Wil je alle tips voor het plannen van je vakantie in WDW overzichtelijk bij elkaar kunnen vinden in handige lijstjes? Ga dan naar mijn blog. Vanaf vandaag gepubliceerd en wordt dagelijks aangevuld met heel veel ideeën en adviezen. Alvast bedankt voor je interesse! Reageer vooral bij vragen en / of opmerkingen.
www.wereldvandisney.blogspot.com
Blog over het plannen van je vakantie WDW
Ik ben momenteel al een grove planning aan het maken. Ben benieuwd of je met tips komt betreft het plannen van FP+ en reserveringen van restaurants. Wat ik vooral bedoel ik, welke dag je wanneer als eerste reserveert. Ik denk nu dat ik het lijstje gewoon af werk per dag en de meest favo attracties/restaurants als eerste.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- MickeyMagic
- Member

Wij hebben de parken verdeeld over de verschillende dagen. Bijvoorbeeld Magic Kingdom deel 1 eerste ochtend. Magic Kingdom deel 2 in de avond. Fastpasses reserveerden we rondom deze parken en dagdelen. Restaurants reserveerden we daarna, afhankelijk welk park we op die dagen bezochten. Zo hebben wij gegeten bij Animal Kingdom Lodge nadat we in het park geweest waren. Of zoals we naar Magic Kingdom gingen voor de tweede keer en de ochtend vroeg lieten starten door een ontbijt bij Be Our Quest en vervolgens daarna een Fastpass voor de Seven Dwarfs Mine Train. Op die manier.Laura schreef:Ik ben momenteel al een grove planning aan het maken. Ben benieuwd of je met tips komt betreft het plannen van FP+ en reserveringen van restaurants. Wat ik vooral bedoel ik, welke dag je wanneer als eerste reserveert. Ik denk nu dat ik het lijstje gewoon af werk per dag en de meest favo attracties/restaurants als eerste.
Is dat een beetje antwoord op je vraag?