Je kan ook de vele trip reports over WDW vakanties op ons forum lezen. Hier vind je vast veel tips en infoJuidth43 schreefCOLONGevonden;) ikben judith woon in alanya in turkije alweer 9 jaar met mijn hondje;)ik ben al zo lang gek op disney zoals zo velen denk ik. .. maar ik wou al heel lang naar wdw maar nu komt het er eindelijk van. Kan niet wachten;)eind febr voor 15 dagen eens rondsnuffelen in wdw en orlando universe.
Ik vind dat er nog heel veel bijkomt kijken schema's wanneer extra uren Etc ppffu het word dus alles goed lezen en de belangrijke dingen noteren;)
Allemaal groetjes uit alanya judith
Stel jezelf voor!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- ParToutatis
- Member

- BerichtenCOLON 31
- GeregistreerdCOLON 02 Aug 2016, 12:51
Ik ben ParToutatis. 35 jaar, Ik woon vlakbij Parc Asterix. Ik ben dol op Frankrijk, en ik ben minder dol op domme vragen, of vragen hoe je in een pretpark 3 knaken kan besparen door te foefelen...
Dat was t
Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk
Dat was t
Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom op Café Mickey ParToutatis !!! ik wens je hier heel veel Disney plezier toe 
Hallo allemaal, ben Ferry, ben een grote fan van alles wat met Disney te maken heeft.
Nu ik zelf kinderen heb, goed excuus om wat vaker naar DLP te gaan haha.
Als kind met mijn ouders in de jaren 90 in Walt Disney World Resort Orlando geweest.
In 2011 3 dagen in het Disney Hotel gezeten, 2012 3 dagen Santa Fe (dit om het verschil te bekijken haha, en dat was er zeer zeker), 2016 3 dagen Magic Circus, 2 dagen Explorers, 2 dagen B&B.
Ga over 2 weken weer naar DLP, en dan jaarkaarten aanschaffen.........! maar liefst 5 stuks.
Nu ik zelf kinderen heb, goed excuus om wat vaker naar DLP te gaan haha.
Als kind met mijn ouders in de jaren 90 in Walt Disney World Resort Orlando geweest.
In 2011 3 dagen in het Disney Hotel gezeten, 2012 3 dagen Santa Fe (dit om het verschil te bekijken haha, en dat was er zeer zeker), 2016 3 dagen Magic Circus, 2 dagen Explorers, 2 dagen B&B.
Ga over 2 weken weer naar DLP, en dan jaarkaarten aanschaffen.........! maar liefst 5 stuks.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Welkom Ferry, veel plezier op dit magische forum
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom ferry_d op Café Mickey
ik wens je hier veel Disney plezier toe !!
Goedenavond,
Mijn naam is Robert, groot Disney fan, al diverse malen in Disney Parijs geweest, echter nu de stap gezet om in 2017 een abonnement te pakken samen met mijn vrouw en kinderen.
Ik heb me aangemeld om meer info te krijgen wat je wel en niet kunt met een abonnement en natuurlijk voor de komende festiviteiten ter gelegenheid van het 25 jarig bestaan.
Wij willen 3 fantasy en 1 dream abonnement aanschaffen.
Het eerste feit zal Season of the force worden en dan gaan we 2 maart tot...
Iemand tips of aanraders hoor ik deze graag.
Mvg Robert
Mijn naam is Robert, groot Disney fan, al diverse malen in Disney Parijs geweest, echter nu de stap gezet om in 2017 een abonnement te pakken samen met mijn vrouw en kinderen.
Ik heb me aangemeld om meer info te krijgen wat je wel en niet kunt met een abonnement en natuurlijk voor de komende festiviteiten ter gelegenheid van het 25 jarig bestaan.
Wij willen 3 fantasy en 1 dream abonnement aanschaffen.
Het eerste feit zal Season of the force worden en dan gaan we 2 maart tot...
Iemand tips of aanraders hoor ik deze graag.
Mvg Robert
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom op Doensel op Café Mickey 
Ik ben er zeker van dat je hier alle je informatie zal vinden .
In het onderstaande topic kan je alvast als je info over passeport annuel vinden
http://www.cafemickey.com/forum/viewforum.php?f=27
Ik ben er zeker van dat je hier alle je informatie zal vinden .
