toch ben ga ik ook de 5 en 10 kilometer maar lopen. Ik ben ook niet van de foto's dus ga ook niet in de rij staan voor foto's met de disney-figuren. Saai hè? Maar ik heb er enorm veel zin in. Daar gaat het toch om ?
Gebruikers-avatar
kikker
Member
Member
BerichtenCOLON 19

Brigges schreefCOLONIk ga niet verkleed hoor. Gaat mij er vooral om een keer een halve marathon te lopen (bucketlist dingetje). En als ik er dan toch ben ga ik ook de 5 en 10 kilometer maar lopen. Ik ben ook niet van de foto's dus ga ook niet in de rij staan voor foto's met de disney-figuren. Saai hè? Maar ik heb er enorm veel zin in. Daar gaat het toch om ?

Zowel de halve marathon als de 5 en 10 km lopen valt anders echt niet saai te noemen ;) Goed bezig juist!

Vorig jaar heb ik ook geen foto's gemaakt met de disney figuren omdat ik de rijen veels te lang vond (wij waren gestart in een van de laatste waves). Maar daar had ik achteraf wel een beetje spijt van. Dus dit jaar neem ik me voor dat juist wel te gaan doen. Vooral als Chewbacca er weer staat :lol:
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Ehm, weet iemand of je nog de foto's van vorig jaar kan kopen/bekijken? Ik had er niet meer aan gedacht en nu kom ik niet meer op de site... :|
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

MagieDeDisney schreefCOLONEhm, weet iemand of je nog de foto's van vorig jaar kan kopen/bekijken? Ik had er niet meer aan gedacht en nu kom ik niet meer op de site... :|
Volgens mij zat er een x aantal maanden limiet aan. Misschien kun je mailen via de algemene photopass pagina? https://www.disneyphotopass.eu/en/contact

Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Dankjewel, zal er eens naar kijken!
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar