Mickey and the Magician
- D-Tekenaar
- Member

In deze periode heb je natuurlijk wel de shows en evenementen van Season of the Forceglstitch schreef:Neen, het is een pauze om het nieuwe team op te leiden (en omdat het laagseizoen is)Marrrlou schreef:Jammer dat hij even weg gaat! Mis ik hem net.. is er in die periode eigenlijk wel een andere show te zien?
- D-Tekenaar
- Member

Gisteren toonde de Genie dat hij ook zijn beste magie kan laten zien in het Frans !!!
bron : ED92
- Prins Adam
- Beheerder

Nee toch, straks krijgen we een volledige Franse show te zienD-Tekenaar schreef:Gisteren toonde de Genie dat hij ook zijn beste magie kan laten zien in het Frans !!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

Ja ik heb ook vrees dat meer in het Frans gaat worden ...
- Prins Adam
- Beheerder

Ik hoop het! Want de Fransen zagen dat er teveel Engels is...Mich€l schreef:Volgens mij was dit alleen voor het afscheid van 'deze' Genie
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

Alsjeblieft niet meer frans. Is een internationaal park in een werelddeel waar merendeel van de mensen beste met engels uit de weg kunnen. Laat dat zo. Of doe net als frozen sing a long engelse show, franse show.
Nog langer wachten dus voor ik hem kan zien. Ben een jaartje niet in Disney geweest (wegens veel geld gespendeerd aan Disneyland Anaheim en de renovaties) en ga pas naar Disneyland begin maart, dan maar de volgende keer, ga me toch een jaarkaart aanschaffen. Dus kans genoeg :p
INFINITY PASSHOLDER
Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Maakt niet veel verschil hoor, de manier die ze nu toepassen is voor velen verstaanbaar. Vind het enkel zonde voor de NL/Be/duitse kinderen die vaak echt alleen nog maar de moedertaal kunnen, die kunnen het echt niet helemaal volgen. Werd me hier pas goed bewust van toen wij met mijn nichtje gingen enkele weken geleden en zij er eigenlijk helemaal niks van begreep. Ze genoot natuurlijk wel van de mooie show en herkende iedereen wel, maar als wij niet hier en daar wat vertaald/uitgelegd hadden voor haar, had ze van het hele verhaal niks meegekregen.RyanDuck schreef:Kunnen ze gewoon geen Engelstalige show en een Franstalige show hebben? Wie weet in maart? Laten we dat alvast maar hopen!
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Nu snap ik natuurlijk ook wel dat ze niet én een Franse, én een Engelse, én een Nederlandse, én een Duitse en ga zo maar door, ... show kunnen opvoeren.
Ik vind persoonlijk niet dat ze voor volledig Franse shows moeten gaan, dan word het aantal shows dat voor iedereen toegankelijk is, weer tot een veel lager aantal gereduceerd, terwijl je nu gewoon élke show kan gaan kijken en ook effectief kan volgen. Zoals met die Frozen sing a long, de rijen voor de Franse en die voor de Engelse, die spraken ook boekdelen over welke er nou het meeste nodig waren.

- D-Tekenaar
- Member

Disneyland Paris stopt voorlopig met theatershow Mickey and the Magician

Mickey and the Magician, de nieuwe theatershow van Disneyland Paris, is de komende maanden niet te zien. Op zondag 8 januari vindt voorlopig de laatste voorstelling plaats. Pas tien weken later, op zaterdag 18 maart, keert de goochelshow in het Walt Disney Studios Park terug.
Mickey and the Magician bestaat uit goocheltrucs gecombineerd met bekende Disney-liedjes uit Cinderella, Beauty and the Beast, The Lion King, Aladdin en Frozen. Mickey Mouse speelt de hoofdrol in de Broadway-achtige voorstelling. De première vond afgelopen zomer plaats.
lees meer op : http://www.looopings.nl/weblog/6735/Dis ... ician.html

Mickey and the Magician, de nieuwe theatershow van Disneyland Paris, is de komende maanden niet te zien. Op zondag 8 januari vindt voorlopig de laatste voorstelling plaats. Pas tien weken later, op zaterdag 18 maart, keert de goochelshow in het Walt Disney Studios Park terug.
Mickey and the Magician bestaat uit goocheltrucs gecombineerd met bekende Disney-liedjes uit Cinderella, Beauty and the Beast, The Lion King, Aladdin en Frozen. Mickey Mouse speelt de hoofdrol in de Broadway-achtige voorstelling. De première vond afgelopen zomer plaats.
lees meer op : http://www.looopings.nl/weblog/6735/Dis ... ician.html
- D-Tekenaar
- Member

Vandaag viel voorlopig het doek voor Mickey and the Magician ....maar geen nood !!! vanaf 18 Maart is de magie weer terug !!!

bron : InsideDLParis

bron : InsideDLParis
Ik kreeg een tijdje geleden de vraag of deze live werd gezongen of dit een gewoon telkens een tape is die gestart wordt. Ik heb de show wel meermaals mogen aanschouwen durfde hier toen volmondig ja op te antwoorden. Toch valt het me op dat Rafiki telkens zo loepzuiver is, dat ik de laatste maal zelf begon te twijfelen...

[/u