In het onderstaande topic kan je alvast als je info over passeport annuel vinden
http://www.cafemickey.com/forum/viewforum.php?f=27
Heigh-ho! Ik ben Ryan, woonachtig in Oostende (een stad aan de Noordzee in België als je dit niet zou weten) en ik verjaar op 15 juni, en al 17 jaar Disney-fan! Ik ben dus 17 jaar 'jong'! Mijn favoriete karakter is overduidelijk 'Peter Pan'. Ikzelf speelde Peter Pan op het evenement 'Er Was Eens...' die mede mogelijk werd gemaakt met Efteling in Oostende. Geloof het of niet, ik ben in die 17 jaren nog maar 2 keren naar Disneyland Paris geweest, 1 keer was ik mij daarvan bewust, en dat op op 3 juli 2016 (laat hé!). Het was voor mij moeilijk om vanuit Oostende naar Parijs te vertrekken, ik had geen idee hoe, en geen idee hoe het in elkaar zat. Samen met een goede vriend zijn we er op uitgetrokken naar Disneyland! En jawel, onze harten werden veroverd. Deze maand worden wij -eindelijk- eigenaar van jaarpaspoort Dream!
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom RyanDuck op Café Mickey
Ik wens je hier alvast veel Disney plezier toe !!
Ik wens je hier alvast veel Disney plezier toe !!
Hallo allemaal, Ik ben Ilja en al enkele maanden lid van het Café Mickey forum maar nog niet de kans gezien mij voor te stellen.
Ik (en mijn gezin) zijn al lange tijd fan van Disney en de Disneyland Parken. Vorig jaar besloten om een jaarkaart aan te schaffen en nog geen dag spijt.
Ik ga regelmatig naar DLP om filmbeelden en foto's te maken, ik heb ook mijn eigen Youtube kanaal waarop ik regelmatig leuke filmpjes plaats.
Cafe Mickey heeft mij erg geholpen met informatie over de aanschaf van de Jaarkaarten en alles daaromheen. Mijn dank hiervoor. Ondertussen via relaties op het forum ook al genoeg stempels voor de verlenging van 2 jaarkaarten, nog 6 stempels te gaan.
Ikzelf post niet veel, maar draag mij steentje bij waar dat kan.
Ik (en mijn gezin) zijn al lange tijd fan van Disney en de Disneyland Parken. Vorig jaar besloten om een jaarkaart aan te schaffen en nog geen dag spijt.
Ik ga regelmatig naar DLP om filmbeelden en foto's te maken, ik heb ook mijn eigen Youtube kanaal waarop ik regelmatig leuke filmpjes plaats.
Cafe Mickey heeft mij erg geholpen met informatie over de aanschaf van de Jaarkaarten en alles daaromheen. Mijn dank hiervoor. Ondertussen via relaties op het forum ook al genoeg stempels voor de verlenging van 2 jaarkaarten, nog 6 stempels te gaan.
Ikzelf post niet veel, maar draag mij steentje bij waar dat kan.
Hoi allemaal,
Sinds 2014 gaan wij als gezin elk jaar naar Disneyland, elke keer weer leuk. Tuurlijk is het de eerste paar uur even wennen want echt voor alles moet je wachten
maar dat vergeet je erg snel. We verblijven meestal in Sequoia Lodge, en hoewel dat wat oud begint te worden (de liften!) vinden we het veruit het fijnste hotel. Newport Bay Club zijn we net van terug; erg tegen gevallen: ja, alles is erg mooi opgeknapt maar het is allemaal zo krap: gangen etc zijn zo smal terwijl het enorm druk kan zijn enz. Ook de restaurants (Compass club lounge etc) zijn veel te krap. Dus wij gaan weer vrolijk terug naar Seuqoia Lodge.
Hier gekomen omdat ik me afvraag of een jaarpasport niet interessant voor ons kan zijn, maar dat heb ik een apart topic gezet.
Groet, Michel
Sinds 2014 gaan wij als gezin elk jaar naar Disneyland, elke keer weer leuk. Tuurlijk is het de eerste paar uur even wennen want echt voor alles moet je wachten
Hier gekomen omdat ik me afvraag of een jaarpasport niet interessant voor ons kan zijn, maar dat heb ik een apart topic gezet.
Groet, Michel
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom crazycat en mikkelnl
Ik wens jullie beiden veel Disney plezier hier op Café Mickey !!!
Ik wens jullie beiden veel Disney plezier hier op Café Mickey !!!